Dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Krytej Pływalni “Delfin” ul. Zamkowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Krytej Pływalni “Delfin” ul. Zamkowa 4, 42–100 Kłobuck.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKłobuck
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-05
  • ZamawiającyOŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KŁOBUCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00219944
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Krytej Pływalni “Delfin” ul. Zamkowa 4, 42–100 Kłobuck.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KŁOBUCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150402660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SPORTOWA 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@osirklobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osirklobuck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Krytej Pływalni “Delfin” ul. Zamkowa 4, 42–100 Kłobuck.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7619acd-d4d7-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074018/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Krytej Pływalni “Delfin” ul. Zamkowa 4, 42–100 Kłobuck.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7619acd-d4d7-11ee-8305-7e4937eb936d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@gminaklobuck.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Pozostałe zasady zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSiR.251.001.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 310570,10 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem Wykonawcy oleju opałowego lekkiego o parametrach spełniających
wymagania normy PN-C-96024:2001 dla gatunku L -1.
Zamawiający korzystając z prawa opcji, gwarantuje, że odbierze od Wykonawcy minimalną ilość przedmiotu umowy tj. oleju
opałowego typu lekkiego w ilości 50 000 litrów. Przedstawiona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową i może ulec
zwiększeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą
być uzależnione w szczególności od: warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie
obowiązywania umowy. Zgodnie z przedstawionymi ewentualnymi przyczynami zwiększenia ilości dostarczonego oleju
opałowego, Zamawiający przewiduje, że w czasookresie objętym zamówieniem tj. od dnia podpisania umowy na czas 12
miesięcy. Wykonawca może dostarczyć olej opałowy w maksymalnej ilości 77 000 litrów. . Jednocześnie Zamawiający
podkreśla, że dodatkowy zakres, którego realizacja jest zależna od wskazanych powyżej okoliczności stanowi uprawnienie,
z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać.
3.1 Miejsce dostawy i odbioru:
Kryta Pływalnia “Delfin”
ul. Zamkowa 4,
42 – 100 Kłobuck
3.2 Wymagane parametry oleju opałowego:
Olej opałowy lekki o parametrach spełniających wymagania normy PN-C-96024:2001 dla gatunku L -1.
3.3 Dostawy oleju będą następowały etapami w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Odbiorcę. Zamawiający
przewiduje jednorazowo zamówienie oleju opałowego w ilości od 1000 do 7000 litrów. Zamawiający posiada trzy zbiorniki po
3000 litrów każdy.
3.4 Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia transportem zorganizowanym przez siebie i na koszt własny tj.
cysternami samochodowymi zgodnie z wymaganiami normy PN-C-96024:2011 wyposażonymi w końcówki wlewowe z
zalegalizowanym odmierzaczem w jednostkach miary - litr. Zamawiający wymaga aby do rozładunku oleju opałowego
autocysterny wyposażone były w pompy.
3.5 Wraz z każdą dostawą wykonawca dostarczy świadectwa jakości (zmiana norm i przepisów w trakcie realizacji
zamówienia dotycząca oleju opałowego wymaga jego zgodności z aktualnie obowiązującymi i normami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

09135110-8 - Niskosiarkowe oleje palne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający korzystając z prawa opcji, gwarantuje, że odbierze od Wykonawcy minimalną ilość przedmiotu umowy tj. oleju
opałowego typu lekkiego w ilości 50 000 litrów. Przedstawiona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową i może ulec
zwiększeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą
być uzależnione w szczególności od: warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie
obowiązywania umowy. Zgodnie z przedstawionymi ewentualnymi przyczynami zwiększenia ilości dostarczonego oleju
opałowego, Zamawiający przewiduje, że w czasookresie objętym zamówieniem tj. od dnia podpisania umowy na czas 12
miesięcy. Wykonawca może dostarczyć olej opałowy w maksymalnej ilości 77 000 litrów. . Jednocześnie Zamawiający
podkreśla, że dodatkowy zakres, którego realizacja jest zależna od wskazanych powyżej okoliczności stanowi uprawnienie,
z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru: Cn/Cb x 100 x 100%
= liczba punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Posiadanie aktualnej koncesji na sprzedaż oleju opałowego. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże że
posiada koncesję zezwalającą na obrót paliwami płynnymi wymaganą art. 32. ust. 1. pkt 4/ ustawy z dnia 10 kwietnia 1997
r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r.
poz. 2070 z późn. zm.), 2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 5 do SWZ, tj. we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Ruda Śląska
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI