Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa materiału roślinnego do wiosennych i letnich obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzebnicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiału roślinnego do wiosennych i letnich obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f5a81b-63e1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelkie informacje o „Platformie 2021” znajdują się w SWZ oraz w instrukcjach w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego–o ile SWZ nie stanowi inaczej. W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa i podać nazwę Zamawiającego: tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.plAdres Platformy zakupowej, na której opublikowano postępowanie i poprzez którą będzie istniała wyłączna możliwość komunikowania się z Zamawiającym, składania ofert oraz innych oświadczeń i dokumentów, zwanej na BIP Zamawiającego „Platformą 2021” tohttps://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji – W FORMIE ELEKTRONICZNEJ LUB POSTACI ELEKTRONICZNEJ OPATRZONEJ PODPISEM ZAUFANYM LUB PODPISEM OSOSBISTYM za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl - w zakładce „Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy zakupowej/”Platformy 2021”, opisuje SWZ oraz instrukcje na "Platformie 2021"3. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego: https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Jeśli Wykonawca posiada podpis kwalifikowany może taką weryfikację wykonać samemu przez podpisanie wniosku rejestracyjnego. Tak podpisany wniosek jest akceptowany automatycznie.W związku z powyższym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.5. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są W FORMIE ELEKTRONICZNEJ LUB POSTACI ELEKTRONICZNEJ OPATRZONEJ PODPISEM ZAUFANYM LUB PODPISEM OSOSBISTYM za pośrednictwem Platformy 20215. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa i podać nazwę Zamawiającego: tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl6. Dopuszczalna FORMA ELEKTRONICZNA LUB POSTAĆ ELEKTRONICZNA OPATRZONA PODPISEM ZAUFANYM LUB PODPISEM OSOSBISTYM, ma być złożona jako:6.1 dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,6.2 będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.7. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.:7.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;7.2 Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;7.3 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;7. 4 Włączona obsługa JavaScript;7.5 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.8. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.9. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.11. Pytania i odpowiedzi oraz modyfikacje SWZ odbywają się na Platformie 2021.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający przestrzegając przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz wypełniając obowiązki wynikające z regulacji zawartych w art. 13 i z uwagi na zapis art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO” – niniejszym informuje, iż w treści Formularza ofertowego, znajduje się oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub 14 RODO. 2. Wszelkie informacje dotyczące KLAUZULI INFORMACYJNEJ określa szczegółowo SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych go dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych go dotyczących (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego i nieograniczające przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uznana, że przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza przepisy RODO; Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/1/2021/DZZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I Dostawa materiału roślinnego do wiosennych obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego.Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych i do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego w parkach wiosną:Dostawa wiosenna w rejonach:• Stare Miasto I• Stare Miasto II• Śródmieście I• Śródmieście uliceSzczegóły przedmiotu zamówienia opisuje Załącznik nr 1.1. do SWZ - Kosztorys ofertowy dla Zadania I oraz Załącznik nr 4 do wzoru umowy - OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Cena ofertowa - 60% oraz Gwarancja - 40%1) Kryterium nr 1 – CENA = 60 %:W kryterium Cena – w kryterium cena, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: najniższa oferowana cena brutto CENA = x 60 % x 100 pkt cena badanej oferty brutto2) Kryterium nr 2 – GWARANCJA = 40 %:W kryterium gwarancja na wykonanie dostaw kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następujących zasad: a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż - 2 miesiące = 0,00 pktb) Maksymalny okres gwarancji wynosi 4 miesiące – zaoferowanie większego okresu gwarancji nie będzie miało wpływu na przyznanie ustalonej poniżej, maksymalnej punktacji w ramach kryterium gwarancji. c) Zasady punktacji za kryterium gwarancji:- Gwarancja za 2 miesiące = 0,00 pkt- Gwarancja za 3 miesiące = 20,00 pkt- Gwarancja za 4 miesiące = 40,00 pktd) W przypadku zaoferowania gwarancji na okres 4 miesięcy lub dłuższej, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40,00 pkt.UWAGA: W przypadku braku wpisania w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający uzna, iż zaoferowano minimalny okres 2 miesiące gwarancji i nie przyzna za to Wykonawcy żadnych punktów = 0,00 pkt.UWAGA: Szczegóły oceny ofert w oparciu o zapisy ustawy Pzp określa SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Cena ofertowa - 60% oraz Gwarancja - 40%1) Kryterium nr 1 – CENA = 60 %:W kryterium Cena – w kryterium cena, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: najniższa oferowana cena brutto CENA = x 60 % x 100 pkt cena badanej oferty brutto2) Kryterium nr 2 – GWARANCJA = 40 %:W kryterium gwarancja na wykonanie dostaw kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następujących zasad: a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż - 2 miesiące = 0,00 pktb) Maksymalny okres gwarancji wynosi 4 miesiące – zaoferowanie większego okresu gwarancji nie będzie miało wpływu na przyznanie ustalonej poniżej, maksymalnej punktacji w ramach kryterium gwarancji. c) Zasady punktacji za kryterium gwarancji:- Gwarancja za 2 miesiące = 0,00 pkt- Gwarancja za 3 miesiące = 20,00 pkt- Gwarancja za 4 miesiące = 40,00 pktd) W przypadku zaoferowania gwarancji na okres 4 miesięcy lub dłuższej, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40,00 pkt.UWAGA: W przypadku braku wpisania w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający uzna, iż zaoferowano minimalny okres 2 miesiące gwarancji i nie przyzna za to Wykonawcy żadnych punktów = 0,00 pkt.UWAGA: Szczegóły oceny ofert w oparciu o zapisy ustawy Pzp określa SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II Dostawa materiału roślinnego (rośliny jednoroczne) do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego.Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych do obsadzeń letnich kwietników przez Zamawiającego w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej w rejonie:• Śródmieście I• Śródmieście ulice• Krzyki III• Fabryczna I• Fabryczna II• Fabryczna III• Fabryczna ulice• Stare Miasto I • Stare Miasto IISzczegóły przedmiotu zamówienia opisuje Załącznik nr 1.2. do SWZ - Kosztorys ofertowy dla Zadania II oraz Załącznik nr 4 do wzoru umowy - OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Cena ofertowa - 60% oraz Gwarancja - 40%1) Kryterium nr 1 – CENA = 60 %:W kryterium Cena – w kryterium cena, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: najniższa oferowana cena brutto CENA = x 60 % x 100 pkt cena badanej oferty brutto2) Kryterium nr 2 – GWARANCJA = 40 %:W kryterium gwarancja na wykonanie dostaw kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następujących zasad: a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż - 2 miesiące = 0,00 pktb) Maksymalny okres gwarancji wynosi 4 miesiące – zaoferowanie większego okresu gwarancji nie będzie miało wpływu na przyznanie ustalonej poniżej, maksymalnej punktacji w ramach kryterium gwarancji. c) Zasady punktacji za kryterium gwarancji:- Gwarancja za 2 miesiące = 0,00 pkt- Gwarancja za 3 miesiące = 20,00 pkt- Gwarancja za 4 miesiące = 40,00 pktd) W przypadku zaoferowania gwarancji na okres 4 miesięcy lub dłuższej, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40,00 pkt.UWAGA: W przypadku braku wpisania w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający uzna, iż zaoferowano minimalny okres 2 miesiące gwarancji i nie przyzna za to Wykonawcy żadnych punktów = 0,00 pkt.UWAGA: Szczegóły oceny ofert w oparciu o zapisy ustawy Pzp określa SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Cena ofertowa - 60% oraz Gwarancja - 40%1) Kryterium nr 1 – CENA = 60 %:W kryterium Cena – w kryterium cena, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: najniższa oferowana cena brutto CENA = x 60 % x 100 pkt cena badanej oferty brutto2) Kryterium nr 2 – GWARANCJA = 40 %:W kryterium gwarancja na wykonanie dostaw kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następujących zasad: a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż - 2 miesiące = 0,00 pktb) Maksymalny okres gwarancji wynosi 4 miesiące – zaoferowanie większego okresu gwarancji nie będzie miało wpływu na przyznanie ustalonej poniżej, maksymalnej punktacji w ramach kryterium gwarancji. c) Zasady punktacji za kryterium gwarancji:- Gwarancja za 2 miesiące = 0,00 pkt- Gwarancja za 3 miesiące = 20,00 pkt- Gwarancja za 4 miesiące = 40,00 pktd) W przypadku zaoferowania gwarancji na okres 4 miesięcy lub dłuższej, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40,00 pkt.UWAGA: W przypadku braku wpisania w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający uzna, iż zaoferowano minimalny okres 2 miesiące gwarancji i nie przyzna za to Wykonawcy żadnych punktów = 0,00 pkt.UWAGA: Szczegóły oceny ofert w oparciu o zapisy ustawy Pzp określa SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III Dostawa materiału roślinnego (byliny i trawy ozdobne) do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego.Zakres obejmuje dostawę bylin i traw ozdobnych do obsadzeń letnich kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego w rejonie:• Śródmieście I• Śródmieście III• Śródmieście ulice• Krzyki I• Krzyki III• Krzyki Zachód• Fabryczna I• Fabryczna IV• Fabryczna ulice• Stare Miasto II• Stare Miasto I • Psie PoleSzczegóły przedmiotu zamówienia opisuje Załącznik nr 1.3 do SWZ - Kosztorys ofertowy dla Zadania III oraz Załącznik nr 4 do wzoru umowy - OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Cena ofertowa - 60% oraz Gwarancja - 40%1) Kryterium nr 1 – CENA = 60 %:W kryterium Cena – w kryterium cena, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: najniższa oferowana cena brutto CENA = x 60 % x 100 pkt cena badanej oferty brutto2) Kryterium nr 2 – GWARANCJA = 40 %:W kryterium gwarancja na wykonanie dostaw kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następujących zasad: a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż - 2 miesiące = 0,00 pktb) Maksymalny okres gwarancji wynosi 4 miesiące – zaoferowanie większego okresu gwarancji nie będzie miało wpływu na przyznanie ustalonej poniżej, maksymalnej punktacji w ramach kryterium gwarancji. c) Zasady punktacji za kryterium gwarancji:- Gwarancja za 2 miesiące = 0,00 pkt- Gwarancja za 3 miesiące = 20,00 pkt- Gwarancja za 4 miesiące = 40,00 pktd) W przypadku zaoferowania gwarancji na okres 4 miesięcy lub dłuższej, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40,00 pkt.UWAGA: W przypadku braku wpisania w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający uzna, iż zaoferowano minimalny okres 2 miesiące gwarancji i nie przyzna za to Wykonawcy żadnych punktów = 0,00 pkt.UWAGA: Szczegóły oceny ofert w oparciu o zapisy ustawy Pzp określa SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Cena ofertowa - 60% oraz Gwarancja - 40%1) Kryterium nr 1 – CENA = 60 %:W kryterium Cena – w kryterium cena, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: najniższa oferowana cena brutto CENA = x 60 % x 100 pkt cena badanej oferty brutto2) Kryterium nr 2 – GWARANCJA = 40 %:W kryterium gwarancja na wykonanie dostaw kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następujących zasad: a) Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż - 2 miesiące = 0,00 pktb) Maksymalny okres gwarancji wynosi 4 miesiące – zaoferowanie większego okresu gwarancji nie będzie miało wpływu na przyznanie ustalonej poniżej, maksymalnej punktacji w ramach kryterium gwarancji. c) Zasady punktacji za kryterium gwarancji:- Gwarancja za 2 miesiące = 0,00 pkt- Gwarancja za 3 miesiące = 20,00 pkt- Gwarancja za 4 miesiące = 40,00 pktd) W przypadku zaoferowania gwarancji na okres 4 miesięcy lub dłuższej, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40,00 pkt.UWAGA: W przypadku braku wpisania w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający uzna, iż zaoferowano minimalny okres 2 miesiące gwarancji i nie przyzna za to Wykonawcy żadnych punktów = 0,00 pkt.UWAGA: Szczegóły oceny ofert w oparciu o zapisy ustawy Pzp określa SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, z należytą starannością, co najmniej jedno zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: a) 30 000 zł brutto dla zadania I, b) 110 000 zł brutto dla zadania II,c) 100 000 zł brutto dla zadania III.UWAGA: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno Zadanie dopuszcza się, aby Wykonawca w celu spełnienia niniejszego warunku dla kilku zadań, na które składa ofertę - powoływał się na jedną wykonaną dostawę o sumarycznej wartości odpowiadającej poszczególnym zadaniom.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia – chodzi o następujące dokumenty, wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415): 1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,2. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zawarte w Załączniku nr 6 do SWZ, sporządzonym w oparciu o postanowienia § 2 i § 3 ww. rozporządzenia.3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, stanowi Załącznik nr 7 do SWZ i zostanie przekazany Wykonawcom w raz z informacją, o której mowa powyżej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - powyższy dokument należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej/”Platformy 2021”, poprzez zakładkę „Korespondencja”.UWAGA 1: Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 – pkt 3 powyżej, składa w określonym poniżej zakresie:1) Wykonawca, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.UWAGA 2: Podmiot, na którego zasobach polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – składa dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 - 2 powyżej.Wykonawca, który polega na:- zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp - przedstawia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 1 i 2, w zakresie określonym postanowieniami § 5 ust. 1 ww . rozporządzenia, tj.: podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 i 3–7 oraz ust. 2 ww. rozporządzenia, dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z dowodami określającymi, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa Rozdziale IX pkt 2 ppkt 2.4 SWZ (Załącznik nr 8 do SWZ),UWAGA: 1) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Zamawiający żąda aby:- wykaz dostaw, dotyczył takich dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.2) Okresy wyrażone w latach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia:a) w którym upływa termin składania ofert;b) złożenia podmiotowego środka dowodowego, w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp (zmiana umowy w przypadku gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego) oraz art. 462 ust. 7 ww. ustawy (zmiana kub rezygnacja z podwykonawcy). 3) Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez NBP z dnia wszczęcia postępowania.5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:- w zakresie Zadania nr I: 900,00 zł- w zakresie Zadania nr II: 3 100,00 zł - w zakresie Zadania nr III: 2 700,00 zł Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN.2. Szczegóły dotyczące wniesienia wadium określa SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają ofertę oraz poszczególne wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia, zgodnie z wymogami SWZ.1. Oferta i inne wymagane do złożenia wraz z nią oświadczenia i dokumenty - powinna być podpisana - przez ustanowionego Pełnomocnika.2. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ocenie podlegać będzie spełnienie przez nich warunku udziału w postępowaniu w sposób wskazany poniżej:Na podstawie przepisu art. 117 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie wymaganego doświadczenia - gdy co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni dany warunek samodzielnie w całości lub niektórzy albo wszyscy Wykonawcy spełniają określony warunek w całości dla danego Zadania. Niedopuszczalne jest łączenie elementów/zakresów tegoż warunku w ramach doświadczenia posiadanego przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w całości dla danego Zadania. W przypadku wykazywania przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doświadczenia w pracach/części prac z innym podmiotem – dla wykazania doświadczenia dla potrzeb danego Zadania, Zamawiający dopuszcza tylko to doświadczenie tegoż Wykonawcy, które wynika z jego faktycznego udziału w danym zakresie zamówienia. Zamawiający uzna, iż Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają postawiony warunek/warunki o ile będą one wypełnione w sposób określony powyżej. 4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- składa - Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (dotyczy sytuacji, z której wynika wykonanie przedmiotu zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – Załącznik nr 4 do SWZ (wraz z ofertą), 5. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Zamawiający żąda aby - wykaz dostaw, dotyczył takich dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.6. Wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone.7. W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowień umowy niezależnie od wartości zmiany, są możliwe zgodnie z postanowieniami Wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SWZ. Wzór umowy zawiera rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy w wypadku gdy z przyczyn których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, mimo należytej staranności, ujawniły się lub wystąpiły okoliczności uzasadniające zmianę umowy inne niż wskazane w ust. 1, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy i nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia ponad 50% wartości pierwotnej umowy.3. W wypadku zmiany umowy powodującej wydłużenie terminu jej wykonania lub zwiększenie wysokości wynagrodzenia zmianie ulegają każdorazowo również postanowienia umowy dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli zostały przewidziane, poprzez zwiększenie (uzupełnienie) wysokości zabezpieczenia oraz zmianę terminów zwrotu zabezpieczenia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą w wypadku odmowy zmiany umowy z uwzględnieniem zmian postanowień dotyczących zabezpieczenia, a Zamawiający będzie uprawniony z tej przyczyny do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości takiej jak przy odstąpieniu przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy, przy czym nie wyklucza to dochodzenia roszczeń przenoszących wartość kary umownej.4. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.5. Dopuszczalne są również zmiany umowy na podstawie przepisów ustawy Pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-09 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składa się za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej na BIP Zamawiającego „Platformą 2021”, na której opublikowano przedmiotowe postępowanie u Zamawiającego pod adresem: https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl i poprzez którą będzie istniała wyłączna możliwość składania ofert oraz innych żądanych z nią oświadczeń i dokumentów - w zakładce „OFERTY”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-09 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak