Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych Szkolnego Ośrodka Wypoczynkowego "Orle Gniazdo" w Sromowcach Wyżnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POZASZKOLNA PLACÓWKA SPECJALISTYCZNA - SZKOLNY OŚRODEK WYPOCZYNKOWY „ORLE GNIAZDO” W SROMOWCACH WYŻNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121392064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nad Zalew 7
1.5.2.) Miejscowość: Sromowce Wyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-443
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182629788
1.5.8.) Numer faksu: 182629788
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowoscorlegniazdo@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orlegniazdo.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych Szkolnego Ośrodka Wypoczynkowego "Orle Gniazdo" w Sromowcach Wyżnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0915e644-5289-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000325/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Kompleksowa dostawa oleju opałowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/orlegniazdo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ksiegowoscorlegniazdo@op.pl
konto na ePUAP
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza
do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu do przestrzegania jego postanowień.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Pozaszkolna Placówka Specjalistyczna – Szkolny Ośrodek Wypoczynkowy „Orle Gniazdo” w Sromowcach Wyżnych ul. Nad Zalew 7, 34-443 Sromowce Wyżne, tel.: 18 262 97 88
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania SOW „Orle Gniazdo”, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – za pomocą adresu e-mail: mbfo.iod@um.warszawa.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/1/2021 , którego przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych Szkolnego Ośrodka Wypoczynkowego „Orle Gniazdo” w Sromowcach Wyżnych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem oleju opałowego lekkiego wg minimalnego zapotrzebowania w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2022 r. Prognozowana ilość oleju jaką, Zamawiający może zakupić w tym okresie wynosi 45 000 litrów. Faktyczna ilość zamawianego oleju może ulec zmniejszeniu wedle zapotrzebowania Zamawiającego.
2. Zamawiający nie ma obowiązku dokonania zakupu określonych ilości oleju opałowego, przedstawionych w pkt. 1. Podana w pkt. 1 liczba planowanego zakupu oleju jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
3. Każdy dostarczony litr oleju opałowego musi:
1) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
2) być zgodny z wymaganiami normy jakościowej PN-C-96024:2011 oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008) oraz spełniać minimalne warunki zgodnie z powyższą normą:
a) wartość opałowa nie mniej niż 42,6 MJ/kg;
b) zawartość siarki nie więcej niż 0,1% (M/M);
c) zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg;
d) gęstość w temperaturze 15ºC nie większa niż 860 kg/m³;
e) temperatura zapłonu nie mniejsza niż 56ºC;
f) lepkość kinematyczna w 20ºC nie większa niż 6,00 mm2/s;
g) temperatura płynięcia nie większa niż 20ºC;
h) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg;
i) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacji nie większa niż 0,3% masy;
j) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%.
3) pochodzić z jednej partii produkcyjnej.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia części oleju opałowego we wcześniejszym terminie w zależności od warunków pogodowych.
5. Rozliczenie każdorazowej dostawy odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonego oleju (według wskazania przepływomierza w temperaturze rzeczywistej). Wielkość dostarczanego oleju opałowego nie będzie podlegać przeliczeniu na warunki referencyjne tj. objętości oleju opałowego w temperaturze 15ºC.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać olej opałowy:
1) na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. do Szkolnego Ośrodka Wypoczynkowego „Orle Gniazdo” w Sromowcach Wyżnych ul. Nad Zalew 7, 34-443 Sromowce Wyżne,
2) na własny koszt i ryzyko do momentu napełnienia zbiornika na olej i odebrania przez Zamawiającego partii oleju opałowego poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym,
3) środkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz i pompę ssąco tłoczącą, z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych.
7. Dane dotyczące dostaw:
1) dostawy będą odbywać się sukcesywnie, z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego każdorazowo na wniosek (przesłany pocztą elektroniczną lub telefonicznie), określający ilość oleju opałowego,
2) Zamawiający jednorazowo będzie zamawiał 5 - 10 tys. litrów oleju opałowego,
3) koszt transportu wszystkich dostaw ponosi Wykonawca,
4) przy każdej dostawie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta lub jednostkę upoważnioną do wykonywania badań (np. akredytowane laboratorium producenta),
5) podczas każdej dostawy Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym,
6) przy każdej dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania z autocysterny Wykonawcy w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego
i skierowania jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium,
7) w przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, o którym mowa w ppkt 5) i 6) lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożoną ofertą, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe
z tego tytułu pokryje Wykonawca.
8. Warunki i sposób zmiany umowy w zakresie dotyczącym ceny oleju opałowego zostały przewidziane w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w skali 100 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów uwzględniając wszystkie powyższe kryteria. Zamawiający wymaga, aby termin dostawy nie był dłuższy niż 48 godzin od dnia zgłoszenia telefonicznego lub mailowego natomiast termin dostawy poniżej 24 godzin będzie punktowany jakby wynosił 24 godziny. W przypadku terminu dostawy dłuższego niż 48 godzin oferta zostanie odrzucona z powodu niezgodności jej treści z treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 112 ust. 1 i 2 pzp warunki:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj posiadają koncesję na sprzedaż oleju opałowego ważną co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia,
b) sytuacji ekonomicznej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000 zł,
c) zdolności technicznej lub zawodowej tzn. dysponuje cysterną dostawczą z przepływomierzem paliwa z ważnym świadectwem legalizacji.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełnienia i dokumentowania warunków o których mowa w ust 1.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 108 ust. 1, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy pzp, zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy, dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
5. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w IX rozdziale do SWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 108 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy pzp.
7. Zamawiający bada i ocenia czy udostępnianie Wykonawcy przez inne podmioty zdolności technicznych lub zawodowych, pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału, o którym mowa w Rozdz. VIII oraz bada czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu/tych podmiotów, podstawy wykluczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1pzp):
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł, ważną na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność dokumentu jest krótsza niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia,
b) oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje cysterną dostawczą z przepływomierzem paliwa z ważnym świadectwem legalizacji wg wzoru określonego w zał. nr 8 do SWZ,
c) koncesja na sprzedaż oleju opałowego ważna co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wykaz podwykonawców wraz z zakresem, jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SWZ – jeśli dotyczy,
2) w przypadku, gdy Wykonawca ma polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 3 pkt 2) lit. a). Wykonawca jest zobowiązany również do przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności dotyczą – jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełnienia i dokumentowania warunków;
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj posiadają koncesję na sprzedaż oleju opałowego ważną co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia,
b) sytuacji ekonomicznej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000 zł,
c) zdolności technicznej lub zawodowej tzn. dysponuje cysterną dostawczą z przepływomierzem paliwa z ważnym świadectwem legalizacji.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 108 ust. 1, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy pzp, zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy, dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki i sposób zmiany umowy w zakresie dotyczącym ceny oleju opałowego zostały przewidziane w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-11