Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2021/2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Szubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2021/2022.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bcbfe99-2fe4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001616/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2021/2022.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bcbfe99-2fe4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 9.1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szubin . W komunikacji z Zamawiającym Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ, tj. Nr sprawy: ZP.271.18.2021 lub numerem ID postępowania nadany na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szubin. 2. Ofertę oraz
oświadczenia o braku podstaw wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA
RADYMINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza
wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i
oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl 4. Formaty
plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA
RADYMINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia
Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych.
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące sporządzenia i
przesłania oferty oraz pozostałych dokumentów w tym podmiotowych środków dowodowych zostały
określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.19 ust.1 PZP obowiązek informacyjny o
którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1),został spełniony w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art.19 ust.1 PZP obowiązek informacyjny o
którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1),
został spełniony w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- dostawy węgla kamiennego „kostka”
Zamówienie dotyczy dostawy węgla kamiennego „kostka” o wartości kalorycznej minimum 26.000 J/kg na okres grzewczy 2021/2022 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin:
a. Stadion Miejski w Szubinie, ul. Jana Pawła II 14, 89-200 Szubin–20,0 Mg,
b. Świetlica Wiejska, Dąbrówka Słupska 21 – 2,0 Mg,
c. Świetlica Wiejska, Słonawy 28 – 5,0 Mg,
d. Świetlica Wiejska, Smolniki 11 – 1,0 Mg.
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawy węgla „ekogroszek”
Zamówienie dotyczy dostawy węgla „ekogroszek” o wartości kalorycznej minimum 23.000 J/kg, granulacie 5-25 mm na okres grzewczy 2021/2022 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin:
a. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Szubinie, ul Mostowa 14 – 20 Mg,
b. Świetlica Wiejska, Królikowo, ul. Chraplewska 1 – 10 Mg,
c. Budynek mieszkalny w Szubinie, ul. Kościuszki 18 – 10 Mg.
Zamawiający, informuje, że Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szubinie przy ul. Mostowej 14 oraz do budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 18 w Szubinie środkiem transportu o ładowności do 5 Mg z uwagi na utrudniony dojazd do miejsca dostawy. Jeżeli Wykonawca będzie zamierzał dostarczyć opał większym środkiem transportu niż do 5 Mg, partia ta nie zostanie odebrana przez Zamawiającego.
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - dostawy oleju opałowego grzewczego.
Zamówienie dotyczy dostawy oleju opałowego grzewczego spełniającego normę PN-C-96024:2020-12 na terenie Gminy Szubin na okres grzewczy 2021/2022.
Olej opałowy lekki spełniający wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 o parametrach nie gorszych niż określone poniżej:
gęstość w temp. 15 0C (nie wyższa niż) 860 [kg/m3]
lepkość kinematyczna w temp. 200C (nie większa niż) 6,00 [mm2/s]
temperatura płynięcia (nie wyższa niż) – (minus) 20 [0C]
temperatura zapłonu (nie mniejsza niż) 56 [0C]
zawartość siarki (nie więcej niż) 0,10 [% m/m]
wartość opałowa (nie mniejsza niż) 42,6 [MJ/kg]
barwa czerwona.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, załadunek, transport, wyładunek w miejscu odbioru.
Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia (na własny koszt, własnym staraniem i na własne ryzyko) oleju opałowego grzewczego oraz rozładunku (przepompowania) oleju opałowego grzewczego do zbiorników znajdujących się w następujących obiektach:
a. Szkoła Podstawowa w Królikowie, ul Szkolna 7 – 30 000 l,
b. Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, ul Szkolna 6 – 30 000 l,
c. Świetlica wiejska w Chomętowie – 3 000 l,
d. Świetlica wiejska w Starym Jarużynie - 3 000 l.
Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał w całym okresie realizacji zamówienia aktualną koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie obrotu olejem opałowym lekkim zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. –Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716, ze zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – dostawy opału – gazu propan
Zamówienie dotyczy dostawy opału – gazu propan spełniającego normę CN 2711 12 94 na okres grzewczy 2021/2022 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin:
a. Świetlica wiejska w Wąsoszu – 5 500 l,
b. Świetlica wiejska w Żędowie – 3 500 l,
c. Świetlica wiejska w Rynarzewie – 10 000 l,
d. Obserwatorium astronomiczne w Niedźwiadach – 7 000 l.
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie wymaga
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie wymaga
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie wymaga
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy ,
2) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania - odpis lub informację z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru,
3) Pełnomocnictwo jeżeli ofertę, oświadczenie i inne dokumenty
składa osoba nie uprawniona do reprezentacji podmiotu (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy załączniki do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szubin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-26 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-24
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak