Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ludzisku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001264882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 78
1.5.2.) Miejscowość: Ludzisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523513472
1.5.8.) Numer faksu: 523513472
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsludzisko@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsludzisko78.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
87.30.Z Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfbab82d-751b-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012222/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.37.371.1.2022.AG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynku Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku , gatunek L-1 według Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 z przeznaczeniem na cele grzewcze w planowanej ilości
do 75 000 litrów.
Olej opałowy musi posiadać następujące parametry:
1)wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg;
2)gęstość w temp. 15° C max. 860 kg/m3;
3)temperatura zapłonu min. 56° C;
4)lepkość kinematyczna w 20° C nie wyższa niż 6,00 mm2/s;
5)skład frakcyjny: do 250° C destyluje max. 65% (V/V), do 350° C destyluje min. 85% (V/V);
6)temperatura płynięcia max. –20° C;
7)pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) max. 0,3% (m/m);
8)pozostałość po spopieleniu max. 0,01% (m/m);
9)zawartość siarki nie więcej niż 0,1% (m/m);
10)zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg;
11)zawartość zanieczyszczeń stałych nie więcej niż 24 mg/kg;
12)barwa czerwona.
Dostawy oleju opałowego lekkiego odbywać się będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na podstawie przesyłanych zgłoszeń drogą elektroniczną w terminach, ilościach i miejscu wskazanym przez osobę upoważnioną z ramienia Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku , za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 2 dni roboczych, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu, o którym mowa wyżej, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:00. Wielkość jednorazowej dostawy oleju opałowego nie przekroczy 8000 litrów. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz przepompowanie oleju opałowego. Wykonawca dostarczy zamówiony olej opałowy własnym transportem. Wykonawca przy każdej dostawie dołączy atest na olej opałowy lekki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu. Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową OC, na podstawie której regulowane będą należności za szkody spowodowane niewłaściwą dostawą i rozładunkiem paliwa. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję potwierdzającą posiadanie uprawnień na obrót paliwami ciekłymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ - pkt 21
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu :
1.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję potwierdzającą posiadanie uprawnień na obrót paliwami ciekłymi.
2.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową OC, na podstawie której regulowane będą należności za szkody spowodowane niewłaściwą dostawą i rozładunkiem paliwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena określonych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 125 ust.1 na zasadzie spełnia/niespełnia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu muszą wykazać, że:
1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa
do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
3) muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzoną przez notariusza;
4) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie
do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
5) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-24 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak