Dostawa oleju opałowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju opałowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidwin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-02-11
  • Zamawiający21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-01-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00004447
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-367392d8-620e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem dedykowanej Platformy Zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot. Szczegóły zawiera rozdział 10 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/05/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych, spełniającego wymagania określone w PN-C 96024:2011, do kotłowni 21. BLT w Świdwinie oraz kotłowni Zespołu Zabezpieczenia Mrzeżyno, w tym do kotłowni Posterunków Obserwacyjnych Mrzeżyno i Niechorze.Dostawy będą się odbywać sukcesywnie, według zapotrzebowania Zamawiającego, określonego w planie dostaw. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera niniejszy rozdział oraz plan dostaw, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Możliwe zmiany ilości i terminów dostaw wg potrzeb Zamawiającego. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji wskazanej w pkt. 3 niniejszego rozdziału SWZ. Dostarczany olej opałowy musi spełniać następujące parametry:a) Wartość opałowa (minimalna) – 42,6 MJ/kgb) Temperatura zapłonu (minimalna) - 56°Cc) Zawartość siarki (maksymalna) – 0,1 % (m/m)d) Temperatura płynięcia (maksymalna) – -20°Ce) Gęstość maksymalna w temperaturze 15°C – 860 kg/m³ Planowana, łączna ilość dostaw oleju opałowego wynosi:a) dla Zadania nr 1 – 118,601 m³; Są to ilości szacunkowe. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie zależeć od poziomu cen w ciągu roku, a jej wartość determinuje limit środków, który zostanie określony w umowie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o rzeczywiste potrzeby Zamawiającego. Planowane terminy i wielkości dostaw przedstawiono w tabeli stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy, korzysta z prawa opcji i przewiduje zwiększenie ilości dostarczanego oleju do 5% ilości wskazanych w pkt. 6 niniejszego rozdziału. Dostawa przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji odbędzie się przy uwzględnieniu współczynnika korygującego, o którym mowa w rozdziale 15 SWZ Opcja zostanie uruchomiona w zależności od potrzeb faktycznych Zamawiającego i posiadanych środków finansowych, poprzez przesłanie zamówienia Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Szczegółowy opis uruchomienia prawa opcji, zawiera projekt umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych, spełniającego wymagania określone w PN-C 96024:2011, do kotłowni 12. BBSP w Mirosławcu.Dostawy będą się odbywać sukcesywnie, według zapotrzebowania Zamawiającego, określonego w planie dostaw. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera niniejszy rozdział oraz plan dostaw, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Możliwe zmiany ilości i terminów dostaw wg potrzeb Zamawiającego. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji wskazanej w pkt. 3 niniejszego rozdziału SWZ. Dostarczany olej opałowy musi spełniać następujące parametry:a) Wartość opałowa (minimalna) – 42,6 MJ/kgb) Temperatura zapłonu (minimalna) - 56°Cc) Zawartość siarki (maksymalna) – 0,1 % (m/m)d) Temperatura płynięcia (maksymalna) – -20°Ce) Gęstość maksymalna w temperaturze 15°C – 860 kg/m³ Planowana, łączna ilość dostaw oleju opałowego wynosi:dla Zadania nr 2 – 60,000 m³. Są to ilości szacunkowe. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie zależeć od poziomu cen w ciągu roku, a jej wartość determinuje limit środków, który zostanie określony w umowie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o rzeczywiste potrzeby Zamawiającego. Planowane terminy i wielkości dostaw przedstawiono w tabeli stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy, korzysta z prawa opcji i przewiduje zwiększenie ilości dostarczanego oleju do 5% ilości wskazanych w pkt. 6 niniejszego rozdziału. Dostawa przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji odbędzie się przy uwzględnieniu współczynnika korygującego, o którym mowa w rozdziale 15 SWZ. Opcja zostanie uruchomiona w zależności od potrzeb faktycznych Zamawiającego i posiadanych środków finansowych, poprzez przesłanie zamówienia Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Szczegółowy opis uruchomienia prawa opcji, zawiera projekt umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:1. 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Opis spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1. 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1. 3. zdolności technicznej lub zawodowej.Opis spełnienia warunku:Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie dostawy oleju opałowego jednorazowo lub w trakcie trwania jednej umowy, w ramach jednego kontraktu, zlecenia, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, każda o minimalnej ilości 50 m3– wzór załącznik nr 3 do SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.UWAGA!!! - Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych dostaw objętych odrębnymi umowami Wykonawcy, bądź wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu wykazania spełnienia danego warunku,- W przypadku składa oferty na dwa zadania, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie dwóch dostaw, każda o minimalnej ilości 90 m³. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunek, o którym mowa w ust. 1.3, zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże spełnienie warunków, o których mowa w ust. 1.3 z zastrzeżeniem, że warunek ten Wykonawca musi spełnić samodzielnie, tzn. doświadczenie Wykonawców nie sumuje się.1. 4. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Opis spełnienia warunku:Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy posiadają wymaganą koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi spełniać warunek dotyczący posiadanych koncesji, o których mowa w pkt. 1.4, w pełni samodzielnie. Wyjątek stanowią sytuacje, w których Wykonawca wykaże, że nie będzie brał udziału w czynnościach, do których wymagana jest wskazana koncesja (co jednoznacznie wynika z umowy konsorcjum lub spółki cywilnej).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.3. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.4. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kierować będzie do wskazanego pełnomocnika.5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 3 niniejszego rozdziału.7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w § 13 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-11 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-12

2021-01-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Pyrzyce
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI