Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Polskiego Czerwonego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzyża w Opolnie Zdroju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpolno-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-04
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA IM.POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W OPOLNIE ZDROJU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00510438
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzyża w Opolnie Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W OPOLNIE ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000708526

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 7A

1.5.2.) Miejscowość: Opolno-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-922

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757738329

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spopolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spopolno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzyża w Opolnie Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b94a4a69-891b-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063929/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 olej opałowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b94a4a69-891b-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami za pomocą platformy
https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod linkiem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się do Platformy e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wymagane jest posiadanie tzw.
konta podmiotu w pełnym zakresie na Platformie e-Zamówienia, zgodnie z instrukcją dostępną na Platformie e-Zamówienia w
Centrum Pomocy w Komponencie Edukacyjnym oraz zapisami w SWZ.
2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150MB.
3) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@spopolno.pl
4) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń
za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@spopolno.pl –
za wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U. 2020 poz. 2452 z dnia
31.12.2020 r.)
5) Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim, w sposób czytelny, logiczny, z zachowaniem postaci
elektronicznej (Zamawiający rekomenduje następujące formaty danych .doc, .docx, .pdf) i podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wykonawca zobowiązany jest zaszyfrować ofertę. Sposób złożenia oferty, w tym
zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1a.pdf
6)W przypadku konieczności złożenia w ofercie kilku dokumentów np. oferta i pełnomocnictwo, użytkownik powinien te dokumenty
zapisać jako .zip, .7Z, .tar, .gz (Zamawiający rekomenduje zapisać dokumenty jako .zip) i dopiero zaszyfrować. Oferta
skompresowana do innego formatu danych niż zip, .7Z, .tar, .gz zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa,
powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a
następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum np. .zip. Pliki powinny być odrębnie
podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym. Ofertę należy złożyć w oryginale.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna- zamówienia publiczne powyżej 30 000 EURO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczna Szkoła Podstawowa im. Polskiego Czerwonego Krzyża w Opolnie
Zdroju, ul. Narutowicza 7 a, 59-922 Opolno-Zdrój;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Rafał Wielgus, kontakt e-mail: iod@bhpex.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, f RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 30 000 Euro na
wykonanie /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ .
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie
przepisów prawa.
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie przez Panią/ Pana danych osobowych wyłącza
możliwość zawarcia umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPO.260.08.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 203000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej im.
Polskiego Czerwonego Krzyża w Opolnie Zdroju do kotłowni olejowych znajdujących się w budynku szkoły i oddziału
przedszkolnego przy ulicy Prezydenta Gabriela Narutowicza 7A, 59-922 Opolno Zdrój- w ilości szacunkowej 25 000 litrów

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1) Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) Oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
b) Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie.
c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
d) Wniesiono poprawnie wadium (jeśli jest wymagane)
2) Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które
oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3) Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie,
pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na
podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 pkt
4) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej:
- cena brutto – 95 pkt
- termin dostawy od dnia złożenia dyspozycji – 5 pkt
a) Kryterium ceny oceniane będzie na podstawie ceny ofertowej brutto podanej w formularzu ofertowym i przeliczone wg wzoru:
Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 95 punktów.
Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cn / Cof.b. x 95 = ilość punktów, gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,
Cof.b – cena oferty badanej nie odrzuconej,
95 – wskaźnik stały,
b) Kryterium terminu dostawy od dnia złożenia dyspozycji będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i
przeliczane wg następującej punktacji.:
5 dni roboczych – 1 pkt
4 dni robocze- 2 pkt
3 dni robocze- 3 pkt
2 dni robocze – 4 pkt
1 dnia roboczy – 5 pkt
Zamawiający przyjmuje, że najdłuższy termin realizacji zadania to 5 dni roboczych. Nie dopuszcza się wskazania terminu dłuższego
– w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Uwaga: Do przeliczenia przyjmowane będą jedynie pełne dni (tj. 1,2,3). W przypadku podania niepełnych dni oferta zostanie
zaokrąglona zgodnie z obowiązującymi zasadami. Podanie dnia dyspozycji jako dnia dostawy traktowane będzie jako 1 dzień. W
przypadku braku wskazania liczby dni Zamawiający przyjmuje 5-dniowy (maksymalny) termin dostawy.
5) Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów.
Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie
mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
6) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)
zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
7) Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego,
zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do
przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami
prawa.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w
pkt 19 SWZ
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w tym
lekkimi olejami opałowymi, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne
(Dz.U.202 poz.1385 t.j. z dnia 01.07.2022 r.). Powyższy warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ww. koncesję i zrealizuje dostawy, do których ta koncesja jest
wymagana.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
3) Potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 19 nastąpi na podstawie przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale II i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia
/nie spełnia).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykonawca do oferty
zobowiązany jest dołączyć na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ - według Załącznika nr
2a.
a) Oświadczenie stanowi wstępny dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert
b)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
składa każdy z Wykonawców.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
przedstawia, wraz z swoim oświadczeniem, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby- Załącznik nr 2b, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz.1689 t.j. z dnia 24.08.2023 r.), z innym Wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -
załącznik nr 2
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
przez Zamawiającego (załącznik nr 5);
3) oświadczenie o posiadanych przez wykonawcę środkach transportu przystosowanych do
przewozu oleju opalowego – (załącznik nr 7);
4) oświadczenia potwierdzającego rejestrację oraz aktywność konta w systemie SENT;
5) aktualnej koncesji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności
gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, stosownie do art.32 ust. 1 pkt.4 ustawy z
dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo Energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)
6) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym
na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu,
wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków
dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach
zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia;
7) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe
środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać
Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich
złożenia.
8) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
9) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych
wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.10) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej – składa dokument
wystawiony w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę.
11) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
12) W zakresie nieuregulowanym ustawą pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wykonawca złoży wraz z ofertą:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek
cywilnych,
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ).
d) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółki cywilnej (załącznik nr 6 do SWZ),
e) Wydruk ze strony producenta oleju potwierdzający cenę przyjętą do obliczenia
wynagrodzenia Wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego
w niniejszej SWZ - według Załącznika nr 2a.
a) Oświadczenie stanowi wstępny dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert
b)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian na podstawie
art. 455, ust. 1, pkt 1:
2)Zmiana ceny - warunki zmian zostały określone w Części III SWZ – Projekt umowy.
3)Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku
problemów z rozstrzygnięciem postępowania przetargowego na kolejny okres (tj. na rok 2025).Strona wnioskująca o zmianę
umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię drewno kominkowe - Lubin
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuję 2 kubiki suchego drewna kominkowego - dąb, buk, grab od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI