DOSTAWA OPAŁU STAŁEGO W OKRESIE OD 01.01.2021 R. DO 31.12.2021 R. DLA GMINY GRUTA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA OPAŁU STAŁEGO W OKRESIE OD 01.01.2021 R. DO 31.12.2021 R. DLA GMINY GRUTA ORAZ DOSTAWY PALIWA DLA POTRZEB GMINY GRUTA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGruta
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Gruta
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-18
  • Numer ogłoszenia769140-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769140-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.

Gmina Gruta: DOSTAWA OPAŁU STAŁEGO W OKRESIE OD 01.01.2021 R. DO 31.12.2021 R. DLA GMINY GRUTA ORAZ DOSTAWY PALIWA DLA POTRZEB GMINY GRUTA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Tak

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gruta, krajowy numer identyfikacyjny 53429100000000, ul. Gruta  244 , 86-330  Gruta, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 683 121, e-mail przetargi@gruta.pl, faks 564 683 188.
Adres strony internetowej (URL): www.gruta.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPAŁU STAŁEGO W OKRESIE OD 01.01.2021 R. DO 31.12.2021 R. DLA GMINY GRUTA ORAZ DOSTAWY PALIWA DLA POTRZEB GMINY GRUTA
Numer referencyjny: RIR.271.84.2020.CC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., dla gminy Gruta oraz paliwa opałowego w okresie od 01.02.2021 r., do 31.12.2021 r., i paliwa do pojazdów w okresie od 01.02.2021 r., do 31.12.2021 r.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy zadania. Wykonawcy mogą składać oferty na realizację jednego i wszystkich zadań. Zadanie 1Dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.Zadanie 2Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r..Zadanie 3Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.3.2. Zadanie 1 - dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. dla Gminy Gruta w następujących ilościach oraz parametrach, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r.:1) Ekomiał Dostawa ekomiału w ilości 160 ton do niżej wymienionych budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Grucie: Szkoła Podstawowa w Grucie,  Przedszkole Samorządowe w Mełnie Gminne Centrum Kultury w Grucie budynek komunalny w Mełnie /Świetlica w Mełnie/ Uwaga: jednorazowa dostawa ekomiału to: max 5 ton.Tabela 1. Wymagania jakościowe dla: węgla kamiennego, brykietów lub peletów zawierających co najmniej 85% węgla kamiennego bez domieszek mułów węglowych i flotokoncentratów (kwalifikowane paliwa stałe o wymiarze ziarna 3 ÷ 31,5 mm: ekomiał)Lp. Parametr Symbol Jednostka Wartość minimalna maksymalna1 Zawartość popiołu Ar % - 12,002 Zawartość siarki całkowitej Str % - 1,203 Wartość opałowa Qir MJ/kg 24,00 -4 Zdolność spiekania RI - - 25,005 Wymiar ziarna - mm 3,00 31,506 Zawartość nadziarna - % 0,00 5,007 Zawartość wilgoci całkowitej Wtr % - 20,008 Zawartość podziarna - % - 15,002) EkogroszekDostawa ekogroszku w ilości 135 ton do niżej wymienionych budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Grucie: Żłobek w Nicwałdzie Szkoła Podstawowa w Plemiętach Środowiskowy Dom Samopomocy w Dąbrówce Królewskiej Szkoła Podstawowa w Boguszewie  Szkoła Podstawowa w Słupie Świetlica w Salnie – do tego obiektu opał Wykonawca będzie dostarczał w workach lub innych opakowaniach jednostkowych  Świetlica / Remiza w Boguszewie – do tego obiektu opał Wykonawca będzie dostarczał w workach lub innych opakowaniach jednostkowychUwaga: jednorazowa dostawa ekogroszku to: max 5 ton.Tabela 2. Wymagania jakościowe dla: węgla kamiennego, brykietów lub peletów zawierających co najmniej 85% węgla kamiennego (paliwa stałe o wymiarze ziarna 5 ÷ 31,5 mm: ekogroszek)Lp. Parametr Symbol Jednostka Wartość minimalna maksymalna1 Zawartość popiołu Ar % - 12,002 Zawartość siarki całkowitej Str % - 1,203 Wartość opałowa Qir MJ/kg 24,00 -4 Zdolność spiekania RI - - 25,005 Wymiar ziarna - mm 5,00 31,506 Zawartość podziarna - % 0,00 10,007 Zawartość nadziarna - % 0,00 5,008 Zawartość wilgoci całkowitej Wtr % - 15,00 3) Węgiel kamienny – orzech IIDostawa węgla w ilości 2 ton do świetlic wiejskich Gminy Gruta w miejscowościach: Słup, Wiktorowo, KitnowoTabela 3. Wymagania jakościowe dla: węgla kamiennego, brykietów lub peletów zawierających co najmniej 85% węgla kamiennego (sortymenty grube o wymiarze ziarna 25 ÷ 80 mm: orzech, orzech I, orzech II - Orzech II)Lp. Parametr Symbol Jednostka Wartość minimalna maksymalna1 Zawartość popiołu Ar % - 12,002 Zawartość siarki całkowitej Str % - 1,73 Wartość opałowa Qir MJ/kg 22,00 -4 Wymiar ziarna - mm 25,00 80,005 Zawartość podziarna - % 0,00 10,006 Zawartość nadziarna - % 0,00 10,007 Zawartość wilgoci całkowitej Wtr % - 20,004) Warunki realizacji zamówienia dla zadania 1:a) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zamówień w ilości i częstotliwości zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego,b) dostawy (pełny rozładunek) będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 9.00 do 12.00.c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia końcowej łącznej ilości zamawianego towaru do 20% od ilości szacunkowej podanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania 1,d) termin oraz wielkość dostaw będzie każdorazowo uzgodniony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie zadeklarowanym w złożonej ofercie dni roboczych liczonych od następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. f) przy każdej dostawie węgla, ekomiału lub ekogroszku Wykonawca będzie dostarczał dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru, wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dot. jakości towaru będzie zawierał wyniki badań dotyczące wartości opałowej, wilgotności oraz zawartości w nim popiołu i siarki (zgodnie z tabelą). Brak powyższych dokumentów lub dostarczenie dokumentów niepoprawnie sporządzonych może stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii miału węgla, ekomiału lub ekogroszku,g) każda partia dostarczonego towaru będzie ważona w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy/ lub kierowcy działającego w imieniu Wykonawcy, na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Koszt ważenia będzie pokrywał Zamawiający,h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do komisyjnego pobierania prób dostarczonego opału celem wykonywania analiz laboratoryjnych w obecności pracownika Wykonawcy – np. upoważnionego kierowcy,i) W przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych, niezgodnych z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz.U. z 2018 poz. 1890), Zamawiający może żądać wymiany dostarczonej partii opału na wolny od wad, j) wymiany opału na zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz.U. z 2018 poz. 1890), Wykonawca dokona w ciągu 5 dni od zgłoszenia niezgodności,k) w przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych niezgodnych z obowiązującą Polską Normą koszty analiz ponosi Wykonawca, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego węgla w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji),wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu, siarki i wilgoci,ł) Po dostarczeniu przez Wykonawcę opału na miejsce składu, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, przedstawiciela Wykonawcy lub kierowcy (działającego w imieniu Wykonawcy), każdorazowo pobrane zostaną próbki z przywiezionego opału: kierowca otrzyma jedną próbkę opału dla Wykonawcy a dwie pozostałe - dla Zamawiającego (jedna do przeprowadzenia badań i druga rozjemcza). Próbki zostaną opisane datą dostawy oraz rodzajem dowiezionego opału i zostaną złożone w zaplombowanym opakowaniu (uniemożliwiającym jego otwarcie bez naruszenia opakowania). Zamawiający zapewni opakowania do pobierania prób dostarczonego opału. Próbki będą badane w akredytowanym laboratorium wskazanym przez Zamawiającegom) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania dostaw z zachowaniem należytej staranności, zasad bezpieczeństwa, dobrej jakości, właściwej organizacji pracy, obowiązujących Polskich norm, oraz przepisów prawa, na warunkach ustalonych w umowie.n) Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności niedotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia, dostawy przedmiotu zamówienia o innych parametrach niż określone w SIWZ i projekcie umowy.o) w przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy Wykonawca dostosuje jakość opału do nowych norm.3.3. Zadanie 2Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 r. do 31.12.2021 r.1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału opałowego lekkiego do kotłowni w następujących budynkach: Kotłownia Szacowana ilość pojedynczego zamówienia/litry/Urząd Gminy – budynek administracyjny 500-1500Budynek zespolony, Gruta 277 – SPZOZ, Szkoła Podstawowa, budynek mieszkalny komunalny GOPS 1500-2500Remiza OSP, Gruta 500-1000Szkoła Podstawowa Nicwałd 500-15002.) Przewidywana ilość dostarczonego oleju opałowego w czasie realizacji zamówienia wynosi ok. 40.000 dm3 (litrów), zamawiający zastrzega realizację zakupów w ilości +/- 20% zaplanowanego zamówienia 3) Min. ilość zamówionego oleju opałowego nie będzie mniejsza niż 500 l.4) Dostawy oleju opałowego do kotłowni w budynkach wymienionych w pkt. 1 muszą nastąpić w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia telefonicznego zamówienia bez względu na ilość zamówionego jednorazowo oleju opałowego w dni robocze; w uzasadnionych przypadkach w dni ustawowo wolne od pracy.5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.6) Cena ofertowa za jeden dm3 (litr) oleju opałowego musi obejmować koszt transportu do kotłowni wskazanych w pkt. 1, oraz uwzględniać wszystkie inne koszty wykonania zamówienia.7) Zaoferowany olej opałowy lekki musi spełniać następujące wymagania:Parametr Jednostka Zakres Metoda badań min. max. Gęstość w temp. 15 oC kg/m3 - 860,0PN-EN ISO 12185PN-EN ISO 3675Wartość opałowa MJ/kg 42,6-PN-C-04062Temperatura zapłonu oC 56,0-PN-EN ISO 2719Lepkość kinematyczna w temp. 20 oC mm2/s - 6,000 PN-EN ISO 3104Skład frakcyjnyPN-EN ISO 3405do temp. 250 oC destyluje %(V/V)-65,0 do temp. 350 oC destyluje%(V/V)85,0 -Temperatura płynięcia oC --20PN-EN ISO 3016Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej %(m/m)-0,30PN-EN ISO 10370Zawartość siarki %(m/m)-0,100PN-EN ISO 8754PN-EN ISO 14596Zawartość wody mg/kg-200PN-EN ISO 12937Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg-24,0PN-EN 12662Pozostałość po spopieleniu %(m/m)-0,010PN-EN ISO 6245Smarność, skorygowana średnica śladu zużycia (WSI,4) w temp. 60oC mm-460PN-EN ISO 12156-1Stabilność oksydacyjna g/m3-25PN-ISO 12205Barwa2) - czerwonawzrokowo1) Nie normalizuje się, wartość podawać w atestach. 2) Olej napędowy grzewczy powinien zawierać barwnik czerwony oraz znacznik zgodnie z aktualnymi wymogami formalno-prawnymi.8.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do każdej dostawy paliwa odpowiednie atesty, świadectwa i certyfikaty na dostarczany olej opałowy, potwierdzające właściwą jego jakość i zgodność z odpowiednimi normami.9.) Dostawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów (Dz.U. z 2020 r. poz. 859 t.j) oraz niektórych innych ustaw 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania w obecności osoby dostarczającej olej, próbek tego oleju w celu zbadania w uprawnionym laboratorium zgodności dostarczonego oleju z specyfikacją dla zaoferowanego rodzaju oleju opałowego. W przypadku niezgodności parametrów koszty badania ponosi Wykonawca, a umowa na dostawę oleju opałowego zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy.2. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem dostawy.3. Dostawy oleju opałowego mogą być realizowane jedynie w godzinach od 7.00 do 14.00 w obecności przedstawiciela wyznaczonego przez Zamawiającego.3.4 Zadanie 3 Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.01.2022 r.1.) Przedmiot zamówienia Zamówienie obejmuje: Dostawę paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Grucie (obejmuje zakupy częściowe - tankowanie samochodów oraz sprzętu silnikowego). Szacunkowa ilość paliw wynosi: - Olej napędowy – 30.000 litrów, - Benzyna Pb95 – 2.200 litrów.2.) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego oraz benzyny Pb 95 do pojazdów i sprzętu silnikowego Urzędu Gminy w Grucie.3.) Sprzedaż paliw prowadzona będzie na stacji paliw Wykonawcy, której usytuowanie nie może być dalej niż 2 km do 3 km od siedziby Zamawiającego. 4.) Paliwo będzie sprzedane wyłącznie osobom wskazanym w załączniku do umowy, tj. upoważnionym przez Urząd Gminy do zaopatrywania w paliwo pojazdów i sprzętów spalinowych należących do Gminy Gruta:5.) Zmiana osób upoważnionych do odbioru paliw może być tylko w formie pisemnej.6.) W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż szacunkowe ilości, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy.7.) Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie ze złożonej oferty przez Wykonawcę.8.) Oferowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1680) oraz Wymaganiom wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1679). Dz.U. z 2017 r. poz. 247 t.j.9.) W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm.10.) Stacja paliw będzie czynna co najmniej w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do godz. 16.00.2. Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania w co miesięcznego rejestru wystawionych faktur z dołączonym szczegółowym wykazem tankowań, który zawierać będzie: datę pobrania paliwa, nr rejestracyjny pojazdu - rodzaj sprzętu, ilość pobranego paliwa; Imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo (wzór rejestru w zał. – do projektu umowy).

II.5) Główny kod CPV: 09200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09100000-0
09111000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dla Zadania 1 - Dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.a) 3 dostawy miału węglowego w ilościach nie mniejszych: niż 100 ton tzn. zrealizowanych dostawb) 3 dostaw ekogroszku w ilościach nie mniejszych: niż 100 ton tzn. zrealizowanych dostawc) 3 dostaw węgla – orzech II w ilościach nie mniejszych: niż 2 ton tzn. zrealizowanych dostawZadanie 2Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r. - 3 dostawy paliwa opałowego w ilości minimum 35.000 l paliwa. Zadanie 3Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.- 3 dostaw oleju napędowego w ilości minimum 20.000 litrów, - 3 dostaw benzyny Pb95 w ilości 1.500 litrów.przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, składa oświadczenia w języku polskim. W przypadku wątpliwości, co do Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert:oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia/grupa kapitałowa – załącznik nr 5 do SIWZ UWAGA:Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia lub dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – rozdział 6 SIWZ pkt A.2. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. Oświadczenia lub dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykazu dostaw: należy sporządzić wykaz robót budowlanych na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, oraz dołączyć dowody, którymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. UWAGA:a) wartości podane w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs,b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie przedmiotowego warunku, Oświadczenia lub dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu:1) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),4) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat t
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium ustala się w kwocie:Zadanie 1Dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. - 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych zero groszy.Zadanie 2Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r. - 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych zero groszy..Zadanie 3Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.- 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych zero groszy.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank: Bank Spółdzielczy w Brodnicynr rachunku bankowego: 34 9484 1033 2306 1600 2219 0009z dopiskiem: „Wadium postępowanie RIR.271.84.2020.CC – zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3”. – należy wpisać w przelewie bankowym lub gwarancji nr zadania na które Wykonawca składa ofertę.5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 70,00
Czas dostawy od terminu złożenia zamówienia 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ - Załącznik nr 6 o SIWZ.2. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie uregulowań zawartych w art. 144 ust. 1. ustawy Pzp.3. Warunki umożliwiające zmianę treści umowy oraz dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierają zapisy zamieszczone we wzorze umowy dla zadania nr 1, nr 2, nr 3 - Załączniki nr 6, 7, 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - dostawa dla Gminy Gruta opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. dla Gminy Gruta w następujących ilościach oraz parametrach, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r.:1) Ekomiał Dostawa ekomiału w ilości 160 ton do niżej wymienionych budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Grucie: Szkoła Podstawowa w Grucie,  Przedszkole Samorządowe w Mełnie Gminne Centrum Kultury w Grucie budynek komunalny w Mełnie /Świetlica w Mełnie/ Uwaga: jednorazowa dostawa ekomiału to: max 5 ton.Tabela 1. Wymagania jakościowe dla: węgla kamiennego, brykietów lub peletów zawierających co najmniej 85% węgla kamiennego bez domieszek mułów węglowych i flotokoncentratów (kwalifikowane paliwa stałe o wymiarze ziarna 3 ÷ 31,5 mm: ekomiał)Lp. Parametr Symbol Jednostka Wartość minimalna maksymalna1 Zawartość popiołu Ar % - 12,002 Zawartość siarki całkowitej Str % - 1,203 Wartość opałowa Qir MJ/kg 24,00 -4 Zdolność spiekania RI - - 25,005 Wymiar ziarna - mm 3,00 31,506 Zawartość nadziarna - % 0,00 5,007 Zawartość wilgoci całkowitej Wtr % - 20,008 Zawartość podziarna - % - 15,002) EkogroszekDostawa ekogroszku w ilości 135 ton do niżej wymienionych budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Grucie: Żłobek w Nicwałdzie Szkoła Podstawowa w Plemiętach Środowiskowy Dom Samopomocy w Dąbrówce Królewskiej Szkoła Podstawowa w Boguszewie  Szkoła Podstawowa w Słupie Świetlica w Salnie – do tego obiektu opał Wykonawca będzie dostarczał w workach lub innych opakowaniach jednostkowych  Świetlica / Remiza w Boguszewie – do tego obiektu opał Wykonawca będzie dostarczał w workach lub innych opakowaniach jednostkowychUwaga: jednorazowa dostawa ekogroszku to: max 5 ton.Tabela 2. Wymagania jakościowe dla: węgla kamiennego, brykietów lub peletów zawierających co najmniej 85% węgla kamiennego (paliwa stałe o wymiarze ziarna 5 ÷ 31,5 mm: ekogroszek)Lp. Parametr Symbol Jednostka Wartość minimalna maksymalna1 Zawartość popiołu Ar % - 12,002 Zawartość siarki całkowitej Str % - 1,203 Wartość opałowa Qir MJ/kg 24,00 -4 Zdolność spiekania RI - - 25,005 Wymiar ziarna - mm 5,00 31,506 Zawartość podziarna - % 0,00 10,007 Zawartość nadziarna - % 0,00 5,008 Zawartość wilgoci całkowitej Wtr % - 15,00 3) Węgiel kamienny – orzech IIDostawa węgla w ilości 2 ton do świetlic wiejskich Gminy Gruta w miejscowościach: Słup, Wiktorowo, KitnowoTabela 3. Wymagania jakościowe dla: węgla kamiennego, brykietów lub peletów zawierających co najmniej 85% węgla kamiennego (sortymenty grube o wymiarze ziarna 25 ÷ 80 mm: orzech, orzech I, orzech II - Orzech II)Lp. Parametr Symbol Jednostka Wartość minimalna maksymalna1 Zawartość popiołu Ar % - 12,002 Zawartość siarki całkowitej Str % - 1,73 Wartość opałowa Qir MJ/kg 22,00 -4 Wymiar ziarna - mm 25,00 80,005 Zawartość podziarna - % 0,00 10,006 Zawartość nadziarna - % 0,00 10,007 Zawartość wilgoci całkowitej Wtr % - 20,004) Warunki realizacji zamówienia dla zadania 1:a) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zamówień w ilości i częstotliwości zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego,b) dostawy (pełny rozładunek) będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 9.00 do 12.00.c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia końcowej łącznej ilości zamawianego towaru do 20% od ilości szacunkowej podanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania 1,d) termin oraz wielkość dostaw będzie każdorazowo uzgodniony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie zadeklarowanym w złożonej ofercie dni roboczych liczonych od następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. f) przy każdej dostawie węgla, ekomiału lub ekogroszku Wykonawca będzie dostarczał dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru, wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dot. jakości towaru będzie zawierał wyniki badań dotyczące wartości opałowej, wilgotności oraz zawartości w nim popiołu i siarki (zgodnie z tabelą). Brak powyższych dokumentów lub dostarczenie dokumentów niepoprawnie sporządzonych może stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii miału węgla, ekomiału lub ekogroszku,g) każda partia dostarczonego towaru będzie ważona w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy/ lub kierowcy działającego w imieniu Wykonawcy, na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Koszt ważenia będzie pokrywał Zamawiający,h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do komisyjnego pobierania prób dostarczonego opału celem wykonywania analiz laboratoryjnych w obecności pracownika Wykonawcy – np. upoważnionego kierowcy,i) W przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych, niezgodnych z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz.U. z 2018 poz. 1890), Zamawiający może żądać wymiany dostarczonej partii opału na wolny od wad, j) wymiany opału na zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz.U. z 2018 poz. 1890), Wykonawca dokona w ciągu 5 dni od zgłoszenia niezgodności,k) w przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych niezgodnych z obowiązującą Polską Normą koszty analiz ponosi Wykonawca, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego węgla w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji),wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu, siarki i wilgoci,ł) Po dostarczeniu przez Wykonawcę opału na miejsce składu, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, przedstawiciela Wykonawcy lub kierowcy (działającego w imieniu Wykonawcy), każdorazowo pobrane zostaną próbki z przywiezionego opału: kierowca otrzyma jedną próbkę opału dla Wykonawcy a dwie pozostałe - dla Zamawiającego (jedna do przeprowadzenia badań i druga rozjemcza). Próbki zostaną opisane datą dostawy oraz rodzajem dowiezionego opału i zostaną złożone w zaplombowanym opakowaniu (uniemożliwiającym jego otwarcie bez naruszenia opakowania). Zamawiający zapewni opakowania do pobierania prób dostarczonego opału. Próbki będą badane w akredytowanym laboratorium wskazanym przez Zamawiającegom) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania dostaw z zachowaniem należytej staranności, zasad bezpieczeństwa, dobrej jakości, właściwej organizacji pracy, obowiązujących Polskich norm, oraz przepisów prawa, na warunkach ustalonych w umowie.n) Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności niedotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia, dostawy przedmiotu zamówienia o innych parametrach niż określone w SIWZ i projekcie umowy.o) w przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy Wykonawca dostosuje jakość opału do nowych norm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09200000-1, 09111000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 70,00
Czas dostawy od terminu złożenia zamówienia 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 r. do 31.12.2021 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 r. do 31.12.2021 r.1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału opałowego lekkiego do kotłowni w następujących budynkach: Kotłownia Szacowana ilość pojedynczego zamówienia/litry/Urząd Gminy – budynek administracyjny 500-1500Budynek zespolony, Gruta 277 – SPZOZ, Szkoła Podstawowa, budynek mieszkalny komunalny GOPS 1500-2500Remiza OSP, Gruta 500-1000Szkoła Podstawowa Nicwałd 500-15002.) Przewidywana ilość dostarczonego oleju opałowego w czasie realizacji zamówienia wynosi ok. 40.000 dm3 (litrów), zamawiający zastrzega realizację zakupów w ilości +/- 20% zaplanowanego zamówienia 3) Min. ilość zamówionego oleju opałowego nie będzie mniejsza niż 500 l.4) Dostawy oleju opałowego do kotłowni w budynkach wymienionych w pkt. 1 muszą nastąpić w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia telefonicznego zamówienia bez względu na ilość zamówionego jednorazowo oleju opałowego w dni robocze; w uzasadnionych przypadkach w dni ustawowo wolne od pracy.5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.6) Cena ofertowa za jeden dm3 (litr) oleju opałowego musi obejmować koszt transportu do kotłowni wskazanych w pkt. 1, oraz uwzględniać wszystkie inne koszty wykonania zamówienia.7) Zaoferowany olej opałowy lekki musi spełniać następujące wymagania:Parametr Jednostka Zakres Metoda badań min. max. Gęstość w temp. 15 oC kg/m3 - 860,0PN-EN ISO 12185PN-EN ISO 3675Wartość opałowa MJ/kg 42,6-PN-C-04062Temperatura zapłonu oC 56,0-PN-EN ISO 2719Lepkość kinematyczna w temp. 20 oC mm2/s - 6,000 PN-EN ISO 3104Skład frakcyjnyPN-EN ISO 3405do temp. 250 oC destyluje %(V/V)-65,0 do temp. 350 oC destyluje%(V/V)85,0 -Temperatura płynięcia oC --20PN-EN ISO 3016Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej %(m/m)-0,30PN-EN ISO 10370Zawartość siarki %(m/m)-0,100PN-EN ISO 8754PN-EN ISO 14596Zawartość wody mg/kg-200PN-EN ISO 12937Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg-24,0PN-EN 12662Pozostałość po spopieleniu %(m/m)-0,010PN-EN ISO 6245Smarność, skorygowana średnica śladu zużycia (WSI,4) w temp. 60oC mm-460PN-EN ISO 12156-1Stabilność oksydacyjna g/m3-25PN-ISO 12205Barwa2) - czerwonawzrokowo1) Nie normalizuje się, wartość podawać w atestach. 2) Olej napędowy grzewczy powinien zawierać barwnik czerwony oraz znacznik zgodnie z aktualnymi wymogami formalno-prawnymi.8.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do każdej dostawy paliwa odpowiednie atesty, świadectwa i certyfikaty na dostarczany olej opałowy, potwierdzające właściwą jego jakość i zgodność z odpowiednimi normami.9.) Dostawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów (Dz.U. z 2020 r. poz. 859 t.j) oraz niektórych innych ustaw 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania w obecności osoby dostarczającej olej, próbek tego oleju w celu zbadania w uprawnionym laboratorium zgodności dostarczonego oleju z specyfikacją dla zaoferowanego rodzaju oleju opałowego. W przypadku niezgodności parametrów koszty badania ponosi Wykonawca, a umowa na dostawę oleju opałowego zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy.2. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem dostawy.3. Dostawy oleju opałowego mogą być realizowane jedynie w godzinach od 7.00 do 14.00 w obecności przedstawiciela wyznaczonego przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09200000-1, 09100000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 70,00
Czas dostawy od terminu złożenia zamówienia 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.1.) Przedmiot zamówienia Zamówienie obejmuje: Dostawę paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Grucie (obejmuje zakupy częściowe - tankowanie samochodów oraz sprzętu silnikowego). Szacunkowa ilość paliw wynosi: - Olej napędowy – 30.000 litrów, - Benzyna Pb95 – 2.200 litrów.2.) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego oraz benzyny Pb 95 do pojazdów i sprzętu silnikowego Urzędu Gminy w Grucie.3.) Sprzedaż paliw prowadzona będzie na stacji paliw Wykonawcy, której usytuowanie nie może być dalej niż 2 km do 3 km od siedziby Zamawiającego. 4.) Paliwo będzie sprzedane wyłącznie osobom wskazanym w załączniku do umowy, tj. upoważnionym przez Urząd Gminy do zaopatrywania w paliwo pojazdów i sprzętów spalinowych należących do Gminy Gruta:5.) Zmiana osób upoważnionych do odbioru paliw może być tylko w formie pisemnej.6.) W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż szacunkowe ilości, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy.7.) Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie ze złożonej oferty przez Wykonawcę.8.) Oferowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1680) oraz Wymaganiom wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1679). Dz.U. z 2017 r. poz. 247 t.j.9.) W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm.10.) Stacja paliw będzie czynna co najmniej w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do godz. 16.00.2. Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania w co miesięcznego rejestru wystawionych faktur z dołączonym szczegółowym wykazem tankowań, który zawierać będzie: datę pobrania paliwa, nr rejestracyjny pojazdu - rodzaj sprzętu, ilość pobranego paliwa; Imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo (wzór rejestru w zał. – do projektu umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09200000-1, 09100000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Czas dostawy od terminu złożenia zamówienia 30,00
Cena brutto 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Rogowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.