Dostawa na potrzeby własne oleju napędowego dla Gospodarki Komunalnej w Błażowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa na potrzeby własne oleju napędowego dla Gospodarki Komunalnej w Błażowej Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBłażowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-08
  • Numer ogłoszenia538115-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 538115-N-2020 z dnia 2020-05-08 r.

Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o.: Dostawa na potrzeby własne oleju napędowego dla Gospodarki Komunalnej w Błażowej Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 69068963600000, ul. ul. 3 Maja  35 , 36-030  Błażowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 2301444 do 55, e-mail pmaciolek@gkblazowa.itl.pl, faks 17 2301450.
Adres strony internetowej (URL): www.gkblazowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gkblazowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą tradycyjną lub firmą kurierską na adres: Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o., ul. 3- go Maja 35
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa na potrzeby własne oleju napędowego dla Gospodarki Komunalnej w Błażowej Sp. z o.o.
Numer referencyjny: PM/BZP/1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Wielkość przedmiotu zamówienia w okresie objętym niniejszym zamówieniem zostaje określona na 240 000, 00 litrów. 2. Miejscem dostarczenia oleju napędowego jest zbiornik służący do gromadzenia paliwa zlokalizowanym na bazie Zamawiającego w Błażowej przy ul. 3 – go Maja. 3. Średnia miesięczna wartość dostaw oszacowana dla potrzeb niniejszego postępowania to20 000 litrów/miesiąc w ilościach nie mniejszej niż 4 000 litrów jednorazowo. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać poprzez sukcesywne dostawy oleju napędowego (zwanego w dalszej treści SIWZ także „ON”), o właściwościach szczegółowo określanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2015 r., w sprawie wymagań jakości dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz 1060 z późn. zm.), zwanego dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych”.5. Wielkość dostaw, terminy i rodzaj paliwa, także w zależności od warunków klimatycznych czyli: • DL- paliwo letnie, DP- paliwo przejściowe, DZ- paliwo zimowe, będzie każdorazowo określana przez Zamawiającego telefonicznie bądź faksem, nie później niż 24 godziny przed planowaną dostawą przez osoby do tego upoważnione przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostaw przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w ust. 6 powyżej. 7. Wykonawca ponosić będzie pełna odpowiedzialność prawną za jakość, pochodzenie dostarczonego przedmiotu zamówienia i terminowość dostaw.8. Zamawiający zamierza zakupić w terminie 12 miesięcy od zawarcia umowy, łącznie240 000 litrów ON, spełniającego wymagania jakościowe, określone w nomie PN – EN 590: 2009 i ww. Rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Parametry techniczne i chemiczne dostarczanego paliwa napędowego nie mogą być gorsze niż określone w załączniku nr 2 do wspomnianego wyżej Rozporządzenia i norm, a zawartość siarki w oferowanym paliwie nie może przekroczyć 0, 001 % tj.: 10 mg/kg. Olej napędowy musi być czysty mikrobiologicznie oraz odporny na ewentualne skażenia biologiczne, w całym łańcuchu dystrybucji oraz instalacji paliwowej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegającej na zmniejszaniu lub zwiększaniu ilości dostaw paliwa w zależności do potrzeb Zamawiającego maksymalnie o 20% w stosunku do całego zamówienia. Zmiana ilości zamówienia ogólnego nie wpłynie na zmianę warunków umowy. 10. Dostawy paliwa odbywać będą się na zasadach zakupu z odroczonym terminem płatności po dostawie. Należności za faktycznie dostarczone paliwo, będą regulowane przelewam w ciągu min. 30 dni, od dnia wystawienia prawidłowej faktury VAT przez Wykonawcę, wystawionej najwcześniej w dniu dostarczenia paliwa. Wartość faktury będzie iloczynem faktycznie dostarczonej ilości oleju napędowego i ceny bazowej PKN ORLEN z dnia dostawy pomniejszonej o stały opust zapisany w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ powiększona o obowiązujący podatek VAT. Zapłata zostanie dokonana w formie mechanizmu podzielonej płatności tzw.: system "split payment"- zgodnie z art. 108a- 108d ustawy o VAT. 10. Termin płatności stanowi dodatkowe- poza cenowe, kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 11. Dostawy przedmiotu zamówienia powinny być dokonywane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12. Oferowany ON może być charakteryzowany przez normy zakładowe producenta, ale o parametrach jakościowych tożsamych lub lepszych od przedstawionych w przywołanych wyżej normach i Rozporządzeniach. Składając ofertę Wykonawca będzie zobowiązany podać miejsca, z których będzie dostarczone oferowane paliwo. 13. Zamówione dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy. Koszt dostaw paliwa oraz wszystkie inne koszty realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w oferowaną cenę jednostkową ON. Zamawiający wymaga, aby paliwo było dostarczane cysternami samochodowymi będącymi w dyspozycji Wykonawcy, spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 19.08.2011 r., o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 201 r., nr 227 poz. 1367 z późn. zm.), 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za zamówione paliwo do chwili jego zrzutu do zbiornika Zamawiającego. 15. Jeżeli w okresie realizacji zamówienia publicznego (umowy) wystąpią spadki temperatury poniżej - 20 oC będzie zobowiązany dostarczyć olej napędowy (ON) o temperaturze blokowania zimnego filtra nie wyższej niż - 32 oC, np. oferowany przez PKN ORLEN - arktyczny 2 lub przez Grupę Lotos- IZ - 40, lub innych o równoważnych parametrach. Dany olej napędowy powinien charakteryzować się wymaganiami jakościowymi wprowadzanymi przez Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1058), odpowiadający również wymaganiom polskiej normy PN-EN 590:2006 dla arktycznej klasy 2. 16. Dostawy paliw o polepszonych parametrach niskotemperaturowych będą odbywały się w oparciu o cenę tych produktów publikowaną przez krajowych producentów (np. Arktyczny 2 lub IZ – 40) z zastosowaniem opustu analogicznego do opustu udzielonego na standardowy olej napędowy. 17. Zamawiający wymaga, aby dostarczany przez Wykonawcę olej napędowy pochodziłw ponad 50% z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców- pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 138c ust. 1 pkt 4 PZP. 18. Zamawiający wymaga, aby dostarczany olej napędowy pochodził od podmiotu wykonującego należycie wszelkie obowiązki dotyczące tworzenia i utrzymania zapasów obowiązkowych ropy naftowej lub paliw wynikające z ustawy z dnia 16 lutego 2007 r., o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz postępowania w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (tj.: Dz. U. z 2014 r., poz 1695 ze zm.) oraz wykonującego należycie wszystkie obowiązki dotyczące realizacji Narodowego Celu Wskaźnikowego wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (tj.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1634). 19. Warunki odbioru przedmiotu zamówienia zostają ustalone jak niżej: a) ustalenie ilości dostarczanego paliwa odbywać się będzie przez pomiar stanów cieczy w oparciu o pomiar urządzeń zamontowanych na bazach paliw, potwierdzony dodatkowo legalizowanym licznikiem autocysterny i przez urządzenia Zamawiającego – przy zastosowaniu temperatury referencyjnej 15 oC. Tak ustalona ilość będzie przyjmowana w fakturze do obliczenia wartości dostarczanego paliwa. b) z każdej dostawy, przed zrzutem paliwa do zbiornika, przedstawiciel Zamawiającego będzie pobierał do szklanego naczynia próbkę dostarczanego paliwa, c) Wykonawca jest zobowiązany do każdej dostawy dołączyć orzeczenie, o jakości dostarczanego paliwa, sporządzone przez uprawnione laboratorium; orzeczenie musi zawierać podstawowe dane charakteryzujące paliwo oraz musi być zaopatrzone w datę wykonania badań; badania dostarczanego paliwa winny być przeprowadzone nie wcześniej niż 3 dni przed dostawą; za jakość paliwa odpowiada Wykonawca, d) dostarczający paliwo przedstawiciel Wykonawcy, zobowiązany jest posiadać dokument wydania paliwa z magazynu i okazać go, na żądanie przedstawiciela Zamawiającego. Dokument wydania paliwa z magazynu nie może być wystawiony wcześniej niż 24 godziny poprzedzające dostawę. Brak dokumentów określonych wyżej może być podstawą odmowy przyjęcia dostarczonego paliwa. 20. Dostawy winny się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00. 21. Wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 21 c powyżej, Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu każdorazowo dokument WZ oraz list przewozowy. 22. Kody opisujące przedmiot zamówienia: Słownik CPV: 09134100-8.

II.5) Główny kod CPV: 09131400-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-06-01   lub zakończenia: 2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca podsiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., - "Prawo zamówień publicznych", zobowiązany jest dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne- zał. Nr 2 do SIWZ, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne- zał nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 1. Zasady wnoszenia wadium: Przy wnoszeniu wadium należy podać znak sprawy: PM/BZP/1/2020. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wpłaty należy dokonać przelewam na konto Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o., numer rachunku 34 9158 0001 2001 0003 1118 0001, a w innych formach przez złożenie oryginału dokumentu w pokoju nr 2 w nieprzekraczalnym terminie do godz.: 8:00 w dniu przetargu.Do oferty należy dołączyć kopię gwarancji (poręczenia). Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kapię polecenia przelewu. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem winna zawierać następujące elementy:1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3. kwotę gwarancji, 4. termin ważności gwarancji, 5. bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: • w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie oferty o brakujące lub zawierające błędy dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwo, nie złożył ich w określonym terminie oraz, że nie udowodnił, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną lub kilkoma ww. form wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczonyz ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zasady zwrotu wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci Wykonawcy na jego rachunek, zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 pzp, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny. 3. Utrata wadium Zgodnie z art. 46 ust. 4a pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,• zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   1
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 1
Maksymalna liczba wykonawców   1
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby, która podjęłaby się opieki u siebie nad kotką przez tydzień - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby, która podjęłaby się opieki u siebie nad kotką przez tydzień, podczas nieobecności właścicielki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.