Dostawa nasion traw oraz elementów ogrodzenia i elementów oznakowania drogowego,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nasion traw oraz elementów ogrodzenia i elementów oznakowania drogowego, w ramach operacji pn. „Innowacyjne metody chowu bydła w celu uzyskania najlepszej jakości dolnośląskiej wołowiny” realizowanej w ramach działania 16 „Współpraca” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (operacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) na podstawie umowy o przyznaniu pomocy nr 00006/DDD.6509.00003.2018.01.z podziałem na 3 (trzy) części: Część I: Dostawa nasion traw Część II: Dostawa elementów ogrodzenia Część III: Dostawa elementów oznakowania drogowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia603900-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603900-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Dostawa nasion traw oraz elementów ogrodzenia i elementów oznakowania drogowego, w ramach operacji pn. „Innowacyjne metody chowu bydła w celu uzyskania najlepszej jakości dolnośląskiej wołowiny” realizowanej w ramach działania 16 „Współpraca” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (operacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) na podstawie umowy o przyznaniu pomocy nr 00006/DDD.6509.00003.2018.01.z podziałem na 3 (trzy) części: Część I: Dostawa nasion traw Część II: Dostawa elementów ogrodzenia Część III: Dostawa elementów oznakowania drogowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Innowacyjne metody chowu bydła w celu uzyskania najlepszej jakości dolnośląskiej wołowiny” realizowanej w ramach działania 16 „Współpraca” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (operacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) na podstawie umowy o przyznaniu pomocy nr 00006/DDD.6509.00003.2018.01
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 18670000000000, ul. ul. C.K. Norwida  25 , 50-375  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 205 020, e-mail biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks 713 205 386.
Adres strony internetowej (URL): www.upwr.edu.pl
Adres profilu nabywcy: dostępne https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej- 30000-euro/dostawy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne dostępne https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej- 30000-euro/dostawy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000-euro/dostawy

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000-euro/dostawy

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nasion traw oraz elementów ogrodzenia i elementów oznakowania drogowego, w ramach operacji pn. „Innowacyjne metody chowu bydła w celu uzyskania najlepszej jakości dolnośląskiej wołowiny” realizowanej w ramach działania 16 „Współpraca” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (operacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) na podstawie umowy o przyznaniu pomocy nr 00006/DDD.6509.00003.2018.01.z podziałem na 3 (trzy) części: Część I: Dostawa nasion traw Część II: Dostawa elementów ogrodzenia Część III: Dostawa elementów oznakowania drogowego
Numer referencyjny: R0AP0000.271.97.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nasion traw oraz elementów ogrodzenia i elementów oznakowania drogowego, w ramach operacji pn. „Innowacyjne metody chowu bydła w celu uzyskania najlepszej jakości dolnośląskiej wołowiny” realizowanej w ramach działania 16 „Współpraca” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (operacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) na podstawie umowy o przyznaniu pomocy nr 00006/DDD.6509.00003.2018.01.z podziałem na 3 (trzy) części:Część I: Dostawa nasion trawCzęść II: Dostawa elementów ogrodzenia Część III: Dostawa elementów oznakowania drogowego Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym ząłacziki nr. 1.1, 1.2, 1.3, do siwz dla części 1,2,3. 2.Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia Gospodarstwo Rolne, ul. Leśna 13, 57-410 Ścinawka Średnia - w zakresie części 1,2,3.3.Warunki gwarancji: szczegółowe warunki gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik od nr 5.1 do 5.3 do SIWZ.4.Równoważność:1. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń.2. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.3. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazane przez Zamawiającego z nazwy. Wykonawca oferując dostawy równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.4. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.5. W przypadku gdy Wykonawca nie wypełnieni w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1.1,1.2,1.3 do siwz, kolumn nr 6 i 7, to rozumie się przez to, że Wykonawca oferuje produkt taki jak określony przez Zamawiającego w kolumnie nr 2 i do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 03111000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34928220-6
34992200-9
34922100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Termin realizacji zamówienia dla poszczególnych części tj: Część I: max. 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowyCzęść II: max. 20 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowyCzęść III: max. 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy 2. Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunkówudziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunkówudziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunkówudziału w postępowaniu w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu (złożyć wraz z oferta) następujące oświadczenia i dokumenty: 1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz 2a do SIWZ.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Wykonawca, który powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. W przypadku oferty składanej wspólnie,każdy z Wykonawców osobno składa: oświadczenia, o których mowa w pkt. 1. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj.:o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresach wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga – oświadczenia nie należy składać do oferty. Aby było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). 4. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., tj.:Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dotyczy także podmiotu trzeciego jak i podwykonawców, jeżeli występują). 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w ust. 7 pkt. 2) siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust 7.8. pkt. 1 lit. a) siwz, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.9. ppkt 1) lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.9 pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.8.1, w pkt 7.9 siwz w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 7 SIWZ.8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w w pkt 7.8.1, w pkt 7.9, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.9. Forma dokumentów: 1)Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa wRozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z zachowaniem zasad opisanych w pkt 2 i 3 poniżej. 2) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3) Pod pojęciem „oryginał” należy rozumieć papierową wersję dokumentu, natomiast „kopia” to papierowawersja dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem. Nie dopuszcza się „oryginału” w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Nie dopuszcza się „kopii” w postaci kopii dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.1) 4) W oryginale należy złożyć:• Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ, dla części 1,2,3, ,• arkusze kalkulacyjne – zgodnie z załącznikami nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ dla części 1,2,3, ,• oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1,• ewentualne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona).2) Dokumenty, jakie wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie Zamawiającego,• oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.3) W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z Wykonawców osobno składa:• oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1,• oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,• odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,4) W przypadku oferty składanej wspólnie Wykonawcy składają razem: • Formularz ofertowy, • arkusze kalkulacyjne,8)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopiidokumentów, lub oświadczeń, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokument jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 10) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych pobieranych samodzielnie przez zamawiającego zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przezzamawiającego dokumentów. 11) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub notarialniepoświadczonej kopii. 12) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 13) Zamawiający korzysta z internetowego repozytoriumzaświadczeń eCertis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Poza oświadczeniami, o których mowa w Sekcji III.3) Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) arkusze kalkulacyjne – zgodnie z załącznikami nr 1.1, 1.2, 1.3do SIWZ dla części 1,2,3; 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone woryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 5) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 a do SIWZ; 6) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 7) oświadczenia dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia;8) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ).Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 PZP. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenieistotnych zmian do umowyw stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzezdopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącegow szczególności: I. zmiany terminu wykonania dostaw: a) z przyczynobiektywnych nie leżących po stronie Wykonawcy, b) z przyczyn leżących postronie Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia siły wyższej. II. zmianypodwykonawcy: Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczypodmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych wart. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału wpostępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, żeproponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je wstopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawcapowołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienie. III. zmiany osóbreprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego z przyczyn losowych. IV.zmiany przepisów podatkowych: Ustawowa zmiana stawki podatku VAT:Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacjiodpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatkuobowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadkuwysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo zuwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzieńwystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takiej sytuacji niejest wymagane sporządzenie aneksu do umowy. V. Zmianą powszechnieobowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeńlub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takimzakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowydo zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. VI. Siłą wyższą - rozumianąjako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego doprzewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniunajwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jegozobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej StronyUmowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia dominimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych,powstałego na skutek działania siły wyższej. VII. Zmiana sposobu rozliczaniaumowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartejprzez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczącychrealizacji projektu. VIII. warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian nawniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmiany prawidłowąrealizacją przedmiotu umowy, c) forma pisemna pod rygorem nieważności wformie aneksu do umowy. 2. Zmiana umowy z naruszeniem powyższych zapisówpodlegają unieważnieniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U 2018 poz.419, 1637), jeżeli wykonawca, nie później niż wterminie składania ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą byćone udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4ustawy PZP. 2. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnicaprzedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznejkopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte)oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznegowskazania, które informacje wykonawca uznaje za tajemnicę przedsiębiorstwaoznaczać będzie, że podlegają one ujawnieniu bez zastrzeżeń
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Środki ochrony prawnej: Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, atakże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danegozamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przezZamawiającego przepisów ustawy Pzp. 2. Odwołanie przysługuje wyłącznie odniezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do którejZamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 3. Odwołanie przysługujewyłącznie wobec czynności: a) wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia,zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę; b) określenia warunków udziałuw postępowaniu; c) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzieleniezamówienia; d) odrzucenia oferty odwołującego; e) opisu przedmiotuzamówienia; f) wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Odwołanie powinnowskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzucasię niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów,określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniającewniesienie odwołania. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiedniowłasnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6.Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminudo wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treściąprzed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznaćsię z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeliprzesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przyużyciu środków komunikacji elektronicznej.7. Wykonawca może w terminieprzewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego oniezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniuczynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nieprzysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp. 8. W przypadkuuznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający powtarza czynność albodokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposóbprzewidziany w ustawie dla tej czynności. 9. Na czynności, o których mowa wust. 8, nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2 ustawy Pzp. 10.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynnościzamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane wsposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 10dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 11. Odwołanie wobec treściogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybieprzetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnychwarunków zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczeniaogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnychwarunków zamówienia na stronie internetowej. 12. Odwołanie wobec czynnościinnych niż określone w art. 182 ust 1 i 2 ustawy Pzp wnosi się w terminie 5 dni oddnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można byłopowziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.13. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowylub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramachdynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się niepóźniej niż w terminie: 1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie ZamówieńPublicznych albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzieleniazamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albozapytania o cenę - ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z uzasadnieniem; 2) 6miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający: a) nie opublikował wDzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;albo b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie oudzieleniu zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia wtrybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki; 3) 1 miesiąca oddnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający: a) nie zamieścił w BiuletynieZamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo b) zamieścił wBiuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które niezawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia,zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę. 14. W przypadku wniesieniaodwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacjiistotnych warunków zamówienia Zamawiający może przedłużyć termin składaniaofert lub składania wniosków. 15. W przypadku wniesienia odwołania po upływieterminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasuogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 16. Na orzeczenie Izby stronom orazuczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 17. Wpostępowaniu toczącym się wskutek skargi stosuje się odpowiednio przepisyustawy z dnia 17.11.1964 Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeliprzepisy rozdziału 3 Działu VI ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 18. Zamawiającynie dopuszcza składania ofert częściowych 19.Zamawiający nie dopuszczamożliwości składania ofert wariantowych 20.Zamawiający nie dopuszczamożliwości prowadzenia rozliczeń w innych walutach niż zł. 21.Zamawiający nieprzewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej 22.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału wpostępowaniu z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówieńpublicznych 23. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim zzachowaniem formy pisemnej. 24.Osobą uprawnioną do porozumiewania się zWykonawcami jest: Monika GOLIŃCZAK, e-mail:monika.golinczak@upwr.edu.pl 25. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie zwyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniuustawy z dnia 23. 11. 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwemposłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wrozumieniu ustawy z dnia 18 .7. 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.W związku z powyższym Zamawiający informuje, że do komunikacji wniniejszym postępowaniu należy korzystać z następujących sposobówprzekazywania informacji: 1) adres poczty elektronicznej dostępny całą dobę:monika.golinczak@upwr.edu.pl ; w przypadku korzystania z poczty e-mail, donastępujących czynności: a) wezwanie kierowane przez Zamawiającego doWykonawcy w celu złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychspełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia;odpowiadając na to wezwanie Wykonawca składa dokumenty w formiepapierowej w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność zoryginałem na zasadach określonych w rozdz. 7 ust. 13 SIWZ; b) wezwaniekierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy w celu uzupełnienia wadliwychlub brakujących dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnieniewarunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia; odpowiadającna to wezwanie Wykonawca składa dokumenty w formie papierowej w postacioryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na zasadachokreślonych w rozdz. 7 ust. 13 SIWZ; c) wezwanie kierowane przezZamawiającego do Wykonawcy w celu uzupełnienia brakujących lub wadliwychpełnomocnictw; odpowiadając na to wezwanie Wykonawca składa dokumentpełnomocnictwa w formie papierowej w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; d) wezwanie kierowane przez Zamawiającego doWykonawcy w celu wyjaśnienia treści oferty, rażąco niskiej ceny, zgody napoprawę omyłki na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp oraz do wyrażeniazgody/odmowy na przedłużenie związania ofertą. W przypadku odpowiedzi nawezwanie, o którym mowa w lit. „d”, Wykonawca może dokonać ww. czynnościza pośrednictwem poczty elektronicznej. e) informacja Zamawiającego dlaWykonawcy o dokonaniu poprawy oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowejw treści oferty; f) wezwanie kierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy wcelu złożenia wyjaśnień o których mowa w art. 26 ust. 3 i 26 ust. 4 ustawy Pzp;odpowiadając na to wezwanie dopuszczalne jest złożenie wyjaśnień zapośrednictwem poczty elektronicznej w postaci skanu dokumentu podpisanegoprzez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w niniejszympostępowaniu oraz każdego środka komunikacji wskazanego w niniejszej SIWZ.:g) informacja Zamawiającego o wyborze oferty najkorzystniejszej; h) informacjaZamawiającego o unieważnieniu postępowania; i) informacja Zamawiającego owniesieniu odwołania po upływie terminu składania ofert; j) zapytanieWykonawcy dotyczące wyjaśnienia treści SIWZ; Wykonawca składa zapytanie wpostaci wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną. Zamawiający nie wymagastosowania przez Wykonawcę wiadomości w postaci dokumentu elektronicznegoopatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym dla skuteczności tejczynności, a jej dokonanie jest dopuszczalne z użyciem każdego środkakomunikacji wskazanego w niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, żezastosowanie poczty elektronicznej do czynności wymienionych w niniejszympunkcie SIWZ nie wyłącza możliwości ich dokonania z zastosowaniem formypisemnej, która w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zawszedopuszczalna. Wielkość wiadomości odbieranej przez Zamawiającego nie możebyć większa niż 50 MB 2) adres poczty tradycyjnej: Uniwersytet Przyrodniczy weWrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, pok. 144 – KancelariaOgólna, czynna w godzinach: 7:00-15:00 z oznaczeniem przesyłki sygnaturąsprawy: R0AP0000.271.97.2020 w przypadku przekazywania informacji za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca;26. Oferty oraz oświadczenia, o których mowa w art. 25a ustawy Pzp, składa się,pod rygorem nieważności, w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznympodpisem. W przypadku składania przez Wykonawcę oświadczeń z art. 25austawy Pzp, uzupełnień czy poprawy Zamawiający dopuszcza ich złożeniejedynie w formie pisemnej: 1) za pośrednictwem operatora pocztowego wrozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r., Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529oraz z 2015 r. poz. 1830), 2) osobiście, za pośrednictwem posłańca. Zamawiającynie dopuszcza w takim przypadku złożenia oświadczeń z art. 25a ustawy Pzppoprzez środki komunikacji elektronicznej. 27. Jeżeli zamawiający lubwykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zapośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wrozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r o świadczeniu usług drogąelektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzafakt ich otrzymania. 28. W przypadku braku potwierdzenia otrzymaniawiadomości przez wykonawcę, Zamawiający będzie uważał, iż wiadomość(przekazana na adres e-mail podany przez wykonawcę) została doręczona wsposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z jej treścią. 29. Wykonawcakażdorazowo informuje zamawiającego o zmianach adresu poczty elektronicznej,adresu do korespondencji. 30. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego owyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia składania ofertpod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunkówzamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którymupływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek owyjaśnienie treści SIWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku, októrym mowa, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielićwyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminuskładania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku. 30. Zamawiającynie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców. 31. W uzasadnionychprzypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę oraz treść zapytań wraz z wyjaśnieniamiZamawiający przekazuje Wykonawcom, zamieszczając informacje na stronieinternetowej: https://bip.upwr.edu.pl /zamówienia-publiczne/zamowieniapowyzej-30000-euro/dostawy 32. Wszelka korespondencja dotycząca niniejszegopostępowania powinna być opatrzona sygnaturą niniejszego postępowaniaR0AP0000.271.97.2020 zamieszczoną w temacie wiadomości i tytule dokumentu.33. Korespondencja przesłana przez Wykonawcę na adresy inne niż podane wniniejszym rozdziale SIWZ traktowana będzie jako niedostarczona doZamawiającego. 34. Zamawiający informuje, że przed terminem składania ofertnie będzie indywidualnie udzielał odpowiedzi czy wyjaśnień dotyczących SIWZwykonawcom którzy tego żądali. Wszystkie zmiany, wyjaśnienia, uzupełnienia narównych zasadach będą udostępniane jedynie na stronie internetowej wskazanej wniniejszej SIWZ. 35. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemuzakupów, nie przewiduje umowy ramowej, nie przewiduje wyborunajkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa nasion traw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nasion traw oraz elementów ogrodzenia i elementów oznakowania drogowego, w ramach operacji pn. „Innowacyjne metody chowu bydła w celu uzyskania najlepszej jakości dolnośląskiej wołowiny” realizowanej w ramach działania 16 „Współpraca” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (operacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) na podstawie umowy o przyznaniu pomocy nr 00006/DDD.6509.00003.2018.01.z podziałem na 3 (trzy) części:Część I: Dostawa nasion traw Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załączniki nr. 1.1, do siwz dla części 1 2.Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia Gospodarstwo Rolne, ul. Leśna 13, 57-410 Ścinawka Średnia - w zakresie części 13. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazane przez Zamawiającego z nazwy. Wykonawca oferując dostawy równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.4. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.5. W przypadku gdy Wykonawca nie wypełnieni w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1.1,do siwz, kolumn nr 6 i 7, to rozumie się przez to, że Wykonawca oferuje produkt taki jak określony przez Zamawiającego w kolumnie nr 2 i do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03111000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla poszczególnych części tj: Część I: max. 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Elementy ogrodzeń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nasion traw oraz elementów ogrodzenia i elementów oznakowania drogowego, w ramach operacji pn. „Innowacyjne metody chowu bydła w celu uzyskania najlepszej jakości dolnośląskiej wołowiny” realizowanej w ramach działania 16 „Współpraca” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (operacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) na podstawie umowy o przyznaniu pomocy nr 00006/DDD.6509.00003.2018.01.z podziałem na 3 (trzy) części:Część II: Elementy ogrodzeń Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załączniki nr. 1.2, do siwz dla części 2 2.Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia Gospodarstwo Rolne, ul. Leśna 13, 57-410 Ścinawka Średnia - w zakresie części 23. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazane przez Zamawiającego z nazwy. Wykonawca oferując dostawy równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.4. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.5. W przypadku gdy Wykonawca nie wypełnieni w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1.2,do siwz, kolumn nr 6 i 7, to rozumie się przez to, że Wykonawca oferuje produkt taki jak określony przez Zamawiającego w kolumnie nr 2 i do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928220-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla poszczególnych części tj: Część II: max. 20 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa elementów oznakowania drogowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nasion traw oraz elementów ogrodzenia i elementów oznakowania drogowego, w ramach operacji pn. „Innowacyjne metody chowu bydła w celu uzyskania najlepszej jakości dolnośląskiej wołowiny” realizowanej w ramach działania 16 „Współpraca” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (operacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) na podstawie umowy o przyznaniu pomocy nr 00006/DDD.6509.00003.2018.01.z podziałem na 3 (trzy) części:Część III: Dostawa elementów oznakowania drogowego Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załączniki nr. 1.3, do siwz dla części 3 2.Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia Gospodarstwo Rolne, ul. Leśna 13, 57-410 Ścinawka Średnia - w zakresie części 33. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazane przez Zamawiającego z nazwy. Wykonawca oferując dostawy równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.4. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.5. W przypadku gdy Wykonawca nie wypełnieni w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1.3,do siwz, kolumn nr 6 i 7, to rozumie się przez to, że Wykonawca oferuje produkt taki jak określony przez Zamawiającego w kolumnie nr 2 i do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34992200-9, 34922100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla poszczególnych części tj: Część III: max. 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa elementów oznakowania drogowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nasion traw oraz elementów ogrodzenia i elementów oznakowania drogowego, w ramach operacji pn. „Innowacyjne metody chowu bydła w celu uzyskania najlepszej jakości dolnośląskiej wołowiny” realizowanej w ramach działania 16 „Współpraca” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (operacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) na podstawie umowy o przyznaniu pomocy nr 00006/DDD.6509.00003.2018.01.z podziałem na 3 (trzy) części:Część III: Dostawa elementów oznakowania drogowego Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załączniki nr. 1.3, do siwz dla części 3 2.Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia Gospodarstwo Rolne, ul. Leśna 13, 57-410 Ścinawka Średnia - w zakresie części 33. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazane przez Zamawiającego z nazwy. Wykonawca oferując dostawy równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.4. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.5. W przypadku gdy Wykonawca nie wypełnieni w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1.3,do siwz, kolumn nr 6 i 7, to rozumie się przez to, że Wykonawca oferuje produkt taki jak określony przez Zamawiającego w kolumnie nr 2 i do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34992200-9, 34922100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla poszczególnych części tj: Część III: max. 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu groomingu- Dzierżoniów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu groomingu. Pochodzę z Polski, ale mieszkam aktualnie w Irlandii, gdzie wraz z anglojęzyczną koleżanką chciałybyśmy otworzyć salon groomerski. Interesowałby mnie kurs w j. angielskim, o ile to możliwe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI