IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
16.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części I : 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Dla części II: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 16.3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 16.4. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego 16.5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. przez 30 dni. 16.6. Wadium zarówno dla części I jak i / lub części II może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 16.7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się bezpośrednio z konta Wykonawcy, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego - rachunek nr 53 1130 1150 0012 1268 9790 0006 , W tytule przelewu należy wpisać: Dla części I Nr postępowania: nr …………………………………….Wadium dla: Dostawa i montaż kontenerów w wyznaczonym miejscu na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, z dopuszczeniem ofert częściowych”- część I Dla części IINr postępowania: nr …………………………………………Wadium dla: Dostawa i montaż kontenerów w wyznaczonym miejscu na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, z dopuszczeniem ofert częściowych”- część II16.8. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale dokumentu oraz powinno zawierać ustawowe przesłanki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy pzp. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, powinna ona być co najmniej gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla części I :1. Niemożliwa jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. od 2 do 9 niniejszego paragrafu.2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy poprzez zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia – w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy – z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia - ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych określonych w ofercie.3. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu na wykonanie dostaw o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu dostaw w przypadku:a) realizacji, w drodze odrębnej umowy, prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań. Możliwość zmiany terminu - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy;b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. Możliwość zmiany terminu - o czas działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy w określonym pierwotnie terminie;c) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. Możliwość zmiany terminu - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego;4. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa również w zakresie przedłużenia terminu jej realizacji o termin dokonania wyboru wykonawcy robót konserwatorsko-budowlanych obiektów B-91 i B-141.5. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia pod warunkiem niezwiększania ceny, a ponadto w przypadku zmian materiałów, urządzeń i sprzętu – pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, a szczególnie w przypadku:a) zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia kosztów realizacji zamówienia, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy;b) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;c) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami.6. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez ograniczenie zakresu dostaw przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia umownego na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji.7. Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu dostaw (zmiana zakresu dostaw) pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom.8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, oraz muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.Dla części II :1. Niemożliwa jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i ust. 3 niniejszego paragrafu.2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu na wykonanie dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu dostawy w przypadku:a) realizacji, w drodze odrębnej umowy, prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań. Możliwość zmiany terminu - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy;b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. Możliwość zmiany terminu - o czas działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy w określonym pierwotnie terminie;c) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. Możliwość zmiany terminu - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego;3. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia pod warunkiem niezwiększania ceny, a ponadto w przypadku zmian materiałów, urządzeń i sprzętu – pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, a szczególnie w przypadku:a) zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia kosztów realizacji zamówienia, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy;b) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;c) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami.4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, oraz muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-26, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: