Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Oleju Napędowego oraz benzyn na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. z siedzibą w Parczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030094147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piwonia 73
1.5.2.) Miejscowość: Parczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833551268
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zukparczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukparczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Oleju Napędowego oraz benzyn na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. z siedzibą w Parczewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f70ac023-7c87-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f70ac023-7c87-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które
są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590), z produktami powszechnie
używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom
dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z
wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
1. Informacje ogólne
1) Stroną internetową prowadzonego postępowania jest Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4) Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5) W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@zukparczew.pl
(z wyjątkiem składania ofert).
6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia (dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
9) Link do postępowania oraz identyfikator postępowania nadany przez Platformę e-Zamówienia zamieszczone są na stronie
internetowej zamawiającego: https://bip.zukparczew.pl/
10) Zamawiający zaleca aby załączniki i dokumenty składane przez Wykonawcę były przekazywane w szczególności w
następujących formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. z
siedzibą: ul. Piwonia 73, 21-200 Parczew, NIP 539-000-26-98 (dalej: Administrator);
2 Dla podjęcia kontaktu w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się za pośrednictwem adresu email:
inspektor.odo@zukparczew.pl oraz kierując zapytania na adres siedziby Administratora, to jest ul. Piwonia 73, 21-200
Parczew.
3 Dane osobowe Wykonawców są przetwarzane zgodnie z regulacjami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwane
dalej: RODO.
4 Zawierając niniejszą umowę Wykonawcy powierzają Zleceniodawcy swoje dane osobowe. Przekazanie tych danych stanowi
wymóg umowny umożliwiający świadczenie usług na jego rzecz. Niepodanie danych skutkować może brakiem możliwości
świadczenia usług.
5 Dane osobowe Wykonawców przetwarzane będą w oparciu o następujące podstawy prawne:
a) art. 6 ust. 1 lit. „A” RODO
b) art. 6 ust. 1 lit. „b” i „c” RODO
c) art. 6 ust. 1 lit. „f” RODO
Na powyższe Wykonawcy wyrażają zgodę.
6 Dane osobowe Wykonawców przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania niniejszej umowy oraz wypełnienia obowiązku
prawnego Administratora, przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
a) posprzedażowej obsługi Wykonawców,
b) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Zleceniodawcy,
c) wypełnienia obowiązku prawnego Administratora.
Dane osobowe przetwarzane na potrzeby marketingu produktów i usług własnych Zleceniodawcy na podstawie uzasadnionego
interesu prawnego, przechowywane będą do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dotyczą.
Dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody, przechowywane będą do czasu jej odwołania.
Wykonawcy mają prawo:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz
informacji dotyczących takiego przetwarzania,
2) do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
3) zażądania od Administratora usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania danych,
4) do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych
osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie uzasadnionego
interesu Administratora lub wobec przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego,
6) wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa
członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze
względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO,
7) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie
zgody przed jej cofnięciem),
8) Zleceniodawca nie podejmuje decyzji wyłącznie w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych Wykonawców.
9) Ujawnienie danych osobowych właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji,
może nastąpić wyłącznie w oparciu o odpowiednią podstawę prawną oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DUK/1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 651733,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika podziemnego, znajdującego się w Parczewie przy ulicy Piwonia 73 w
ilości szacunkowej 120000 litrów rocznie.
Dostawa benzyn 95 oktanów (tankowanie) do pojazdów i kanistrów Zamawiającego na stacji paliw zlokalizowanej na terenie
miasta Parczew w ilości szacunkowej 2000 litrów.
Dostawa benzyn 98 oktanów (tankowanie) do pojazdów i kanistrów Zamawiającego na stacji paliw zlokalizowanej na terenie
miasta Parczew w ilości szacunkowej 200 litrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą wartością brutto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu
2.Warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczą:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego
ww. warunku
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli wykonawca:
- oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiada i złoży dokument/-y potwierdzający/-e, aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego ww. warunku;
d) zdolności technicznej i zawodowej - Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego ww. warunku
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z
ofertą Wykonawca winien złożyć:
1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) wypełnione w
zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert.
Oświadczenie sporządzone jest zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym
Komisji UE 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu
zamówienia. Oświadczenie JEDZ stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, na dzień składania ofert. Tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ
2) Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi.
3) Oświadczenie RODO (Załącznik nr 6 do SIWZ)
4) Pełnomocnictwo z art. 58 ust. 2 Ustawy PZP (jeżeli dotyczy)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty stanowiące ofertę:
1) Druk OFERTA- załącznik nr 1 do SWZ należy złożyć wszystkie strony dokumentu.
2) Formularz cenowy wraz z załącznikiem , stanowiący załączniki nr 2 do SWZ
Jeżeli Wykonawca nie złoży Druku „Oferta” oraz wybranych formularzy cenowych, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Druk Oferta oraz Formularze cenowe nie będą podlegały uzupełnieniu;
3) Oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) wypełnione w zakresie spełniania
warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia
stanowi załączniku nr 5 do SWZ.
4) Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi.
5) Oświadczenie RODO (Załącznik nr 6 do SIWZ)
6) Pełnomocnictwo z art. 58 ust. 2 Ustawy PZP (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno:
a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się donosi
b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie;
c) precyzować zakres umocowania;
d) upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania
wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;
e) być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną Ofertę,
jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi;
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum, jeżeli załączone pełnomocnictwo
nie będzie wskazywało inaczej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu zgodnie z pkt. 6. SIWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.2 SIWZ
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia
z postępowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 7.5. SIWZ składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni