Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRudna
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-02-11
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005111
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004058203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zwycięstwa 5

1.5.2.) Miejscowość: Rudna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767467084

1.5.8.) Numer faksu: 767467080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim@zgkim.rudna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.rudna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92530665-6483-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zgkim.rudna.pl, www.bip.rudna.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal, zgkim@zgkim.rudna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacjiiWymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Mini portalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, z siedzibą przy Placu Zwycięstwa 5, 59 – 305 Rudna. We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: iodo@amt.biz24.pl, tel.: 76/300-01-402) Dane przetwarzane będą w celu:a) Przeprowadzenie postępowania i udzielenia zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą Pzp przez okres 5 lat od udzielenia zamówienia publicznego.b) Realizacja umowy z wybranym wykonawcą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO– przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy.c) Prowadzenie dokumentacji księgowo - podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego.d) Archiwizacji danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach przez okres 5 lat.e) Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO- wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawąz dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych przez okres 5 lat od zakończenia roku.3) Odbiorcą Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych,o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. danych wrażliwych/szczególnej kategorii danych) oraz podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia, m.in. wsparcie IT.4) W związku z przetwarzaniem przysługują Panu/Pani: a) prawo żądania dostępu do danych (w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu zgodnie z art. 19 ustawy PZP),b) prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 19 ust.2 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 76 ustawy PZP),c) prawo żądania usunięcia danych,d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego),e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.5) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WUK.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia „ Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów i sprzętu znajdującego się w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej2.Szacunkowa ilość zamówienia;benzyna bezołowiowa 95-6000 litr olej napędowy 35000 litr3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości niż podano w pkt.2,bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy4.Benzyna bezołowiowa 95 i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych(Dz.U.z 2015 r poz.1680 z późn. zm) oraz odpowiednio Normy PN-EN 228 i PN-EN 590.Olej napędowy przeznaczony jest do napędu wysokoprężnych silników spalinowych w pojazdach Zamawiającego. Podana ilość będzie obejmowała dostawę oleju napędowego, którego gatunek będzie odpowiedni do pory roku i panujących warunków temperaturowych w zakresie temperatury mętnienia i temperatury zblokowania zimnego filtra.5.Przewidywana orientacyjna wielkość zamówienia na olej napędowy o podwyższonych właściwościach niskotemperaturowych w całym okresie objętym zamówieniem-7500 litrów.6.Dostawa polegać będzie na tankowaniu benzyny Pb95 do pojazdów i sprzętu Zamawiającego na wskazanej stacji paliw Wykonawcy,znajdującej się w odległości do 25 km od bazy sprzętowej Zamawiającego tj. Składowisko Odpadów ul. Witosa 59-309 Rudna (liczoną najkrótszą drogą publiczną) oraz dostawie oleju napędowego do zbiornika znajdującego się u Zamawiającego jw.7.Tankowanie benzyny Pb95 i odbiór oleju napędowego odbywać się będzie na zasadach zakupu z odroczonym terminem płatności. Należności za dostarczone i zatankowane paliwa będą regulowane przelewem nie wcześniej niż w 30 dniu, od dnia doręczenia Zamawiąjacemu prawidłowo wystawionej faktury 8. Wykonawca każdorazowo będzie wystawiał faktury VAT , która w przypadku tankowania benzyny musi zawierać informacje o dacie ,ilości pobranego paliwa,cenie jednostkowej brutto z uwzględnieniem udzielonego upustu, nr rej. pojazdu lub rodzaju tankowanego sprzętu oraz imię i nazwisko osoby pobierającej. Wykaz pojazdów oraz osób uprawnionych do tankowania benzyny Pb95 stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.9. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie min.2razy w miesiącu w przedziale 1000-2200 l (pierwsza dostawa w ilości 2500 litrów w celu prawidłowego skalibrowania zbiornika), do zbiornika naziemnego dwupłaszczowego, maksymalnie do 72 godzin od chwili zgłoszenia złożonego faxem,telefonicznie lub drogą e-mail w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku między godz.7.00 a 15.0010.Zamawiający wymaga , aby transport zakupionego paliwa odbywał się cysterną przeznaczoną wyłącznie do przewozu paliw silnikowych spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 19.08.2011 r .o przewozie towarów niebezpiecznych(Dz. U. z 2019 r .poz.382),wyposażoną w urządzenie umożliwiające pomiar ilości dostarczonego paliwa.11.Wykonawca jest odpowiedzialny za zamówione paliwo do chwili jego zrzutu do zbiornika Zamawiającego.12.Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia badania jakości paliwa,w przypadku odstępstw od przyjętych norm jakości, koszty związane z badaniem pokryje Wykonawca.13.Do każdorazowej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć orzeczenie o jakości dostarczonego paliwa, sporządzone przez uprawnione laboratorium oraz dokument jego wydania

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-01 do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans ceny oraz oferowanego upustu na olej napędowy i benzynę bezołowiową. Sposób punktowania ofert według następujących wag:A. cena 60 %B. procentowy upust na olej napędowy 30 %C. procentowy upust na benzynę bezołowiową 10 %Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: upust - olej napędowy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: upust - benzyna bezołowiowa 95

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia zgodnie z art.57 ustawy Pzp mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego2. Zamawiający wymaga spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 114 pkt1,2 ustawy, dotyczących :Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U.2020r poz. 833 . z póź. zmianami) Zdolności technicznej lub zawodowejPrzedstawią wykaz dostaw (usług) sprzedaży wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwóch usług dostaw paliw płynnych przez okres co najmniej 2 lat każda, o wielkości co najmniej 50000 litrów rocznie.Korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawych2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby b) Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczania, które zostały przewidziane względem wykonawcy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U.2020r poz. 833 . z póź. zmianami),- wykaz dostaw (usług) sprzedaży wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie – co najmniej dwóch usług dostaw paliw płynnych przez okres co najmniej 2 lat każda, o wielkości co najmniej 50000 litrów rocznie,- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przezosoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub kopiipoświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwomoże być udzielone w szczególności: a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców)W każdym jednak przypadku w treści dokumentu/ pełnomocnictwa / zaleca się wymienić wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika.3.Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.4.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.5.W przypadku złożenia oferty wspólnej: a) Warunek opisany w Rozdziale VII w pkt 1 winien spełnić każdy z podmiotów osobno. Dokument na potwierdzenie spełniania warunku każdy z podmiotów obowiązanyjest złożyć osobno. b) Każdy warunek opisany w Rozdziale VII w pkt 2 zostaje spełniony łącznie przez podmioty składające ofertę wspólnie. Dokument/dokumenty na potwierdzenie spełniania każdegoz warunku udziału w postępowaniu każdy z podmiotów obowiązany jest złożyć osobno,w swoim zadeklarowanym zakresie. c) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 składa każdy z Wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione b) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-11 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu(https://miniportal.uzp.gov.pl). Ofertę należy kierować na elektroniczną skrzynkę podawczą ESP/Urząd Gminy Rudna/ePuap.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycinkę drzew - samosiejek - Poręba
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wycinkę drzew - samosiejek o grubości do 10 cm zalegających na powierzchni 4 ha. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI