Dostawa materiału zarybieniowego – smoltów łososia dla wód w zarządzie Związku Miast...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiału zarybieniowego – smoltów łososia dla wód w zarządzie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKarlino
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyZwiązek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00027495
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiału zarybieniowego – smoltów łososia dla wód w zarządzie Związku Miast i GminDorzecza Parsęty.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330052240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szymanowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 943-117-247

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmigdp@parseta.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parseta.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Związek komunalny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiału zarybieniowego – smoltów łososia dla wód w zarządzie Związku Miast i GminDorzecza Parsęty.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a75f5e-939e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001116/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa narybku (miętus, pstrąg potokowy, łosoś, jaź, lipień, sandacz, węgorz, certa, szczupak, lin)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Ochrona łososia atlantyckiego i minoga rzecznego na Specjalnym Obszarze Ochrony Siedlisk Dorzecze Parsęty PLH 320007” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz współfinansowanego ze środków fundacji Baltic.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.parseta.org.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.parseta.org.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Składanie ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą dopuszcza sięjedynie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu systemu „miniPortal”(https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP(https://epuap.gov.pl/wps/portal).2. Korzystanie z „miniPortalu” jest jednoznaczne z akceptacjąRegulaminu korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP).3. Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządza się w postaci elektronicznej,w formacie danych .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .pdf, .gif, .jpg, .jpeg, .ods, .png, .svg, .tif,.txt, .xls, .xlsx, .xml, .zip, .7z (zalecane).7. Sposób złożenia oferty wraz z załącznikami, w tymzaszyfrowania oferty, sposób wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również w systemie „miniPortal”. 9. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisany w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDPII.271.1.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: dostarczenie smoltów łososia wilości 7755 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03300000-2 - Produkty hodowli, łowiectwa i rybołówstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1) cena - waga 60%, 2) pochodzenie materiału zarybieniowego - waga30%,3) doświadczenie zawodowe ichtiologa - waga 10 %.2. Maksymalna liczba punktów w kryteriachrówna jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.3. Kryterium ceny będzie rozpatrywane napodstawie ceny oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzuoferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: C = Cmin/Co x 60 pkt, gdzie: C - ilość punktów w kryterium ceny, Cmin - najniższa zaoferowana cena, Co - cena oferty ocenianej.4. Kryterium pochodzenia materiału zarybieniowego będzie rozpatrywane napodstawie oświadczenia wykonawcy. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawieponiższego zestawienia:a) materiał zarybieniowy pozyskany od tarlaków pochodzących z polskichrzek/jezior przymorskich = 30 pkt,b) materiał zarybieniowy pozyskany od tarlaków nie pochodzących zpolskich rzek/jezior przymorskich = 0 pkt.4.1. Wykonawca zobowiązany jest podać w oferciepochodzenie materiału zarybieniowego.4.2. W przypadku braku podania w ofercie jakiejkolwiekinformacji o pochodzeniu materiału zarybieniowego, zamawiający uzna, że materiał zarybieniowy niepochodzi z polskich rzek/jezior przymorskich.5. Kryterium doświadczenia zawodowego ichtiologabędzie rozpatrywane na podstawie jego stażu zawodowego. Ilość punktów w tym kryterium zostanieobliczona na podstawie poniższego zestawienia:a) równe 5 lat i więcej = 10 pkt,b) od 1 roku do 4 lat =0 pkt.6.1. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie staż pracy ichtiologa w latach.6.2. Minimalnystaż pracy ichtiologa, wymagany przez zamawiającego, nie może być krótszy niż 1 rok.6.3. Wprzypadku braku podania w ofercie informacji o stażu pracy ichtiologa, zamawiający uzna, żewykonawca dysponuje osobą posiadającą staż pracy w zawodzie ichtiologa od 1 roku do 4 lat.7.Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: pochodzenie materiału zarybieniowego

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe ichtiologa

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować conajmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 1 roczne doświadczenie w zawodzie ichtiologa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, składane na żądanie zamawiającego, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacjizawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawywykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarciaz innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, składane na żądanie zamawiającego, wcelu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych zaświadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają m.in. przepisyrozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r.poz. 2415) oraz rozporządzenia PrezesaRady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie(Dz. U. z 2020r. poz. 2452).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy wstosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w przypadku:1) zmian w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresiewykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwościusprawnienia realizacji przedmiotu umowy;2) zmian umowy związanych ze zmianą stanuprawnego w zakresie dotyczącym realizowanego przedmiotu umowy, który spowodujekonieczność zmiany sposobu jego wykonania przez wykonawcę;3) zmian osób wskazanych wofercie wykonawcy, zdolnych do wykonania przedmiotu umowy, na inne osoby legitymujące sięco najmniej doświadczeniem wymaganym do wykazania spełniania warunków udziału wprzedmiotowym postępowaniu;4) zmian terminu wykonania zamówienia, z przyczynniezależnych od wykonawcy, wykazanych przez wykonawcę, w szczególności w przypadku:a)niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowyzgodniez przyjętą technologią, mających bezpośredni wpływ na termin jego wykonania - wzwiązku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas tychniekorzystnych warunków atmosferycznych oraz o czas niezbędny do usunięcia ich skutków,b)jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia, do którychwykonania zobowiązany jest zamawiający - w związku z tym termin wykonania przedmiotuumowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac,c) gdy praceobjęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych odwykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - w związku z tym terminwykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania pracwynikających z zaleceń właściwych organów, d) uzasadnionych przyczyn technicznych lubtechnologicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP pod adresem internetowym https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 10:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, strony internetowej, na którejudostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, oraz inne dokumenty zamówieniabezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: http://bip.parseta.org.pl.2.Adres strony internetowej do składania ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeńskładanych wraz z ofertą (przy użyciu „miniPortalu”): https://miniportal.uzp.gov.pl.3.Elektroniczna skrzynka podawcza epuap: /zmigdp
2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Resko
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI