Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do urzędu gminy i jednostek podległych w sezonie grzewczym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niedźwiada
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niedźwiada-Kolonia 43
1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego do urzędu gminy i jednostek podległych w sezonie grzewczym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9025b5b3-1c4e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002944/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek podległych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do
komunikacji".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu
odbioru danych:
- specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, - format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas
serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego
mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego,
ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru,
czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym
dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie
doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,
- Mozilla Firefox od wersji 15,
- Google Chrome od wersji 20,
- Microsoft Edge.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w
protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art.18ust.2rozporządzenia 2016/679.
5.Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679,
Z amawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie
może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
8.W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9.W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679,Zamawiający informuje, że:
10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Niedźwiada;
10.2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres inspektor@cbi24.pl;
10.3. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa oleju opałowego do urzędu gminy i jednostek podległych w sezonie grzewczym 2021/2022”.
10.4. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
10.5.osoba fizyczna posiada:
10.5.1 na podstawie art.15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
10.5.2 na podstawie art.16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
10.5.3 na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2rozporządzenia 2016/679;
10.5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
10.6. osobie fizycznej nie przysługuje:
10.6.1. w związku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
10.6.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 rozporządzenia 2016/679;
10.6.3. na podstawie art.21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust.1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w
postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i
których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art.14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się Wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, Wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca składa w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego grzewczego do urzędu gminy i jednostek podległych, w sezonie grzewczym 2021/2022.
2. Przewidywana ilość litrów oleju do poszczególnych jednostek:
-Urząd Gminy Niedźwiada, Niedźwiada-Kolonia 43 – 46.300 litrów
-Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy Bychawskiej, Brzeźnica Bychawska 123 – 13.300 litrów
-Szkoła Podstawowa Brzeźnicy Książęcej, Brzeźnica Książęca 24 – 14.400 litrów
-Szkoła Podstawowa w Tarle, Tarło 103 – 9.700 litrów
-Szkoła Podstawowa w Pałecznicy, Pałecznica 81 – 8.300 litrów
3. Przewidywana łączna wielkość zamówienia wynosi 92.000,00 litrów oleju.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania 30% zamówienia w okresie objętym umową lub zwiększenia o 30 % ilości zamówienia w zależności od potrzeb.
5. Olej opałowy powinien spełniać parametry jakościowe nie gorsze niż:
- gęstość w temp. 15 o C, min. 820 – max. 860 kg/m3
- wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg - do 250 o C destyluje max. 65%(V/V)
- do 350 o C destyluje min. 85%(V/V)
- lepkość kinematyczna w temp. 20 o C max. 6 mm2/s
- temperatura płynięcia max. – 20 o C
- temperatura zapłonu min. 56 o C
- pozostałość po koksowaniu z 10% pozost. dest. max. 0,3 %(m/m)
- pozostałość po spopieleniu max. 0,01 %(m/m)
- zawartość siarki max. 0,1 %(m/m)
- zawartość wody max. 200 mg/kg
- zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg
- barwa czerwona
6. Dostawy oleju opałowego będą realizowane przez wykonawcę (dostawcę) sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez zamawiającego telefonicznie lub faxem, w
czasie maksymalnie do48 godzin od momentu złożenia zamówienia.
7. Do każdej dostawy wymagane jest dołączenie świadectwa jakości dostarczonej partii oleju, wystawione przez producenta.
8. Sprzedaż oleju będzie dokonywana według cennika producenta obowiązującego w dniu tankowania z każdorazowym uwzględnieniem przyznanego przez wykonawcę upustu (rabatu).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania 30% zamówienia w okresie objętym umową lub zwiększenia o 30 % ilości zamówienia w zależności od potrzeb na warunkach określonych w umowie.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający zastosuje kryterium:
1) Cena (C) 60 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
cena najniższa
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej
2) Czas realizacji dostawy (T) – 20 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „Czas realizacji dostawy”:
Oferowany najkrótszy czas realizacji dostawy (w godz.)
T = ---------------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 20 %
Czas realizacji dostawy w badanej ofercie (w godz.)
UWAGA:
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdą partię oleju opałowego w ciągu maksymalnie 48 godzin od złożonego przez Zamawiającego (telefonicznie lub faxem) zamówienia, w godzinach od 7:30 do15:30.
Kryterium czas realizacji dostawy obejmuje czas reakcji na zamówienie liczony od złożenia przez
Zamawiającego, pełnomocnika zamawiającego lub osób upoważnionych – w przypadku jednostek
organizacyjnych, telefonicznego (lub faksem) zgłoszenia.
Skrócenie tego czasu będzie odpowiednio punktowane, przy czym zaoferowany przez wykonawcę czas dostawy musi być realny. Minimalny wymagany przez Zamawiającego czas dostawy to 6 godz. od złożonego zamówienia. W przypadku podania krótszego czasu dostawy, Zamawiający do porównania ofert przyjmie minimalny czas wymagany. Jeżeli Wykonawca nie określi w ofercie czasu dostawy, zamawiający uzna, że oferuje maksymalny, 48 godzinny czas dostawy. Zaoferowa-nie czasu dostawy powyżej 48 godzin skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli termin dostawy wypada po godzinie 15:30, a przed godziną 7:30 dnia następnego, realizacja dostawy powinna na-stąpić pomiędzy godziną 7:30 a 8:00 dnia następnego. Każde zamówienie i każda dostawa będą przez Zamawiającego protokołowane, celem ustalenia, czy Wykonawca wywiązuje się z realizacji dostaw w zaoferowanym czasie.
3) Wartość opałowa oleju (W) – 20%
Sposób przyznania punktów w kryterium „Wartość opałowa oleju”:
Zaoferowana wartość opałowa oleju w ofercie badanej
W = ---------------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 20 %
Największa wartość opałowa oleju spośród złożonych ofert
Uwaga:
Za najkorzystniejszą ofertę w kryterium wartość opałowa uzna się ofertę z największą wartością opałową, jednak nie mniejszą niż 42,6 MJ/kg (wartość minimalna wymagana przez zamawiającego). Jeżeli wykonawca nie poda w ofercie wartości opałowej oleju zamawiający uzna, że wykonawca oferuje olej opałowy o wartości nie mniejszej niż 42,6 MJ/kg. Jeżeli wartość opałowa będzie mniejsza niż 42,6 MJ/kg oferta będzie odrzucona.
Ostateczna ilość punktów przyznanych danej ofercie będzie obliczona jako suma ocen punk-towych w zakresie poszczególnych kryteriów (C+T+W).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wy-maganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, specyfikacji warunków zamówienia i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryteria.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość opałowa oleju
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Weryfikacja spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie koncesji oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnie-niu warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na pod-stawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne lub dokument równoważny
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia;
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia, oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
2) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (Vat),
3) zmiany/wprowadzenia podwykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-02