Dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynków w jednostkach organizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Inowrocławskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Inowrocławski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-20
  • Numer ogłoszenia563914-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 563914-N-2020 z dnia 2020-07-20 r.

Powiat Inowrocławski: Dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Inowrocławskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, krajowy numer identyfikacyjny 92365394000000, ul. aleja Ratuszowa  38 , 88-100  Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 592 100, , e-mail starostwo@inowroclaw.powiat.pl, , faks 523 574 820.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Adres:
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław - pokój nr 144 – Kancelaria ogólna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Inowrocławskiego
Numer referencyjny: OR.IV.272.1.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Inowrocławskiego.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunek L-1 według polskiej normy PN-C-96024:2011 z przeznaczeniem na cele grzewcze do budynków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Inowrocławskiego w szacunkowej łącznej ilości do 82 200 litrów , w tym: a) Budynek w Jaksicach, ul. Sportowa 4, 88-181 Jaksice - 14 200 l, b) Dom Pomocy Społecznej w Tarnówku - Tarnówko 2, 88-121 Chełmce - 13 000 l, c) Dom Pomocy Społecznej w Ludzisku - Ludzisko 78, 88-160 Janikowo - 35 000 l, d) Zespół Szkół Weterynaryjno-Przyrodniczych w Kobylnikach - Kobylniki 3, 88-150 Kruszwica - 20 000 l.Olej opałowy musi posiadać następujące parametry:- wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg,- gęstość w temp. 15o C max. 0,86 g/cm3,- temperatura zapłonu min. 56o C,- lepkość kinematyczna w 20o C nie wyższa niż 6,00 mm2/s,- skład frakcyjny: do 250o C destyluje max. 65% (V/V), do 350o C destyluje min. 85% (V/V),- temperatura płynięcia max. 20o C,- pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) max. 0,3% (m/m),- pozostałość po spopieleniu max. 0,01% (m/m),- zawartość siarki nie więcej niż 0,1% (m/m),- zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg,- zawartość zanieczyszczeń stałych nie więcej niż 24 mg/kg,- barwa czerwona.Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz rozładunek (przepompowanie) oleju opałowego. Wykonawca dostarczy zamówiony olej opałowy własnym transportem. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie etapami według zgłoszeń za pomocą faksu lub poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy w terminach, ilościach i miejscu wskazanym przez osoby upoważnione do realizacji w jednostkach organizacyjnych Powiatu Inowrocławskiego. Wykonawca przy każdej dostawie dołączy atest na olej opałowy lekki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zwiększenia przewidywanych ilości oleju opałowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych. Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową OC, na podstawie której regulowane będą należności za szkody spowodowane niewłaściwą dostawą i rozładunkiem (przepompowaniem) oleju opałowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie będzie realizowane dla każdej części w terminie do 31 grudnia 2020 r. lub do wykorzystania kwoty umownej.2. Termin realizacji zamówień częściowych – do 2 dni roboczych, licząc od dnia następnego po przesyłanym zgłoszeniu przez osoby upoważnione w jednostce organizacyjnej Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję potwierdzającą posiadanie uprawnień na obrót olejem opałowym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej: 1) dla części nr 1 – 1 dostawy oleju opałowego w ilości - 10 tys. litrów;2) dla części nr 2 – 1 dostawy oleju opałowego w ilości - 10 tys. litrów;3) dla części nr 3 – 1 dostawy oleju opałowego w ilości - 20 tys. litrów;4) dla części nr 4 – 1 dostawy oleju opałowego w ilości - 15 tys. litrów.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać (potwierdzić) realizację dostawy o sumarycznej wartości dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia wskazanych w pkt 6.2. ppkt 2 poz. od 1-4, na które składana jest oferta (np. składając ofertę na część nr 1 i cz. nr 2 - wykaz dostaw oleju opałowego lekkiego w ilości min. 20 tys. litrów itd.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców niniejszy warunek może być spełniony łącznie przez tych Wykonawców.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli Zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich w szczególności świadectwo jakości oferowanego oleju opałowego lekkiego potwierdzające spełnienie Polskiej Normy PN-C-96024:2011.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wzór oferty na dostawy - zał. nr 2 do SIWZ.2. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię opłaconej polisy lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT. Zmiana ceny związana z ustawową zmianą wysokości VAT może obejmować wyłącznie zakres dostaw określonych w SIWZ i ofercie, a jeszcze nie wykonanych;3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; 4) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 § 1 Kodeksu cywilnego; 5) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub nienależytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ;6) zmiany osoby wyznaczonej do realizacji przedmiotu umowy w jednostce organizacyjnej Zamawiającego wymienionej w § 3 ust. 6 umowy.2. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynku w Jaksicach przy ul. Sportowej 4, 88-181 Jaksice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego gatunek L-1 według Polskiej Normy PN-C-96024:2011 z przeznaczeniem na cele grzewcze w planowanej ilości do 14 200 litrów. Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wielkość jednorazowej dostawy oleju opałowego nie przekroczy 9 000 litrów. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz rozładunek (przepompowanie) oleju opałowego.Dostawy oleju opałowego lekkiego odbywać się będą sukcesywnie na podstawie przesyłanych zgłoszeń przez osoby upoważnione w jednostce organizacyjnej Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy, w terminie do 2 dni roboczych, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu, o którym mowa wyżej, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.Wykonawca dołączy atest na olej opałowy lekki przy każdej dostawie.Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiane ilości mogą ulec zmianie w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości oleju opałowego w stosunku do wskazanej wyżej ilości szacowanej, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu.Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie OC, na podstawie której regulowane będą należności za szkody spowodowane niewłaściwą dostawą i rozładunkiem paliwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynku Domu Pomocy Społecznej w Tarnówku - Tarnówko 2, 88-121 Chełmce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego gatunek L-1 według Polskiej Normy PN-C-96024:2011 z przeznaczeniem na cele grzewcze w planowanej ilości do 13 000 litrów.Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wielkość jednorazowej dostawy oleju opałowego nie przekroczy 8 000 litrów. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz rozładunek (przepompowanie) oleju opałowego.Dostawy oleju opałowego lekkiego odbywać się będą sukcesywnie na podstawie przesyłanych zgłoszeń przez osoby upoważnione w jednostce organizacyjnej Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy, w terminie do 2 dni roboczych, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu, o którym mowa wyżej, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:00. Wykonawca dołączy atest na olej opałowy lekki przy każdej dostawie.Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiane ilości mogą ulec zmianie w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości oleju opałowego w stosunku do wskazanej wyżej ilości szacowanej, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu.Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie OC, na podstawie której regulowane będą należności za szkody spowodowane niewłaściwą dostawą i rozładunkiem paliwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynków Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku - Ludzisko 78, 88-160 Janikowo.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego gatunek L-1 według Polskiej Normy PN-C-96024:2011 z przeznaczeniem na cele grzewcze w planowanej ilości do 35 000 litrów.Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wielkość jednorazowej dostawy oleju opałowego nie przekroczy 8 000 litrów. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz rozładunek (przepompowanie) oleju opałowego.Dostawy oleju opałowego lekkiego odbywać się będą sukcesywnie na podstawie przesyłanych zgłoszeń przez osoby upoważnione w jednostce organizacyjnej Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy, w terminie do 2 dni roboczych, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu, o którym mowa wyżej, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Wykonawca dołączy atest na olej opałowy lekki przy każdej dostawie.Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiane ilości mogą ulec zmianie w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości oleju opałowego w stosunku do wskazanej wyżej ilości szacowanej, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu.Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie OC, na podstawie której regulowane będą należności za szkody spowodowane niewłaściwą dostawą i rozładunkiem paliwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynku Zespołu Szkół Weterynaryjno-Przyrodniczych w Kobylnikach, Kobylniki 3, 88-150 Kruszwica.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego gatunek L-1 według Polskiej Normy PN-C-96024:2011 z przeznaczeniem na cele grzewcze w planowanej ilości do 20 000 litrów.Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wielkość jednorazowej dostawy oleju opałowego nie przekroczy 6 000 litrów. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz rozładunek (przepompowanie) oleju opałowego.Dostawy oleju opałowego lekkiego odbywać się będą sukcesywnie na podstawie przesyłanych zgłoszeń przez osoby upoważnione w jednostce organizacyjnej Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy, w terminie do 2 dni roboczych, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu, o którym mowa wyżej, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00. Wykonawca dołączy atest na olej opałowy lekki przy każdej dostawie.Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.Zamawiane ilości mogą ulec zmianie w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości oleju opałowego w stosunku do wskazanej wyżej ilości szacowanej, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu.Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie OC, na podstawie której regulowane będą należności za szkody spowodowane niewłaściwą dostawą i rozładunkiem paliwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię suczkę owczarka szetlandzkiego - Szubin
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię suczkę owczarka szetlandzkiego. Posiadałem owczarka szkockiego (suczkę ale niestety odeszła od nas po 16 latach). Teraz szukamy wraz z żoną również owczarka ale szetlandzkiego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI