„Dostawa i przesył gazu ziemnego wysokometanowego w roku 2022 do obiektów zarządzanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa i przesył gazu ziemnego wysokometanowego w roku 2022 do obiektów zarządzanych przez jednostki samorządu terytorialnego, spółki z udziałem Gminy Kędzierzyn-Koźle ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKędzierzyn-Koźle
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna
  • Termin składania wniosków2021-08-10
  • ZamawiającyMiejski Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102084
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i przesył gazu ziemnego wysokometanowego w roku 2022
do obiektów zarządzanych przez jednostki samorządu terytorialnego,
spółki z udziałem Gminy Kędzierzyn-Koźle ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531342666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawła Stalmacha 18

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774833485

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzec-kk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzec-kk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i przesył gazu ziemnego wysokometanowego w roku 2022
do obiektów zarządzanych przez jednostki samorządu terytorialnego,
spółki z udziałem Gminy Kędzierzyn-Koźle ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab7aa98-d41a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Udzielanie wyjaśnień w sprawach dotyczących SWZ na podstawie art. 38 PZP:
a. wniosek o wyjaśnienie treści SWZ należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane".
b. zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert,
c. jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu do składania wniosków,
o którym mowa w podpunkcie b), lub dotyczy już udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania,
d. zamawiający treść zapytania wraz z odpowiedzią publikuje na stronie internetowej www.bip.mzec-kk.pl oraz na platformie zakupowej znajdującej się pod adresem: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl bez ujawniania źródła,
12. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
13. Dokonana zmiana SWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.mzec-kk.pl oraz na platformie zakupowej znajdującej się pod adresem: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl
14. W przypadku dokonania istotnych zmian w treści SWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu, w szczególności dotyczących określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełnienia, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofercie, z tym że termin składania ofert nie może być krótszy niż 15 dni od dnia przekazania zmiany ogłoszenia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
15. Wszelkie zmiany treści SWZ, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz
z wyjaśnieniami stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.
16. Zamawiający zaleca śledzenie na bieżąco strony internetowej www.bip.mzec-kk.pl oraz na platformie zakupowej znajdującej się pod adresem: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl w celu zapoznania się
z ewentualnymi odpowiedziami na zapytania do SWZ, wyjaśnieniami lub zmianami SWZ.
17. Pytania w sprawach dotyczących procedury zamówienia publicznego bądź elektronizacji postępowania prosimy kierować na adres sekretariat@mzec-kk.pl;

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ust. 1 PZP:
a) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w:
• art. 108 PZP;
• art. 109 PZP;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
a) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca będzie:
 posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki z okresem ważności co najmniej do 01.01.2023 r.,
 posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) z okresem ważności co najmniej do 01.01.2023 r.,
 posiadać aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych gazu na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej)
z okresem ważności co najmniej do 01.01.2023 r.
b) są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia – Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2 745 000,00 zł dla wszystkich zadań. W przypadku składania ofert częściowych, na zadanie:
Zadanie 1: dla oferty złożonej dla grup taryfowych W-1.1 i W-2.1 - 3 000,00 zł;
Zadanie 2: dla oferty złożonej dla grup taryfowych W-3.6 i W-3.9 - 99 000,00 zł;
Zadanie 3: dla oferty złożonej dla grupy taryfowej W-4 - 132 000,00 zł;
Zadanie 4: dla oferty złożonej dla grupy taryfowej W-5.1 - 365 000,00 zł;
Zadanie 5: dla oferty złożonej dla grupy taryfowej W-6.1 - 617 000,00 zł;
Zadanie 6: dla oferty złożonej dla grupy taryfowej W-7A.1 - 1 529 000,00 zł,
oraz że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwoty wskazane powyżej.
c) posiada zdolności techniczne i zawodowe zapewniające wykonanie zamówienia - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 6 do SWZ – Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa punktach VIII i IX SWZ:
a) aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) potwierdzonych za zgodność z oryginałem skanów koncesji i umów, o których mowa w punkcie VIII.2a SWZ,
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) informacji z Krajowego Rejestru Karnego wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 6 do SWZ),
g) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 6 do SWZ),
h) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.) (załącznik nr 6 do SWZ),
i) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
j) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę wskazaną w punkcie VIII.2b SWZ, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Wadium w wysokości 128 350,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Oferent winien opisać (w tytule przelewu lub w gwarancji) którego postępowania dotyczy wadium.
Przy składaniu ofert częściowych, wadium odpowiednio wynosi:
Zadanie nr 1- dla grupy taryfowej W-1.1 i W-2.1 - 250,00 zł;
Zadanie nr 2- dla grypy taryfowej W-3.6 i W-3.9 - 5 900,00 zł;
Zadanie nr 3- dla grupy taryfowej W-4 - 7 800,00 zł;
Zadanie nr 4- dla grupy taryfowej W-5.1 - 17 400,00 zł;
Zadanie nr 5- dla grupy taryfowej W-6.1 - 30 000,00 zł;
Zadanie nr 6- dla grupy taryfowej W-7A.1 - 67 000,00 zł;
W przypadku składania ofert na część zadań wadium można wnieść w jednej kwocie będącej sumą kwot wymaganych dla poszczególnych zadań.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia będzie żądał w wyznaczonym przez siebie terminie, przed zawarciem umowy, złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-10 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-07

2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Prudnik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.