Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla 5 budynków będących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla 5 budynków będących siedzibami OSP w Katowicach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-12
  • ZamawiającyKOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00070238
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla 5 budynków będących siedzibami OSP w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla 5 budynków będących siedzibami OSP w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-916b9dc4-bb79-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Montaż instalacji fotowoltaicznych: OSP Dąbrowka Mala, OSP Kostuchna, OSP Podlesie, OSP Szopienice, OSP Zarzecze

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazywania dokumentów oraz udzielania wyjaśnień dotyczących treści SWZ - opisane są w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o obowiązkach informacyjnych RODO - opisane są w Rozdziale XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania RODO - opisane są w Rozdziale XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.006.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 564409,15 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie miasta Katowice. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu "EKO REMIZA" finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Część 1 – OSP Kostuchna ul. Szarych Szeregów 62 obejmuje w szczególności:
1) montaż konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych;
2) montaż modułów fotowoltaicznych (28 paneli o mocy 410 Wp każdy);
3) montaż falownika fotowoltaicznego i optymalizatorów mocy;
4) poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC.
5) montaż zabezpieczeń strony AC i DC;
6) inne czynności niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania instalacji;
7) wykonanie testów i pomiarów końcowych;
8) przygotowanie wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do sieci Operatora Sieci Dystrybucyjnej;
9) wykonanie testowego uruchomienia instalacji fotowoltaicznej;
10) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej;
11) serwis gwarancyjny instalacji;
12) montaż tablicy pamiątkowej;
13) dwa przeglądy techniczne(roczny i trzyletni) wybudowanych instalacji w okresie gwarancji
UWAGA: Zamówienie nie obejmuje wzmocnienia konstrukcji dachowej. W przypadku konieczności wzmocnienia konstrukcji zostanie udzielone odrębne zamówienie.
1. Zamawiający wymaga, by do montażu konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych Wykonawca zastosował rozwiązanie systemowe.
2. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie kontrolno-sterujące wszystkich elementów instalacji miało licencję typu open.
3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi:
1) na panele fotowoltaiczne – 15 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy ,
3) na inwertery – 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy,
5) na pozostałe elementy, materiały , urządzenia i roboty instalacyjno-montażowe – 5 lat daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają dokumenty zamówienia, w tym:
1) Projekt techniczny z załącznikami, w tym między innymi Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz audytami - Załącznik nr 4 do SWZ,
2) obmiary robót, odpowiednio dla każdej części - Załącznik nr 5 do SWZ,
3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 69901,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział
XVIII "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie miasta Katowice. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu "EKO REMIZA" finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Część 2 – OSP Szopienice ul. Morawa 119 a obejmuje w szczególności:
1) montaż konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych;
2) montaż modułów fotowoltaicznych (58 paneli o mocy 410 Wp każdy);
3) montaż falownika fotowoltaicznego i optymalizatorów mocy;
4) poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC.
5) montaż zabezpieczeń strony AC i DC;
6) inne czynności niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania instalacji;
7) wykonanie testów i pomiarów końcowych;
8) przygotowanie wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do sieci Operatora Sieci Dystrybucyjnej;
9) wykonanie testowego uruchomienia instalacji fotowoltaicznej;
10) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej;
11) serwis gwarancyjny instalacji;
12) montaż tablicy pamiątkowej;
13) dwa przeglądy techniczne(roczny i trzyletni) wybudowanych instalacji w okresie gwarancji
UWAGA: Zamówienie nie obejmuje wzmocnienia konstrukcji dachowej. W przypadku konieczności wzmocnienia konstrukcji zostanie udzielone odrębne zamówienie.
1. Zamawiający wymaga, by do montażu konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych Wykonawca zastosował rozwiązanie systemowe.
2. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie kontrolno-sterujące wszystkich elementów instalacji miało licencję typu open.
3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi:
1) na panele fotowoltaiczne – 15 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy ,
3) na inwertery – 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy,
5) na pozostałe elementy, materiały , urządzenia i roboty instalacyjno-montażowe – 5 lat daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają dokumenty zamówienia, w tym:
1) Projekt techniczny z załącznikami, w tym między innymi Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz audytami - Załącznik nr 4 do SWZ,
2) obmiary robót, odpowiednio dla każdej części - Załącznik nr 5 do SWZ,
3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 139403,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział
XVIII "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie miasta Katowice. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu "EKO REMIZA" finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Część 3 – OSP Podlesie ul. Uniczowska 64 obejmuje w szczególności:
1) montaż konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych;
2) montaż modułów fotowoltaicznych (38 paneli o mocy 410 Wp każdy);
3) montaż falownika fotowoltaicznego i optymalizatorów mocy;
4) poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC.
5) montaż zabezpieczeń strony AC i DC;
6) inne czynności niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania instalacji;
7) wykonanie testów i pomiarów końcowych;
8) przygotowanie wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do sieci Operatora Sieci Dystrybucyjnej;
9) wykonanie testowego uruchomienia instalacji fotowoltaicznej;
10) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej;
11) serwis gwarancyjny instalacji;
12) montaż tablicy pamiątkowej;
13) dwa przeglądy techniczne(roczny i trzyletni) wybudowanych instalacji w okresie gwarancji
UWAGA: Zamówienie bejmuje wzmocnienia konstrukcji dachowej zgodnie z opinią techniczną.

1. Zamawiający wymaga, by do montażu konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych Wykonawca zastosował rozwiązanie systemowe.
2. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie kontrolno-sterujące wszystkich elementów instalacji miało licencję typu open.
3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi:
1) na panele fotowoltaiczne – 15 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy ,
3) na inwertery – 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy,
5) na pozostałe elementy, materiały , urządzenia i roboty instalacyjno-montażowe – 5 lat daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają dokumenty zamówienia, w tym:
1) Projekt techniczny z załącznikami, w tym między innymi Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz audytami - Załącznik nr 4 do SWZ,
2) obmiary robót, odpowiednio dla każdej części - Załącznik nr 5 do SWZ,
3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 100085,71 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział
XVIII "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie miasta Katowice. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu "EKO REMIZA" finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Część 4 – OSP Dąbrówka Mała ul. Strzelców Bytomskich 33 obejmuje w szczególności:
1) montaż konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych;
2) montaż modułów fotowoltaicznych (70 paneli o mocy 410 Wp każdy);
3) montaż falownika fotowoltaicznego i optymalizatorów mocy;
4) poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC.
5) montaż zabezpieczeń strony AC i DC;
6) inne czynności niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania instalacji;
7) wykonanie testów i pomiarów końcowych;
8) przygotowanie wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do sieci Operatora Sieci Dystrybucyjnej;
9) wykonanie testowego uruchomienia instalacji fotowoltaicznej;
10) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej;
11) serwis gwarancyjny instalacji;
12) montaż tablicy pamiątkowej;
13) dwa przeglądy techniczne(roczny i trzyletni) wybudowanych instalacji w okresie gwarancji.
UWAGA: Zamówienie nie obejmuje wzmocnienia konstrukcji dachowej, które zgodnie z opinią techniczną nie jest wymagane.
1. Zamawiający wymaga, by do montażu konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych Wykonawca zastosował rozwiązanie systemowe.
2. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie kontrolno-sterujące wszystkich elementów instalacji miało licencję typu open.
3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi:
1) na panele fotowoltaiczne – 15 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy ,
3) na inwertery – 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy,
5) na pozostałe elementy, materiały , urządzenia i roboty instalacyjno-montażowe – 5 lat daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają dokumenty zamówienia, w tym:
1) Projekt techniczny z załącznikami, w tym między innymi Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz audytami - Załącznik nr 4 do SWZ,
2) obmiary robót, odpowiednio dla każdej części - Załącznik nr 5 do SWZ,
3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1776259,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział
XVIII "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie miasta Katowice. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu "EKO REMIZA" finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Część 5 – OSP Zarzecze ul. Grota Roweckiego 20A obejmuje w szczególności:
1) montaż konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych;
2) montaż modułów fotowoltaicznych (25 paneli o mocy 410 Wp każdy);
3) montaż falownika fotowoltaicznego i optymalizatorów mocy;
4) poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC.
5) montaż zabezpieczeń strony AC i DC;
6) inne czynności niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania instalacji;
7) wykonanie testów i pomiarów końcowych;
8) przygotowanie wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do sieci Operatora Sieci Dystrybucyjnej;
9) wykonanie testowego uruchomienia instalacji fotowoltaicznej;
10) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej;
11) serwis gwarancyjny instalacji;
12) montaż tablicy pamiątkowej;
13) dwa przeglądy techniczne(roczny i trzyletni) wybudowanych instalacji w okresie gwarancji.
UWAGA: Zamówienie obejmuje wzmocnienia konstrukcji dachowej zgodnie z opinią techniczną.
1. Zamawiający wymaga, by do montażu konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych Wykonawca zastosował rozwiązanie systemowe.
2. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie kontrolno-sterujące wszystkich elementów instalacji miało licencję typu open.
3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi:
1) na panele fotowoltaiczne – 15 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy ,
3) na inwertery – 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy,
5) na pozostałe elementy, materiały , urządzenia i roboty instalacyjno-montażowe – 5 lat daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają dokumenty zamówienia, w tym:
1) Projekt techniczny z załącznikami, w tym między innymi Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz audytami - Załącznik nr 4 do SWZ,
2) obmiary robót, odpowiednio dla każdej części - Załącznik nr 5 do SWZ,
3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 74258,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział
XVIII "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, dla każdej części:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie dostawę wraz z montażem minimum jednej instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 10 kWp,
2) Wykonawca musi wykazać, że do wykonania niniejszego zamówienia skieruje osobę posiadającą uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie sprawowała nadzór nad realizacją robót.

UWAGA!
• W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi dla każdej części wykazać inną dostawę wraz z montażem, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na trzy lub więcej części Zamawiający dopuszcza, by dla wszystkich części wykazał trzy dostawy instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem.
• Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba sprawowała nadzór w każdej z części zamówienia.
• Osoby, które Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu muszą uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze.zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem mocy instalacji, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie, że Wykonawca i/lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu nie podlega wykluczeniu w przypadkach określonych w art. 7 ust 1 ustawy PrzeciwAgrUkrainaU – Załączniki 2 i 2b do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania wobec wykonawców występujących wspólnie opisane są w Rozdziale IV SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania zmian są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 17-20 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-12 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Sosnowiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI