Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych
na terenie Gminy Ustrzyki Dolne oraz kotłowni Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej w Ustrzykach Dolnych w sezonie grzewczym 2022/2023 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ustrzyki Dolne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ustrzyki-dolne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych
na terenie Gminy Ustrzyki Dolne oraz kotłowni Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej w Ustrzykach Dolnych w sezonie grzewczym 2022/2023 r
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f4d3ca0-37e2-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028495/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawy oleju opałowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ustrzyki_dolne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ustrzyki_dolne
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/ustrzyki_dolne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6) Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021,ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej
- kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271.30.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Gminy Ustrzyki Dolne oraz kotłowni Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej w Ustrzykach Dolnych w ilości szacunkowej 134 000 litrów (łącznie) w sezonie grzewczym 2022/2023 r. w rozbiciu na poszczególne obiekty, ilości obejmują:
I. Gmina Ustrzyki Dolne i Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Ustrzykach Dolnych
w ilości 131 000 litrów w miejscowości:
1 Szkoła Podstawowa w Hoszowie, Hoszów 31 10.000 l.
2 Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, Wojtkowa 40 14.000 l.
3 Szkoła Podstawowa w Ustjanowej Górnej, Ustjanowa Górna 84 15.000 l.
4 Szkoła Podstawowa w Ropience, Ropienka 111 20.000 l.
5 Łobozew Dolny 61 A 10 000 l.
6 Ustrzyki Dolne, ul. Fabryczna 27 20.000 l.
7 Ropienka 20 6.000 l.
8 Wojtkówka 26 5.000 l.
9 Krościenka 198/A 25.000 l.
10 Łodyna 41 6.000 l.
II. Ustrzycki Dom Kultury w Ustrzykach Dolnych w ilości 3 000 litrów w miejscowości:
1 Bandrów Narodowy 52 3.000 l.
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową służącą do prawidłowego opracowania oferty. Faktyczne ilości przedmiotu zamówienia uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Dostawy oleju opałowego do poszczególnych placówek wymienionych
w SWZ są łączone, koordynowane przez jedną osobę, wielkość zamówień jednorazowych 15.000- 16.000 litrów. Minimalne jednorazowe zamówienie oleju opałowego w granicach
8.000 – 10.000 litrów.
2) Olej opałowy powinien spełniać parametry jakościowe lub równoważne nie gorsze niż:
• Wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg
• Zawartość siarki – max 0,10% m/m
• Zawartość wody max – 200mg/kg
• Gęstość w temperaturze 15˚ C max 0,860 g/ml
• Temperatura zapłonu min. 56˚ C
• Lepkość kinematyczna w temperaturze 20˚ C max 6,00 mm2/s
• Temperatura płynięcia max - 20˚ C
• Skład frakcyjny–do 250˚C destyluje max 65%/V/V, do 350˚C destyluje min.85% /V/V
• Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej max – 0,3% m/m
• Pozostałość po spopieleniu, max – 0,01 m/m
Całkowita zawartość zanieczyszczeń max -24 mg/kg.
Dostarczana ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 15˚ C.
3) Pojemność zbiorników na olej opałowy w poszczególnych obiektach:
1 Szkoła Podstawowa w Ustjanowej Górnej 84 4000
2 Szkoła Podstawowa w Hoszowie 31 4500
3 Szkoła Podstawowa w Wojtkowej 40 5500
4 Łodyna 41 6000
5 Łobozew Dolny 61 A 4500
6 Bandrów Narodowy 51 5000
7 Wojtkówka 26 4500
8 Szkoła Podstawowa w Ropience 111 4 x 2000
9 Ropienka nr 20 4 x 1000
10 Ustrzyki Dolne, ul. Fabryczna 27 5 x 1000
11 Krościenko 198/A 7 x 1000
4) Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Do rozładunku oleju opałowego potrzebna jest pompa przy autocysternie.
Do każdej partii oleju opałowego musi być dołączone świadectwo jakości opału wystawione przez producenta.
Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość i miejsce dostawy.
W zależności od zapotrzebowania, dostawy będą łączone, koordynowane przez jedną osobę, wielkość zamówień jednorazowych 15.000- 16.000 litrów. Minimalne jednorazowe zamówienie oleju opałowego w granicach 8.000 – 10.000 litrów.
W sezonie grzewczym 2022/2023 r. minimalna pojedyncza dostawa oleju opałowego wyniosła około 8000 l.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;
B. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian opisany został szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ w paragrafie nr 6
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ustrzyki_dolne
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-27 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-26