Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻórawina
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-09
  • ZamawiającyGmina Żórawina - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żórawinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00069492
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żórawina - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żórawinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020473740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska

1.5.2.) Miejscowość: Żórawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodociagizorawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagizorawina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Gminna spółka

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żórawina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 914-100-25-20

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Żórawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zorawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zorawina.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina Żórawina dostarczy upoważnionemu Zamawiającemu informacje i materiały niezbędne do prawidłowego opracowania Specyfikacji Warunków Zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia, oszacowania wartości przedmiotu zamówienia i przeprowadzenia postępowania.
GZGK jako Zamawiający upoważniony. w ramach prowadzonego postępowania odpowiada w szczególności za:
I ) opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) powołanie komisji przetargowej,
3) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu,
4) ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert,
5) wybór najkorzystniejszej oferty,
6) wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawnej,
7) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b131ea24-9865-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wodociagizorawina.pl/przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wodociagizorawina.pl/przetargi/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal
(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ePUAP (www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Zasady składania
ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich
wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww.
instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie
zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2.ZP.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników

2. Nomenklatura wg CPV

09134000-7 olej napędowy
60000000-8 usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
2. Dostawa
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ.

2. Zamówienie obejmuje:

Lp. Nazwa materiału Ilość Jednostka miary
1. Olej napędowy 127 500,00 L
2. Dzierżawa 2 zbiorników magazynujących olej napędowy* 12
m-cy

Materiał wykazany w powyższej tabeli musi spełniać wymagania normy PN-EN 590+A1:2017-06 lub równoważnej.

*dodatkowo dzierżawa zbiornika magazynującego olej napędowy o pojemności 5000 litrów, wyposażony w dystrybutor, liczydło (przepływomierz) oraz posiadający komputer archiwizujący dane dotyczące napełniania oraz opróżniania zbiornika, wraz z elektronicznym dostępem do min 20 pojazdów i dla 40 pracowników (na PIN, kartę lub chip).

3. Wskazane w tabeli ilości stanowią jednocześnie szacunkowy i maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający gwarantuje w okresie trwania umowy 60 % ilości szacunkowego zakresu zamówienia oleju napędowego.
4. Wszystkie materiały powinny posiadać aktualne atesty lub certyfikaty zgodnie z
obowiązującą normą.
5. Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego - w zależności od temperatury otocze-nia (okresu) odpowiednio: letniego, przejściowego i zimowego; spełniającego wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680 z póź. zm.) oraz normy PN-EN 590+A1:2017-06 lub równoważną

6. Paliwo dostarczane będzie do zbiornika magazynującego, udostępnionego przez Wykonawcę Zamawiającemu, zlokalizowanego przy Al. Niepodległości 80, 55-020 Żórawina. Dostawy będą odbywać się autocysternami, posiadającymi aktualne pozwo-lenia na przewóz paliw ciekłych, zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisa- mi. Autocysterna musi posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe do po-miaru ilości zrzucanego do zbiornika paliwa.

7. Odbiór paliwa będzie odbywał się pod nadzorem komisji, w skład której wejdą przed-stawiciel Zamawiającego oraz przedstawiciel Wykonawcy (np. kierowca autocysterny). Pomiar paliwa będzie odbywał się w temperaturze rzeczywistej, na podstawie wskazań licznika (przepływomierza). Komisja sporządzi stosowny protokół oraz określi ilość przyjętego w temperaturze rzeczywistej paliwa do zafakturowania, co Wykonawca po-twierdzi dodatkowo dokumentem WZ.

8. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze, w godz. od 07:00 do 14:00, w terminie do 36 godzin od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania poszczególnych zamówień droga e-mail, telefonicznie lub faksem. Zamawiający będzie składał zamówienia na do-stawę paliwa w dni robocze, w godz. od 07:00 do 15:00.
9. W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
cena – 100 %

Kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 100 = liczba punktów za kryterium cena.


Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (100%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który przedstawi:
a) aktualną na dzień składania ofert koncesję, licencję lub zezwolenie (lub inny dokument równoważny) w zakresie obrotu paliwami płynnymi będącym przedmiotem niniejszego postępowania
b) aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który przedstawi:
- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)


4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który przedstawi:
a) dokument uprawniający do dysponowania samochodem ciężarowym (autocysterna) który posiada świadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych oraz świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej.

b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz dostaw potwierdzających wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie oleju napędowego o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez przynajmniej jednego wykonawcę. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie.
Zamawiający wymaga załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.


W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę przez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) aktualna na dzień składania ofert koncesję, licencję lub zezwolenie (lub inny dokument równoważny) w zakresie obrotu paliwami płynnymi będącym przedmiotem niniejszego postępowania
2) aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
4) Wykaz zawierający: co najmniej jedną dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznych lub zawodowych , tj. co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie oleju napędowego o łącznej wartości co najmniej 200 000zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że wskazana w wykazie ww. dostawa została wykonana należycie.
5) Wykaz wyposażenia dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego tj. dysponowanie samochodem ciężarowym (autocysterna) do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych oraz świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej załącznik 2 d do SWZ wraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że Wykonawca ma prawo do dysponowania samochodem niezbędnym do realizacji zamówienia np. karta pojazdu lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ma prawo do dysponowania samochodem niezbędnym do realizacji zamówienia.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:•
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w przypadku gdy:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
4) dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa
w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 3 dni robocze licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu;
3. Ponadto Zamawiający zaznacza, że gdy w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana podatku od towarów i usług polegająca na obniżeniu tego podatku, wówczas umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto, stosownie do wprowadzonych stawek podatko-wych dla danego asortymentu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przeli-czenia cen brutto określonych w formularzu cenowym wg obowiązujących stawek.

4. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będą-cych następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-09 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /GZGK (/GZGK/SkrytkaESP) znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żórawina: Kompleksowa dostawa rur oraz armatury wodnej i kanalizacyjnej.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żórawina: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1956D w miejscowości Galowice – etap III
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa energii elektrycznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Zakup paliwa, benzyna Pb 95, olej napędowy, oleje silnikowe, przekładniowe.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI