„Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości 37 000 l”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwierczów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-19
  • ZamawiającyGmina Świerczów
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-11
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00439185
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości 37 000 l”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeska

1.5.2.) Miejscowość: Świerczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-112

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4196170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swierczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości 37 000 l”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55acbb92-682b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039970/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości 37 000 l” - II postępowanie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55acbb92-682b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. platformy e-
Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl, a także przy użyciu poczty elektronicznej: ug_rolnictwo@swierczow.pl, z zastrzeżeniem, że
złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz
Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje
zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy
do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl. lub
poczty elektronicznej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert
Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji komunikaty. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl
do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://ezamowienia.gov.pl przesyłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający. Wyznaczony został kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
Wyznaczony został kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 887818800, e-mail: biuro@centrumcyfryzacji.pl, lub tradycyjną
poczta na adres Zamawiającego.
2) Cele przetwarzania danych osobowych: realizacja niniejszej umowy.
3) Kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, dane adresowe, dane identyfikujące osobę, świadectwa i uprawnieninia niezbędne
do wykonywania pracy, inne dane niezbędne do realizacji umowy.
4) Źródłem danych jest Wykonawca.
5) Odbiorcy danych – odbiorcami danych są podmioty wskazane w przepisach prawa. Odbiorcami mogą być: organy kontroli (RIO,
NIK, CBA i inne), Instytucje finansujące, Sądy, Policja. 6) Dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat po zakończeniu umowy.
Wykonawca posiada następujące prawa w odniesieniu do danych osobowych:
a) prawo do żądania dostępu do danych osobowych,
b) prawo do sprostowania danych osobowych,
c) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych.
7) Wykonawca posiada prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych w zakresie realizacji niniejszej umowy jest obligatoryjne.
9) Przekazanie danych do państwa trzeciego – nie dotyczy.
10) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji – nie jest stosowane.
11) Dodatkowe informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania danych osobowych Wykonawcy, przysługujących uprawnień i
warunków skorzystania z nich znajdują się w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIM.271.02.2023.MH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości 40 000 l”.
Szczegółowy opis odbiorców na których należy wystawiać faktury:
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świerczowie
(Przedszkole)
ul. Szkolna 5, 46-112 Świerczów - dostawa do 4 000 l
NIP: 752-146-27-12
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świerczowie
(Szkoła)
ul. Brzeska 28, 46-112 Świerczów - dostawa do 14 000 l
NIP: 752-146-27-12
• Szkoła Podstawowa w Dąbrowie
Dąbrowa, ul. Parkowa 4 - dostawa do 10 000 l
46-112 Świerczów
NIP: 752-13-54-939
• Gminny Ośrodek Kultury w Świerczowie
ul. Brzeska 17, 46-112 Świerczów - dostawa do 2 000 l
NIP: 752-142-92-64
• Gmina Świerczów (jednostki podległe)
ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów - dostawa do 7 000 l
NIP: 752-13-59-210

UWAGA !
Dostarczona ilość paliwa fakturowana będzie w litrach rzeczywistych.
Podstawowe parametry oleju opałowego
- wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg
- gęstość max. 0,860 kg/l
- temperatura zapłonu powyżej 56° C
- zawartość siarki max. 0,10%

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami i ich znaczeniem:
KRYTERIUM RANGA
- cena ofertowa 60 % (1% = 1 pkt)
- termin dostawy 40% ( 1%= 1 pkt.)
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną
ilość punktów.
Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba
punktów.
Ocena ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:
C = Cmin / Cn x 60 pkt.
gdzie:
C – ranga oferty,
Cmin – najniższa cena spośród ofert ważnych
Cn – cena oferty badanej
D= Najdłuższy zaproponowany termin dostawy / Zaproponowany termin dostawy badanej oferty x 40
pkt.
D- termin dostawy
Ocena punktowa w ramach kryterium - termin dostawy
- 2 dni max 40 pkt.
- 3 dni 30 pkt.
- 4 dni 20 pkt.
L= C+D
L – całkowita liczba punktów
Zamawiający do oceny punktowej przyjmie wartość brutto oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
przedstawionym w ustawie oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru i nie podlega
wykluczeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt
4 ustawy Pzp, Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość,
którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury
przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej.
c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik Nr 6 do formularza oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów
art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp, a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Nie dotyczy.
3.1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. W/w oświadczenia stanowić
będą załącznik nr 1 i 2 do oferty.
3.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 3.1. SWZ, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw
wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert,
tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków
dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
3.4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia
wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki
dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich
lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem
przepisów
art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Nie dotyczy.
3.1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. W/w oświadczenia stanowić będą załącznik nr 1 i 2
do oferty.
3.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 3.1. SWZ, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw
wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące
wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień
złożenia podmiotowych środków dowodowych. 3.4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu
postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Jeżeli zachodzą
uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający
może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 1 do
formularza oferty;
2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg
załącznika nr 2 do formularza oferty;
3) oświadczenie Wykonawców o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej* ( wg załącznika Nr 3 do formularza oferty);*
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia* ( wg załącznika Nr 4 do formularza
oferty);
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby* (wg załącznika Nr 5 do formularza oferty);
6) oświadczenie o aktualności informacji* (wg załącznika Nr 6 do formularza oferty);
7) pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust.
1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp natomiast spełnianie
warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2.1.2 SWZ.
2.3.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 3.1.
SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
2.3.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni
zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym:
1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.1. SWZ składa odpowiednio
Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 2.1.2 SWZ.
2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich.
2.3.5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego
wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy przedstawiono w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
I.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do
niniejszej umowy, nie naruszając ustawy. Niedopuszczalna jest jednak pod
rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej
zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji warunków
zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
1.Zmiana terminu realizacji umowy:
1) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty,
2) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania,
3)jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wykonania
umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych
okoliczności.
Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją nadzwyczajne niezależne od woli Stron zdarzenia, których wystąpieniu nie
można było zapobiec, w szczególności powódź, pożar, huragan,
trzęsienie ziemi, epidemie, decyzje i zarządzenia władz wprowadzające ograniczenia i
restrykcje, w tym stany epidemii, kwarantanny, stany klęski żywiołowej, stany wyjątkowe ,
zamieszki.
Jeżeli jakiekolwiek opóźnienie spowodowane na skutek przyczyn określonych wyżej wystąpi lub
będzie przewidywane , Strona opóźniona lub przewidująca opóźnienie powiadomi bezzwłocznie
Stronę drugą na piśmie o zaistniałym lub spodziewanym opóźnieniu oraz o jego przyczynach i przewidywanym okresie
trwania.
2. Zmiany terminów i warunków płatności:
1) będące następstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy,
2) będące następstwem korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę,
3. Zmiany związane z Podwykonawcami W przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego
zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pzp - art. 118 ust.1, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany
inny Podwykonawca lub
Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia. Przepisy art.122 pzp stosuję się odpowiednio. 4. Pozostałe zmiany:
1) zmiana ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie
wynagrodzenia i cen jednostkowych jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
2) Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku Vat nastąpi wyłącznie
w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług części
zamówienia. Do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części
zamówienia zostanie zastosowana obowiązująca na dzień dokonania zmiany stawka podatku od
towarów i usług. Zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między
dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług.
3) zmiany dotyczące nazwy i siedziby wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów
kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub następstwo
prawne,
4) zmiany mające na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie,
5) wprowadzenia zmian w stosunku do specyfikacji warunków zamówienia w zakresie
wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu
realizacji zamówienia.
Informacje określono w pkt. 7 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę umycie grobu - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę umycie grobu mojej mamy - chodzi mi o posprzątanie w koło i umycie - wystarczy tylko płynem do mycia naczyń. Do tej pory opiekowała się moja siostra ale teraz ona nie może. Ja sama mieszkam za granicą więc nie mam możliwości. Lokalizacja: Nowa Wieś Królewska, Opole. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.