Dostawa i montaż węzła cieplnego wymiennikowego z sieci wodnej P.K THERMA Sp. z o.o....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż węzła cieplnego wymiennikowego z sieci wodnej P.K THERMA Sp. z o.o. dla budynku przy ul. Jana Sobieskiego 85 w Bielsku-Białej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-09-28
  • ZamawiającyMiasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż węzła cieplnego wymiennikowego z sieci wodnej P.K THERMA Sp. z o.o. dla budynku przy ul. Jana Sobieskiego 85 w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 06 00

1.5.8.) Numer faksu: 33 499 06 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zgm.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż węzła cieplnego wymiennikowego z sieci wodnej P.K THERMA Sp. z o.o. dla budynku przy ul. Jana Sobieskiego 85 w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36118d9d-17a7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Bielsku-Białej – etap II” z dofinansowaniem w ramach POIŚ na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie woj. śląskiego Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/74cda44e-6d7d-4159-9ccd-35f5d03fe168

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:1) przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/; 2) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal ,3) poczty elektronicznej pod adresem przetargi@zgm.eu. UWAGA: oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie
korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-JK/141/2021/ADM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 83407,14 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż węzła cieplnego wymiennikowego z sieci wodnej P.K. THERMA Sp. z o.o. dla budynku przy ul. Jana Sobieskiego 85 w Bielsku-Białej, obejmującego swoim zakresem (w części technologicznej i AKPiA) blok pokrywający potrzeby cieplne instalacji centralnego ogrzewania oraz blok pokrywający potrzeby instalacji ciepłej wody użytkowej.
2. Węzeł zasilany będzie z sieci miejskiej o regulowanej temperaturze czynnika grzewczego wg krzywej zasilania i ciśnieniach zasilania i powrotów określonych przez dostawcę ciepła (P.K. THERMA Sp. z o.o.) w Warunkach Przyłączenia do wodnej sieci ciepłowniczej (WP nr 050a/055/20 z dnia 10.02.2021). Projekt techniczny został uzgodniony z dystrybutorem ciepła i umożliwia zdalną eksploatację obiektu z wykorzystaniem sieci telemetrycznej dostawcy ciepła zgodnie z ww. warunkami.
3. Budynek przy ul. Jana Sobieskiego 85 jest obiektem przyłączanym do miejskiej sieci ciepłowniczej. Inwestor przewidział i uzyskał zapewnienie na dostawę ciepła do obiektu z miejskiego systemu ciepłowniczego.
4. Budynek wybudowany został w 1926 r. Budynek piętrowy z poddaszem nieużytkowym, murowany, dach kryty blachą. Budynek wpisany jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków o funkcji mieszkalno-usługowej;
5. Powierzchnia:
1) powierzchnia zabudowy 308,00 m2
2) powierzchnia lokalu użytkowego 67,12 m2
3) powierzchnia lokali mieszkalnych 359,69 m2
4) kubatura 2 511,80 m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie
poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto („KC”) 1) - waga 60%
2) okres rękojmi i gwarancji („KOrg”) 2) - waga 25%
3) kara umowna za zwłokę w wykonaniu zamówienia („KKu1”) 3) - waga 15%
2. do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty za całość zamówienia.
3. okres rękojmi i gwarancji - wybrany przez Wykonawcę, z tym, że nie krótszy niż 60 miesięcy oraz nie
dłuższy niż 84 miesiące, licząc od daty bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót.
Oferty z okresem krótszym niż okres wymagany 60 miesięcy będą odrzucone na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 84 miesięcy, Zamawiający przyjmie do
oceny oferty okres 84 miesięcy.
4. Kara umowna za zwłokę w wykonaniu zamówienia - kwota wybrana przez Wykonawcę, z tym, że nie
niższa niż 100,00 zł oraz nie wyższa niż 400,00 zł.
Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 100,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5
ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 400,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę
umowną 400,00 zł.
5. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę który otrzyma najwyższą liczbę punktów,
wyliczonych wg wzoru: PO = KC + KOrg +KKu1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kara umowna za zwłokę w wykonaniu zamówienia

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy).
2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał
minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości,
poprzez:
1) wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
to w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę wraz z montażem węzła cieplnego,
porównywalnego do przedmiotu zamówienia, tj. węzeł cieplny o łącznej mocy cieplnej nie
mniejszej niż 30 kW,
2) wykazanie, że dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami
instalacyjnymi wodno-kanalizacyjnymi, gazowymi i centralnego ogrzewania (kierownik robót),
posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będącą członkiem
właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej,
Osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 8318) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się
kwalifikacje równoważne do w/w zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.
12a ustawy Prawo budowlane.
2. Przez uprawnienia budowlane, o których mowa wyżej, rozumie się uprawnienia wydane na
podstawie obowiązującej ustawy z dnia 07 lipca 1994r. – prawo budowlane. Pod pojęciem
równoważnych rozumie się uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa oraz wydane na podstawie (stanowione przez) odpowiednio
przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o
Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych
zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na
zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z
2020r., poz. 220 z późn. zm.).
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie
postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie
przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia podmiotowych środków dowodowych
na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4
ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale V § 2 ust. 1,
Wykonawca przedłoży:
1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – sporządzony wg załącznika nr 8
do Specyfikacji, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w
Rozdziale V § 2 ust. 1 pkt 1 SWZ;
2) dowody poświadczające, że dostawy wskazane przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt
1 zostały wykonane należycie. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień
wykonanych na rzecz Zamawiającego,
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień i doświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym
mowa w Rozdziale V § 2 ust. 1 pkt 2 SWZ - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do
Specyfikacji.
3. W przypadku, kiedy Wykonawca, celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118
ustawy, przedłoży dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby dokumenty wskazane w ust. 1
stosownie do udostępnianych zasobów.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do
dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, dla osób, o których mowa w ust. 2 pkt. 3
dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz przynależność do właściwej izby
samorządu zawodowego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, w przypadku zaoferowania w ofercie rozwiązań równoważnych,
Wykonawca jest zobowiązany udowodnić poprzez dołączenie do oferty stosownych
przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy, tj:
a) wykaz innych, równoważnych rozwiązań, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3
do Specyfikacji, oraz
b) dowolne dokumenty wykazujące równoważność tych rozwiązań w stosunku do określonych w Dokumentacji Projektowo-Technicznej, potwierdzających że proponowane rozwiązania w
równoważnym stopniu spełniają wymagania
określone w dokumentacji projektowej i opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta Wykonawcy powinna składać się z następujących dokumentów:
1) oferty sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, (w przypadku
oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z
wykorzystaniem dodatkowego formularza stanowiącego załącznik nr 1a do Specyfikacji),
2) szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego z uwzględnieniem postanowień
Rozdziału VIII,
3) oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr
4 do Specyfikacji,
4) oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w
imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych
dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy),
5) dowodu wniesienia wadium – oryginalny dokument elektroniczny potwierdzający wniesienie
wadium w formie innej niż pieniądz, w przypadku gdy Wykonawca składa wadium w tej formie
(poręczenie, gwarancja), sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale IX
SWZ. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego,
Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie przelewu w postaci elektronicznej,
6) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy, tj:
a) wykaz innych, równoważnych rozwiązań, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3
do Specyfikacji, oraz
b) dowolne dokumenty wykazujące równoważność tych rozwiązań w stosunku do określonych w
Dokumentacji Projektowo-Technicznej,
potwierdzających że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania
określone w dokumentacji projektowej i opisie przedmiotu zamówienia – w przypadku
zaoferowania w ofercie rozwiązań równoważnych.
2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka
cywilna), każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa
oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw
wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3.
3. W myśl postanowień art. 117 ust. 4 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia wskazują w pkt 12 oferty, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawca, który powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, na zasoby innych podmiotów, dla wykazania braku spełniania przez nie tych
warunków dołącza do oferty oświadczenie tego podmiotu, sporządzone na formularzu
stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji oraz zobowiązanie tego podmiotu, sporządzone na
formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji lub inny dokument potwierdzający
dysponowanie przez Wykonawcę oddanymi mu zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.
2. Wysokość wadium wynosi 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych).
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało
nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego nr
92 1240 4142 1111 0000 4829 4489
z opisem przelewu „Wadium w post. Nr ZGM/DZ-JK/141/2021/ADM – dostawa węzła cieplnego
ul. SOBISKIEGO 85”
przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu jest wpłacone w terminie, jeżeli
przed upływem terminu składania ofert wpłacona przez Wykonawcę kwota, zostanie
zaksięgowana przez bank na rachunku Zamawiającego. Złożenie dyspozycji wpłaty wadium w
dniu składania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium.
6. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi
zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki
(tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego).
8. Dokument wadialny należy dołączyć do oferty w oryginale w formie dokumentu
elektronicznego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni
spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych
warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VI i VII Specyfikacji.
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane
przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego
z Wykonawców (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest
przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w
przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy
stosowne porozumienie (umowę konsorcjum/spółki cywilnej) zawierające w swojej treści zapisy
regulujące współpracę tych wykonawców,
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np.. konsorcjum/spółka
cywilna) wskazują w pkt 12 formularza oferty, które zakresy przedmiotu zamówienia wykonają
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W oparciu o postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość
następujących zmian umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania:
1) zmiany wynagrodzenia w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, w części
obejmującej wynagrodzenie brutto za usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,
wykonane od dnia obowiązywania nowej stawki podatku, bez zmiany wartości netto
wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień przepisów wprowadzających nową stawkę
podatku,
2) zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia robót
zaniechanych, dodatkowych, zamiennych i odmiennych, o których mowa w § 8 ust. 1,
3) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji Projektowo-
Technicznej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z
art. 36a ust. 1 ustawy z dnia 07.07.1994r. - prawo budowlane,
4) zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia robót
dodatkowych, zamiennych lub odmiennych, o których mowa w § 8 ust. 1,
5) zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn o których mowa w § 2
ust. 3 oraz na zasadach określonych w § 2 ust. i na zasadach określonych w § 2 ust. 4-6,
6) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży koszty
wykonywania przedmiotu umowy albo skróci czas realizacji poszczególnych robót, jak i całości
przedmiotu umowy,
7) gdy zmiana spowodowana jest zmianą obowiązujących przepisów mających wpływ na
wykonywanie przedmiotu umowy, w szczególności zmiany norm technicznych lub
technologicznych, przepisów dotyczących ochrony środowiska, czy przepisów
przeciwpożarowych,
8) gdy zmiana jest spowodowana decyzjami właściwych organów administracji publicznej, w tym
administracji zespolonej, w szczególności organów nadzoru budowlanego czy służby ochrony
zabytków,
9) zmiany osób wskazanych w § 4,
10) wskazania nowego podwykonawcy bądź zmiany wskazanych w § 10 podwykonawców lub
zakresu robót wykonywanych przez aktualnych podwykonawców,
2. Postanowienia umowne zmienione z naruszeniem art. 454 i 455 podlegają unieważnieniu. Na
miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym
brzmieniu, zgodnie z postanowieniami art. 458 ustawy.
3. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza
zmiany umowy dopuszczalne zgodnie z art. 454 i 455 ustawy, obowiązany jest przeprowadzić
nowe postępowanie o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami art. 454 ustawy
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może
wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana
dokumentów potwierdzających wykonanie robót, zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod
rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę utylizacje korzeni drzew - Sośnicowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Mamy korzenie drzew do utylizacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI