Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i przesył gazu ziemnego wysokometanowego w roku 2022
do obiektów zarządzanych przez jednostki samorządu terytorialnego,
spółki z udziałem Gminy Kędzierzyn-Koźle ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531342666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawła Stalmacha 18
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774833485
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzec-kk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzec-kk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i przesył gazu ziemnego wysokometanowego w roku 2022
do obiektów zarządzanych przez jednostki samorządu terytorialnego,
spółki z udziałem Gminy Kędzierzyn-Koźle ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab7aa98-d41a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Udzielanie wyjaśnień w sprawach dotyczących SWZ na podstawie art. 38 PZP:
a. wniosek o wyjaśnienie treści SWZ należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane".
b. zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert,
c. jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu do składania wniosków,
o którym mowa w podpunkcie b), lub dotyczy już udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania,
d. zamawiający treść zapytania wraz z odpowiedzią publikuje na stronie internetowej www.bip.mzec-kk.pl oraz na platformie zakupowej znajdującej się pod adresem: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl bez ujawniania źródła,
12. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
13. Dokonana zmiana SWZ zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.mzec-kk.pl oraz na platformie zakupowej znajdującej się pod adresem: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl
14. W przypadku dokonania istotnych zmian w treści SWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu, w szczególności dotyczących określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełnienia, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofercie, z tym że termin składania ofert nie może być krótszy niż 15 dni od dnia przekazania zmiany ogłoszenia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
15. Wszelkie zmiany treści SWZ, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz
z wyjaśnieniami stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.
16. Zamawiający zaleca śledzenie na bieżąco strony internetowej www.bip.mzec-kk.pl oraz na platformie zakupowej znajdującej się pod adresem: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl w celu zapoznania się
z ewentualnymi odpowiedziami na zapytania do SWZ, wyjaśnieniami lub zmianami SWZ.
17. Pytania w sprawach dotyczących procedury zamówienia publicznego bądź elektronizacji postępowania prosimy kierować na adres sekretariat@mzec-kk.pl;
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mzec-kk.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o cieple spalania nie mniejszym niż 39,5 [MJ/m3], w ośmiu grupach taryfowych, na potrzeby komunalne
i ogrzewania Stron Grupy Zakupowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ust. 1 PZP:a) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w:
• art. 108 PZP;
• art. 109 PZP;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
a) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca będzie:
posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki z okresem ważności co najmniej do 01.01.2023 r.,
posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) z okresem ważności co najmniej do 01.01.2023 r.,
posiadać aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych gazu na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej)
z okresem ważności co najmniej do 01.01.2023 r.
b) są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia – Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2 745 000,00 zł dla wszystkich zadań. W przypadku składania ofert częściowych, na zadanie:
Zadanie 1: dla oferty złożonej dla grup taryfowych W-1.1 i W-2.1 - 3 000,00 zł;
Zadanie 2: dla oferty złożonej dla grup taryfowych W-3.6 i W-3.9 - 99 000,00 zł;
Zadanie 3: dla oferty złożonej dla grupy taryfowej W-4 - 132 000,00 zł;
Zadanie 4: dla oferty złożonej dla grupy taryfowej W-5.1 - 365 000,00 zł;
Zadanie 5: dla oferty złożonej dla grupy taryfowej W-6.1 - 617 000,00 zł;
Zadanie 6: dla oferty złożonej dla grupy taryfowej W-7A.1 - 1 529 000,00 zł,
oraz że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwoty wskazane powyżej.
c) posiada zdolności techniczne i zawodowe zapewniające wykonanie zamówienia - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 6 do SWZ – Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa punktach VIII i IX SWZ:
a) aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) potwierdzonych za zgodność z oryginałem skanów koncesji i umów, o których mowa w punkcie VIII.2a SWZ,
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) informacji z Krajowego Rejestru Karnego wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 6 do SWZ),
g) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 6 do SWZ),
h) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.) (załącznik nr 6 do SWZ),
i) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
j) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę wskazaną w punkcie VIII.2b SWZ, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.Wadium w wysokości 128 350,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Oferent winien opisać (w tytule przelewu lub w gwarancji) którego postępowania dotyczy wadium.
Przy składaniu ofert częściowych, wadium odpowiednio wynosi:
Zadanie nr 1- dla grupy taryfowej W-1.1 i W-2.1 - 250,00 zł;
Zadanie nr 2- dla grypy taryfowej W-3.6 i W-3.9 - 5 900,00 zł;
Zadanie nr 3- dla grupy taryfowej W-4 - 7 800,00 zł;
Zadanie nr 4- dla grupy taryfowej W-5.1 - 17 400,00 zł;
Zadanie nr 5- dla grupy taryfowej W-6.1 - 30 000,00 zł;
Zadanie nr 6- dla grupy taryfowej W-7A.1 - 67 000,00 zł;
W przypadku składania ofert na część zadań wadium można wnieść w jednej kwocie będącej sumą kwot wymaganych dla poszczególnych zadań.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia będzie żądał w wyznaczonym przez siebie terminie, przed zawarciem umowy, złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów.