Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO BEZ BIOKOMPONENTÓW NA POTRZEBY POJAZDÓW MZGK SP. Z O.O. W KARPACZU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022269127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 2A
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757619431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgk-karpacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzgk-karpacz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka komunalna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne, gospodarka wodna i ściekowa oraz gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO BEZ BIOKOMPONENTÓW NA POTRZEBY POJAZDÓW MZGK SP. Z O.O. W KARPACZU”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c23c5fd-a1ad-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.mzgk-karpacz.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu , ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, email: sekretariat@mzgk-karpacz.pl. Adres elektronicznej skrzynki podawczej zamawiającego (ePUAP): /mzgkkarpacz/SkrytkaESP https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do for-mularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, informujemy, że:1. Administratorem Twoich danych osobowych (w skrócie ADO) będzie Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. z siedzibą w Karpaczu, dane kontaktowe ADO: Karpacz (58-540), ul. Obrońców Pokoju 2a, e-mail: sekretariat@mzgk-karpacz.pl.2. Dane będą przetwarzane:• aby wypełnić obowiązki prawne związane z prowadzonym postępowaniem o udzielenie za-mówienia publicznego, wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów do niej wykonawczych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,• aby zrealizować umowę (w przypadku jej zawarcia), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz wypełnić obowiązki prawne związane z umową, wynikające w szczególności z przepisów prawa rachunkowego i podatkowego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,• aby zrealizować prawnie uzasadniony interes ADO, jakim jest dochodzenie lub obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz umową (w przypadku jej zawarcia), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.3. Podanie danych osobowych jest niezbędne, aby wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4. Twoje dane będą przekazywane:• podmiotom, które na zlecenie ADO wykonują czynności wspierające jego działalność, np. firmy serwisujące systemy informatyczne ADO (w szczególności M. Informatyka sp. z o.o. sp. kom. z siedzibą w Mysłowicach (41-400), przy ul. Modrzewskiego 42), dostawcy usługi hostingu poczty elektronicznej (w szczególności home.pl S.A. z siedzibą w Szczecinie (70-653), przy ul. Zbożowej 4),• podmiotom/osobom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.5. Twoje dane zebrane w celu realizacji obowiązków prawnych będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach prawa, w szczególności w ustawie Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia umowy również przez okres wynikający z prawa rachunkowego i podatkowego. Dane przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO będą przechowywane do czasu upływu potencjalnych roszczeń lub uwzględnienia zgłoszonego sprzeciwu.6. Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane przez ADO do podejmowania wobec Ciebie decy-zji w sposób zautomatyzowany (czyli bez udziału człowieka), w tym do profilowania.7. Przysługuje Ci prawo do:• dostępu do Twoich danych osobowych, przy czym, gdyby zrealizowanie tego obowiązku przez ADO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, ADO może żądać od Ciebie, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania/zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,• sprostowania danych - jeśli są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,• usunięcia danych (w określonych przypadkach),• ograniczenia przetwarzania danych (w określonych przypadkach), przy czym skorzystanie z tego prawa nie ogranicza przetwarzania Twoich danych osobowych do czasu zakończenia po-stępowania o udzielenie zamówienia publicznego,• wniesienia do ADO sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z uwagi na Twoją szczególną sytuację (dotyczy danych przetwarzanych w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO),• przenoszenia Twoich danych osobowych (pod określonymi warunkami),• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/2021-P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Dostawa oleju napędowego bez biokomponentów do Siedziby Zamawiającego na potrzeby MZGK sp. z o.o.” z siedzibą w Karpaczu;Zapotrzebowanie na olej napędowy wynosi 100.000 litrów. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 10 % zakupu podanej wyżej ilości paliwa;Dostawy oleju napędowego będą realizowane na podstawie pisemnego lub telefonicznego za-mówienia do zbiornika paliwa o pojemności 5000 l, znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego w Karpaczu, ul. Obrońców Pokoju 2a;Jednorazowa dostawa oleju napędowego (ok. 5 000 l) będzie realizowana w ciągu max 48 godz. od złożenia zamówienia przez zamawiającego.Paliwo kupowane przez Zamawiającego musi spełniać wymagania jakościowe określone w Roz-porządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680) oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych a także kupowane paliwo musi być zgodne z aktualnie obowiązującymi wymaganiami Norm jakościowych PN-EN lub równoważnymi. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu świadectwa jakości za dostarczone paliwo.Dostawy paliw będą realizowane autocysterną na koszt Wykonawcy.Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu stosowania: w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowym tzw. ON zimowy;
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4