Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego grzewczego do urzędów podległych Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 66 55 600
1.5.8.) Numer faksu: (85) 66 55 610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego grzewczego do urzędów podległych Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca2836b-b6a4-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00051908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
2) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
3) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
4) przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą przy ul. J. K. Branickiego 9, 15-085 Białystok (nr tel. + 48 85 66 55 600, adres e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl)/;
inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej
w Białymstoku jest Pan Aleksander Jakubowski, kontakt: adres e-mail Aleksander.Jakubowski@mf.gov.pl , telefon +48 85 878 87 46
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa oleju opałowego grzewczego do urzędów podległych Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku” /numer sprawy 2001-ILZ.260.1.2024/ prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 220813,01 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Delegatura Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łomży i Oddział Celny w Łomży, ul. Poznańska 156, 18-400 Łomża
Szacunkowa ilość dostawy: 15 000 litrów
Kotły: 2 szt. VITOPLEX100, PX1 KW firmy VIESSMAN
Sposób magazynowania oleju:
Zbiorniki: 1 bateria (4 szt.) zbiorników polietylenowych o pojemności 2.500 l każdy. Zbiorniki są wyposażone w górny system napełniania oleju. Wbudowane automatyczne odprowadzacze powietrza pozwalają na odprowadzenie powietrza i gwarantują napełnienie każdego zbiornika. Rury napełniające wykonane są bezszwowo ze stali, bez jakichkolwiek miejsc spawanych.
Dostawa do obiektu – w terminie max. 2 dni od chwili złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Dojazd do miejsca rozładunku – nieutrudniony.
Miejsce dostarczania oleju opałowego:
2. Podlaski Urząd Celno-Skarbowy w Białymstoku, Al. Legionów 147A, 18-400 Łomża
Szacunkowa ilość dostawy: 6 000 litrów
Kotły: BUDERUS LOGANO G225
Sposób magazynowania oleju:
Zbiorniki: 2 zbiorniki po 1.600 litrów każdy.
Dostawa do obiektu – w terminie max. 2 dni od chwili złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Dojazd do miejsca rozładunku – nieutrudniony.
Łączna szacunkowa ilość zamawianego oleju do jednostek wymienionych w pkt 1 i 2 = 21 000 litrów.
Dane techniczne oleju opałowego:
Olej opałowy grzewczy, lekki barwiony o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami norm polskich i unijnych (PN-C-96024:2020-12) - temperatura zapłonu min. 56 stopni Celsjusza, wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg, gęstość w temperaturze 15 stopni Celsjusza max. 860,0 kg/m³, lepkość kinematyczna w temperaturze 15-20 stopni Celsjusza max. 6,00 mm²/s, zawartość siarki max. 0,1 % m/m, zawartość wody max. 200 mg/kg, zawartość zanieczyszczeń stałych – max. 24 mg/kg, barwa – czerwona (wzrokowo).
Oferowane produkty muszą zachowywać swoją właściwość użytkową przez co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 78861,79 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) poprzez podanie parametrów technicznych oleju opałowego. Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest tak precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą (dostawcą) przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia: Delegatura Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Suwałkach
i Oddział Celny w Suwałkach, ul. Raczkowska 183, 16-400 Suwałki
Miejsce dostarczenia oleju opałowego:
Delegatura Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Suwałkach i Oddział Celny w Suwałkach, ul. Raczkowska 183, 16-400 Suwałki
Szacunkowa ilość dostawy: 15 000 litrów
Kotły: 2 szt. firmy VIESSMANN
Sposób magazynowania oleju:
Zbiorniki: 1 bateria (5 szt.) zbiorników polietylenowych o pojemności 3.000 l każdy. Zbiorniki są wyposażone w górny system napełniania oleju. Wbudowane automatyczne odprowadzacze powietrza pozwalają na odprowadzenie powietrza i gwarantują napełnienie każdego zbiornika. Rury napełniające wykonane są bezszwowo z polietylenu, bez jakichkolwiek miejsc spawanych.
Dostawa do obiektu – w terminie max. 2 dni od chwili złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Dojazd do miejsca rozładunku – nieutrudniony.
Dane techniczne oleju opałowego:
Olej opałowy grzewczy, lekki barwiony o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami norm polskich i unijnych (PN-C-96024:2020-12) - temperatura zapłonu min. 56 stopni Celsjusza, wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg, gęstość w temperaturze 15 stopni Celsjusza max. 860,0 kg/m³, lepkość kinematyczna w temperaturze 15-20 stopni Celsjusza max. 6,00 mm²/s, zawartość siarki max. 0,1 % m/m, zawartość wody max. 200 mg/kg, zawartość zanieczyszczeń stałych – max. 24 mg/kg, barwa – czerwona (wzrokowo).
Oferowane produkty muszą zachowywać swoją właściwość użytkową przez co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 51260,16 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) poprzez podanie parametrów technicznych oleju opałowego. Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest tak precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą (dostawcą) przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część zamówienia: Urząd Skarbowy w Grajewie, ul. Elewatorska 8, 19-200 Grajewo
Miejsce dostarczania oleju opałowego:
Urząd Skarbowy w Grajewie, ul. Elewatorska 8, 19-200 Grajewo
Szacunkowa ilość dostawy: 8 500 litrów
Kotły: Kocioł firmy ACV Belgia – 1 szt.
Sposób magazynowania oleju:
Zbiorniki: 3 zbiorniki o pojemności 1.100 litrów każdy i 3 zbiorniki o pojemności 1.000 litrów każdy.
Dostawa do obiektu – w terminie max. 2 dni od chwili złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Dojazd do miejsca rozładunku – nieutrudniony.
Dane techniczne oleju opałowego:
Olej opałowy grzewczy, lekki barwiony o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami norm polskich i unijnych (PN-C-96024:2020-12) - temperatura zapłonu min. 56 stopni Celsjusza, wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg, gęstość w temperaturze 15 stopni Celsjusza max. 860,0 kg/m³, lepkość kinematyczna w temperaturze 15-20 stopni Celsjusza max. 6,00 mm²/s, zawartość siarki max. 0,1 % m/m, zawartość wody max. 200 mg/kg, zawartość zanieczyszczeń stałych – max. 24 mg/kg, barwa – czerwona (wzrokowo).
Oferowane produkty muszą zachowywać swoją właściwość użytkową przez co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 27601,63 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) poprzez podanie parametrów technicznych oleju opałowego. Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest tak precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą (dostawcą) przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV część zamówienia: Urząd Skarbowy w Bielsku Podlaskim, ul. Mickiewicza 33, 17-100 Bielsk Podlaski
Miejsce dostarczania oleju opałowego:
Urząd Skarbowy w Bielsku Podlaskim, ul. Mickiewicza 33, 17-100 Bielsk Podlaski
Szacunkowa ilość dostawy: 9 500 litrów
Kotły: Interdomo GMBH D-48282 Emsdetten – 1 szt.
Sposób magazynowania oleju:
Zbiorniki: 3 zbiorniki oleju o pojemności 1.600 litrów każdy.
Dostawa do obiektu – w terminie max. 2 dni od chwili złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Dojazd do miejsca rozładunku – nieutrudniony.
Dane techniczne oleju opałowego:
Olej opałowy grzewczy, lekki barwiony o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami norm polskich i unijnych (PN-C-96024:2020-12) - temperatura zapłonu min. 56 stopni Celsjusza, wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg, gęstość w temperaturze 15 stopni Celsjusza max. 860,0 kg/m³, lepkość kinematyczna w temperaturze 15-20 stopni Celsjusza max. 6,00 mm²/s, zawartość siarki max. 0,1 % m/m, zawartość wody max. 200 mg/kg, zawartość zanieczyszczeń stałych – max. 24 mg/kg, barwa – czerwona (wzrokowo).
Oferowane produkty muszą zachowywać swoją właściwość użytkową przez co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 39430,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) poprzez podanie parametrów technicznych oleju opałowego. Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest tak precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą (dostawcą) przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V część zamówienia: Urząd Skarbowy w Zambrowie, ul. Jantarowa 16, 18-300 Zambrów
Miejsce dostarczania oleju opałowego:
Urząd Skarbowy w Zambrowie, ul. Jantarowa 16, 18-300 Zambrów
Szacunkowa ilość dostawy: 6 000 litrów
Kotły: żeliwny kocioł c.o. MK-1/MK firmy WOLF
Sposób magazynowania oleju:
Zbiorniki: 2 zbiorniki po 1.500 litrów każdy.
Dostawa do obiektu – w terminie max. 2 dni od chwili złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Dojazd do miejsca rozładunku – nieutrudniony.
Dane techniczne oleju opałowego:
Olej opałowy grzewczy, lekki barwiony o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami norm polskich i unijnych (PN-C-96024:2020-12) - temperatura zapłonu min. 56 stopni Celsjusza, wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg, gęstość w temperaturze 15 stopni Celsjusza max. 860,0 kg/m³, lepkość kinematyczna w temperaturze 15-20 stopni Celsjusza max. 6,00 mm²/s, zawartość siarki max. 0,1 % m/m, zawartość wody max. 200 mg/kg, zawartość zanieczyszczeń stałych – max. 24 mg/kg, barwa – czerwona (wzrokowo).
Oferowane produkty muszą zachowywać swoją właściwość użytkową przez co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 23658,54 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) poprzez podanie parametrów technicznych oleju opałowego. Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest tak precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą (dostawcą) przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie ww. warunku musi wykazać Wykonawca, który będzie wykonywał czynności wymagające posiadania koncesji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA Wykonawca wraz z ofertą (załącznik nr 2
do SWZ) składa aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SWZ
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.) – załącznik nr 3a do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenia te składa każdy
z Wykonawców oddzielnie.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 i 2 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 4 do SWZ).
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczenie należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem VIII ust. 2 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia,
o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ (wzór oświadczeń stanowią załączniki
nr 3 i nr 3a do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofertowym, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-29 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zawarte w Rozdziale XXIV.