Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego na sezon grzewczy w 2024 r.
1.2.1 „Dostawa oleju opałowego na sezon grzewczy w 2024 r.”
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych zlokalizowanych w obiektach na terenie Gminy Bytoń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Morzycach i w Witowie, Klubu Senior+ w Stróżewie, Klubu Dziecięcego Nasz Maluszek w Morzycach w ilości 14 100 litrów oleju opałowego o następujących parametrach:
Wartość opałowa – nie mniejsza niż 42,8MJ/kg
Zawartość siarki – nie wyższa niż 0,5 %
Temperatura zapału – poniżej 65oC
Temperatura płynięcia – nie mniej niż – 20oC
Gęstość w temp. 15oC nie większa niż 860 kg/m3
Z czego:
a) dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Morzycach i Witowie w ilości 12 300 l
b) dla Klubu Senior+ w Stróżewie w ilości 800 l,
c) dla Klubu Dziecięcego Nasz Maluszek w ilości 1 000 l.
2. Olej opałowy (olej napędowy do celów opałowych) odpowiadający wymaganiom jakościowym wg Polskiej Normy PN-C-99024:2011.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od faktycznego zużycia oleju opałowego, które uzależnione będzie od warunków pogodowych.
4. Podana ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową, jaką Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy i może się zmniejszyć lub zwiększyć, w zależności od warunków atmosferycznych.
5. Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnej ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z każdą dostawą oleju opałowego aktualny certyfikat jakości oleju opałowego.
7. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie zamówienia w formie telefonicznej z 2-dniowym wyprzedzeniem.
8. Dostawca dostarczał będzie olej opałowy autocysternami oplombowanymi i zabezpieczonymi zgodnie z przepisami prawa.
9. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego SWZ.
10. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
11. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych– uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu zamówienia na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
13. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp -
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510) dotyczącego pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji Zadania roboty: kierowca, dostawca.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
14. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp.
16. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Zakład Pogrzebowy Sotor
Toruń (kujawsko-pomorskie)
Usługi spawalnicze
Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalne taśmy przenośnikowe Montaż i naprawa
Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Choinki sztuczne na pniu
Sicienko (kujawsko-pomorskie)
Surogatka
Szczecin (kujawsko-pomorskie)
Ozdoby na pomnik
Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Link Travel
Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Usuwanie azbestu, odbiór i utylizacja odpadów zawierających azbest
Toruń (kujawsko-pomorskie)
Oferuje DYSKRETNY masażerotyczny jak i masaz relaksacyjny
(kujawsko-pomorskie)