Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-29
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 IM.MARII KONOPNICKIEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00325261
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 IM.MARII KONOPNICKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000723135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Macieja Rataja 3

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-905

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323875360

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spnr16@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp16.bytom.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b54d11b-6251-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert ).
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz numer postępowania jako załącznik do
niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań
w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych lub konkursie.
10. SWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego https://sp16.bytom.pl/zamowienia-
publiczne/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
 Administratorem danych osobowych jest:
Szkoła Podstawowa nr 16 z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Rataja 3
 Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Szkole Podstawowej nr 16
w Bytomiu:
Inspektor IOD: Urząd Miejski w Bytom ul. Smolenia 35,
e-mail: iod_edu@um.bytom.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w
celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w
przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w
celu związanym z realizacją zamówienia).
 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. –Prawo zamówień publicznych, dalej
„Ustawa Pzp”.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Zamawiający - Szkoła Podstawowa nr 16 im. Marii Konopnickiej 16, ul. Rataja 3, 41-905 Bytom
postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu”
oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SP16.TP1.4.2021
3
 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp.
 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
 Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6
ust.1 lit. c RODO)
c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO
Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO
c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP16.TP1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transport wraz z załadunkiem) oleju opałowego lekkiego
dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
2. W oparciu o dotychczasowe zużycie, ilość zamawianego oleju opałowego wynosi ok. 45.000
litrów (ok. 45 m3) w okresie roku .
3. W skład zamówienia wchodzi dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM Plus wraz
z transportem spełniający co najmniej następujące wymagania:
1) gęstość w temperaturze 0,860g/m3
2) wartość opałowa, min. 42,6 MJ/kg
3) temperatura zapłonu, min.
4) 6,00mm2/s
5) skład frakcyjny:
a. - 65% (V/V)
b. - 85% (V/V)
6) temperatura płynięcia, max. -
7) pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3% (m/m)
8) zawartość siarki, max. 0,1% (m/m)
9) zawartość wody, max. 200 mg/kg
10) zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kg
11) pozostałość po spopieleniu, max 0,01% (m/m)
4. Do każdej dostawy wymagane jest świadectwo jakości, doręczane wraz z dokumentami WZ.
5. Dostawa winna odbywać się samochodami przeznaczonymi do przewozu oleju opałowego
lekkiego (posiadającymi wymagane badania i atesty), wyposażonymi w pompę i licznik
(legalizowany). Wykonawca winien dysponować zestawem wymiennych końcówek
do tankowania. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę prac
w zakresie objętym wymaganą koncesją na obrót paliwami ciekłymi.
6. Olej opałowy dostarczany do Zleceniodawcy musi spełniać warunki normy: PN-C-96024:2011 dla
tego typu opału.
7. Dokumentem potwierdzającym wymagane parametry będzie świadectwo jakości oleju
opałowego dołączone do każdej dostawy.
8. Warunki realizacji:
a. Minimalna jednorazowa dostawa 4 tys. litrów.
b. Faktura wystawiana każdorazowo po dostawie za faktycznie dostarczoną ilość paliwa

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY
OFERT
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz
pozacenowych kryteriów oceny ofert.
2. Kryteria oceny ofert przedstawiają się następująco:
3. L
p
.
Nazwa kryterium Waga (znaczenie) kryterium
4. 1 Cena (brutto) 60 %
5. 2 Termin dostawy 40 %
Razem: 100%
6. Oferta może zdobyć maksymalnie 100 pkt. Ocena ofert zostanie dokonana w
następujący sposób:
6.1 punkty za kryterium CENA zostaną obliczone wg następującego wzoru:
najniższa oferowana cena brutto (w zł)
ilość pkt przyznana danej ofercie = ---------------------------------------------------- ------- x 60
badanej cena brutto (w zł)
Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w tym kryterium wynosi 60 pkt.
6.2 punkty za kryterium TERMIN DOSTAWY, który zostaje wyrażony w godzinach od
dnia (godziny) zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego faxem lub zgłoszenia
wysłanego faxem (min. 24 godzin – max. do 72 godzin dla dostawy), będą
przyznawane w następujący sposób:
 24 godzin od momentu (godziny) zgłoszenia – 40 pkt
 powyżej 24 godzin do 48 godzin od momentu (godziny) zgłoszenia – 20 pkt
 powyżej 48 godzin do 72 godzin od momentu (godziny) zgłoszenia – 10 pkt
7. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w tym kryterium wynosi 40 pkt.
8. W przypadku zaoferowania okresu krótszego niż 24 godziny przyznane zostanie
40 pkt, a do umowy zostanie wpisany okres zgodny z podanym w ofercie,
natomiast w przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 72 godziny oferta
Zamawiający - Szkoła Podstawowa nr 16 im. Marii Konopnickiej 16, ul. Rataja 3, 41-905 Bytom
postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu”
oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SP16.TP1.4.2021
15
zostanie odrzucona.
Łączna punktacja oferty będzie stanowić sumę punktów przyznanych ofercie w powyższych
kryteriach.
Ocena zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone w Formularzu
ofertowo-cenowy OFERT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie przesłanek określonych w pkt VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
- Uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej i zawodowej.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że :
a) posiadają aktualna koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności
gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia
10 kwietnia 1997 roku – Prawo Energetyczne ( tj.Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zmianami).
b) są zarejestrowani w systemie SENT w celu zgłaszania przewozów towarów oraz informacji o ich
odbiorach zgodnie z obowiązkiem wynikającym z Ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie
monitorowania przewozu towarów ( Dz. U.2020 r., 859 tj.)
Zamawiający - Szkoła Podstawowa nr 16 im. Marii Konopnickiej 16, ul. Rataja 3, 41-905 Bytom
postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu”
oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SP16.TP1.4.2021
7
Zamawiający z godnie z obowiązkiem wynikającym z Ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o systemie
monitorowania przewozu towarów ( Dz. U.2020 r., 859 tj.)zobowiązuje się do wystawienia
Wykonawcy stosownego upoważnienia podmiotu odbierającego do uzupełnienia zgłoszeń
w przedmiotowym systemie SENT

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Bytom
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI