Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego do czterech kotłowni należących do zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230365278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowiańska 8
1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 075-77-32-574
1.5.8.) Numer faksu: 075-77-32-574
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbsbogatynia.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tbsbogatynia.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego do czterech kotłowni należących do zamawiającego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f4f05b7-6aab-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://tbsbogatynia.com.pl/index.php/przetargi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty sporządzone przy użyciu ogólnodostępnych edytorów tekstu lub edytorów arkuszy kalkulacyjnych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Do dokumentacji przetargowej dołączona jest klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych oferenta.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2021/ZOP/1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego grzewczego do 4 kotłowni należących do zamawiającego zlokalizowanych na terenie gminy Bogatynia w miejscowościach:- Bogatynia - 1 kotłownia, - Opolno Zdrój - 2 kotłownie, - Porajów - 1 kotłownia, w ilości około 120000 litrów łącznie. Wymagania co do oleju zostały określone w SIWZ.3 Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. 4. Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.5. Realizacja dostaw w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 6. Czas wykonywania dostaw ustala się na dni robocze w godzinach 7.30 (rozpoczęcie wyładunku) do 14.30 (zakończenie wyładunku). 7. Przewidywane ilości jednorazowego zamówienia: maksymalnie do 18 000 litrów.8. Wraz z dostawą Wykonawca przedkłada świadectwo jakości dla każdej partii oleju. W przypadku wystąpienia szkody w instalacji grzewczej Zamawiającego wynikłej i udowodnionej z winy złej jakości paliwa, Wykonawca pokryje koszty jej naprawy. 9. Rozliczenie następować będzie za ilość rzeczywiście dostarczonego paliwa każdorazowo po dostawie. Wartość dostawy obliczona będzie, jako iloczyn objętości oleju wg wskazań licznika dystrybucyjnego oraz ceny jednostkowej za 1 litr oleju. 10. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet realizacji dostaw.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.2. Za najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która w wyniku oceny spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Pzp i w SWZ oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów. 3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów: Kryterium 1:CENA tj.: wartość brutto za wykonanie całego zakresu przedmiotu zamówienia - waga kryterium 60%. W kryterium CENA, punkty przyznane zostaną w następujący sposób: Lp1 =Cn / Cb x 60% x 100, gdzie: Lp1 – liczba punktów w kryterium cena, Cn - najniższa cena brutto za wykonanie całego zakresu zamówienia spośród ofert (nieodrzuconych), Cb – cena brutto za wykonanie całego zakresu zamówienia oferty badanej. Z tytułu kryterium ,,CENA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Kryterium 2: STAŁY UPUST– waga kryterium 40 %. W kryterium Stały upust, punkty przyznane zostaną w następujący sposób: a) oferta z najkorzystniejszym (największym) upustem Umax otrzyma 40 pkt. b) każda inna oferta Ub otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru: Lp2 =Ub / Umax x 40% x 100, gdzie Lp2 - liczba punktów w kryterium STAŁY UPUST. Z tytułu w/w kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. UWAGA! W przypadku braku podania któregokolwiek z w/w kryteriów w ofercie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ustawy Prawo zamówień publicznych. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę (wg obydwu kryteriów) wyliczona zostanie wg wzoru: Liczba punktów danej oferty = liczba punktów kryterium „CENA …” + liczba punktów kryterium ,,STAŁY UPUST”. Punkty oblicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: STAŁY UPUST
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4