Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do gminy Długołęka z podziałem na 7 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do gminy Długołęka z podziałem na 7 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10aa4b29-eae8-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003118/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Montaż wraz z dostawą paneli fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Długołęka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=8353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
Formularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2021.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do gminy Długołęka z podziałem na 7 części, zgodnie z Projektem umowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, montaż, podłączenie oraz wykonanie wszelkiej wymaganej przepisami dokumentacji technicznej i projektowej oraz powykonawczej i eksploatacyjnej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,0 – 6,5 kW, wyposażonej w optymalizator, na poniżej wymienionych obiektach:
1) Remiza OSP w Długołęce, ul. Wiejska 27D, dz. nr ew. 335/4, obr. Długołęka, gm. Długołęka – zadanie nr 1,
Charakterystyka obiektu została opisana w załączniku nr 8 do SWZ „Dokumentacja techniczna”, dodatkowo wymagane są:
•I klasa dokładności składania paneli fotowoltaicznych,
•Wydany certyfikat dla paneli fotowoltaicznych w zakresie odporności na gradobicie,
•Wyposażenie instalacji w optymalizatory mocy, umożliwiające na kontrolę pracy poszczególnych paneli fotowoltaicznych,
• Instalacja wyposażona w moduł przerywacza łuku elektrycznego (AFCI).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do gminy Długołęka z podziałem na 7 części, zgodnie z Projektem umowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, montaż, podłączenie oraz wykonanie wszelkiej wymaganej przepisami dokumentacji technicznej i projektowej oraz powykonawczej i eksploatacyjnej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,0 – 6,5 kW, wyposażonej w optymalizator, na poniżej wymienionych obiektach:
2) Remiza OSP w Pasikurowicach, ul. Kwiatowa 17, dz. nr ew. 367/6, obr. Pasikurowice, gm. Długołęka - zadanie nr 2,
Charakterystyka obiektu została opisana w załączniku nr 8 do SWZ „Dokumentacja techniczna”, dodatkowo wymagane są:
•I klasa dokładności składania paneli fotowoltaicznych,
•Wydany certyfikat dla paneli fotowoltaicznych w zakresie odporności na gradobicie,
•Wyposażenie instalacji w optymalizatory mocy, umożliwiające na kontrolę pracy poszczególnych paneli fotowoltaicznych,
•Instalacja wyposażona w moduł przerywacza łuku elektrycznego (AFCI).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do gminy Długołęka z podziałem na 7 części, zgodnie z Projektem umowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, montaż, podłączenie oraz wykonanie wszelkiej wymaganej przepisami dokumentacji technicznej i projektowej oraz powykonawczej i eksploatacyjnej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,0 – 6,5 kW, wyposażonej w optymalizator, na poniżej wymienionych obiektach:
3) Remiza OSP w Szczodrem, ul. Trzebnicka 30, dz. nr ew. 174, obr. Szczodre, gm. Długołęka zadanie nr 3,
Charakterystyka k obiektu została opisana w załączniku nr 8 do SWZ „Dokumentacja techniczna”, dodatkowo wymagane są:
•I klasa dokładności składania paneli fotowoltaicznych,
•Wydany certyfikat dla paneli fotowoltaicznych w zakresie odporności na gradobicie,
•Wyposażenie instalacji w optymalizatory mocy, umożliwiające na kontrolę pracy poszczególnych paneli fotowoltaicznych,
•Instalacja wyposażona w moduł przerywacza łuku elektrycznego (AFCI).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do gminy Długołęka z podziałem na 7 części, zgodnie z Projektem umowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, montaż, podłączenie oraz wykonanie wszelkiej wymaganej przepisami dokumentacji technicznej i projektowej oraz powykonawczej i eksploatacyjnej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,0 – 6,5 kW, wyposażonej w optymalizator, na poniżej wymienionych obiektach:
4) Świetlica wiejska w Brzeziej Łące, ul. Sportowa 2, dz. nr 258, obr. Brzezia Łąka, gm. Długołęka - zadanie nr 4,
Charakterystyka obiektu została opisana w załączniku nr 8 do SWZ „Dokumentacja techniczna”, dodatkowo wymagane są:
•I klasa dokładności składania paneli fotowoltaicznych,
•Wydany certyfikat dla paneli fotowoltaicznych w zakresie odporności na gradobicie,
•Wyposażenie instalacji w optymalizatory mocy, umożliwiające na kontrolę pracy poszczególnych paneli fotowoltaicznych,
• Instalacja wyposażona w moduł przerywacza łuku elektrycznego (AFCI).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do gminy Długołęka z podziałem na 7 części, zgodnie z Projektem umowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, montaż, podłączenie oraz wykonanie wszelkiej wymaganej przepisami dokumentacji technicznej i projektowej oraz powykonawczej i eksploatacyjnej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,0 – 6,5 kW, wyposażonej w optymalizator, na poniżej wymienionych obiektach:
5) Świetlica wiejska w Godzieszowej, Godzieszowa 21, dz. nr ew. 88/10, obr. Godzieszowa, gm. Długołęka - zadanie nr 5,
Charakterystyka obiektu została opisana w załączniku nr 8 do SWZ „Dokumentacja techniczna”, dodatkowo wymagane są:
•I klasa dokładności składania paneli fotowoltaicznych,
•Wydany certyfikat dla paneli fotowoltaicznych w zakresie odporności na gradobicie,
•Wyposażenie instalacji w optymalizatory mocy, umożliwiające na kontrolę pracy poszczególnych paneli fotowoltaicznych,
•Instalacja wyposażona w moduł przerywacza łuku elektrycznego (AFCI).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do gminy Długołęka z podziałem na 7 części, zgodnie z Projektem umowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, montaż, podłączenie oraz wykonanie wszelkiej wymaganej przepisami dokumentacji technicznej i projektowej oraz powykonawczej i eksploatacyjnej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,0 – 6,5 kW, wyposażonej w optymalizator, na poniżej wymienionych obiektach:
6) Świetlica wiejska w Oleśniczce, Oleśniczka 29G, dz. nr ew. 235/2 obr. Oleśniczka, gm. Długołęka - zadanie nr 6,
Charakterystyka obiektu została opisana w załączniku nr 8 do SWZ „Dokumentacja techniczna”, dodatkowo wymagane są:
•I klasa dokładności składania paneli fotowoltaicznych,
•Wydany certyfikat dla paneli fotowoltaicznych w zakresie odporności na gradobicie,
•Wyposażenie instalacji w optymalizatory mocy, umożliwiające na kontrolę pracy poszczególnych paneli fotowoltaicznych,
•Instalacja wyposażona w moduł przerywacza łuku elektrycznego (AFCI).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do gminy Długołęka z podziałem na 7 części, zgodnie z Projektem umowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, montaż, podłączenie oraz wykonanie wszelkiej wymaganej przepisami dokumentacji technicznej i projektowej oraz powykonawczej i eksploatacyjnej, kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,0 – 6,5 kW, wyposażonej w optymalizator, na poniżej wymienionych obiektach:
7) Świetlica wiejska w Stępinie, Stępin 26A, dz. nr ew. 246/2, obr. Stępin, gm. Długołęka -zadanie nr 7.
Charakterystyka obiektu została opisana w załączniku nr 8 do SWZ „Dokumentacja techniczna”, dodatkowo wymagane są:
•I klasa dokładności składania paneli fotowoltaicznych,
•Wydany certyfikat dla paneli fotowoltaicznych w zakresie odporności na gradobicie,
•Wyposażenie instalacji w optymalizatory mocy, umożliwiające na kontrolę pracy poszczególnych paneli fotowoltaicznych,
•Instalacja wyposażona w moduł przerywacza łuku elektrycznego (AFCI).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału dla zadania 1-7O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy dostawy obejmujące w swoim zakresie dostawę wraz z montażem kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 6,0 kW, wyposażone w optymalizatory mocy, które zostały wykonane należycie,
Uwaga 1: W przypadku składania oferty na kilka zadań /części wystarczającym będzie, aby Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem dla kilku części.
Uwaga 2: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia tj.:
kierownikiem robót elektrycznych posiadającym od co najmniej 5 lat uprawnienia elektryczne w zakresie dozoru i eksploatacji dla urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 1 kV, oraz posiadający doświadczenie w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznej na minimum 3 instalacjach,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawca nie wskazał danych umożliwiających dostęp do tych środków podmiotowych, o których mowa w poniższym ust. 5 – 6 SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu dostaw (wraz z montażem) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7
do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SWZ (załącznik nr 3 do SWZ);
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. IX ust. 8 SWZ (załącznik nr 3a do SWZ) (jeżeli dotyczy);
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 3 SWZ (załącznik nr 4 do SWZ) (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdz. X ust. 5 (załącznik nr 5 do SWZ) (jeżeli dotyczy);
5) odpowiednie dokumenty potwierdzające umocowanie do podpisania oferty lub pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ichw postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ww. ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, z którego wynika, który zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy (Załącznik nr 1 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPotral
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-03 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w następujących terminach dla poszczególnych części zamówienia:Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 26 lipca 2021 r. :
• godz. 8:00-8:45 OSP Długołęka,
• godz. 9:00-9:45 OSP Szczodre,
• godz. 10:15-11:00 OSP Pasikurowice,
• godz. 11:15-12:00 świetlica wiejska w Godzieszowej,
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 27 lipca 2021 r.:
• godz. 9:00-9:45 świetlica wiejska w Stępinie,
• godz. 10:15-11:00 świetlica wiejska w Oleśniczce,
• godz. 11:15-12:00 świetlica wiejska w Brzeziej Łące
W celu potwierdzenia udziału w wizji lokalnej Wykonawca winien podpisać się na liście obecności (dostępnej na miejscu) podając nazwę i adres firmy, a także imię i nazwisko osoby reprezentującej Wykonawcę. Zamawiający informuje, że w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ w tym opisu przedmiotu zamówienia.
UWAGA: Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej (tj. bez potwierdzenia obecności Wykonawcy na liście) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.