Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii dla Zespołu Szkół...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii dla Zespołu Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-21
  • ZamawiającyZespół Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00452443
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii dla Zespołu Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 345

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sek@zsp1-inowr.internetdsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp1ino.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii dla Zespołu Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da91da2c-4b5d-4fb3-99d7-2acf195016a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00451685/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/zsp1ino

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zsp1ino

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSChE-25/3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz za magazynem energii, polegający na dostawie oraz montażu do budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu:
- Część A budynku znajdującego się przy ulicy Poznańskiej 345 w Inowrocławiu - o mocy od 49 kW do 50 kW, powierzchnia dachu budynku głównego wynosi 1432,40 m2. Konstrukcja dachu – żelbetowy : stropodach, wentylowany z płyt korytkowych prefabrykowanych, ułożonych na ściankach ażurowych z cegły dziurawki, kryty papą.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obwiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem zamówienia musza być fabrycznie nowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zamontowaniu instalacji oraz zgłoszeniu jej do operatora na postawnie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, który będzie podstawą do wystawienia faktury i ważności gwarancji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na prace montażowe na minimum 8 lat od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Wykonawca Mozę zaoferować dłuższy okres gwarancji jakości według kryterium oceny ofert, określonego w pkt. XXI SWZ ( maksymalnie do 12 lat). Zamawiający wymaga, aby osoba nadzorująca prace instalacyjne posiadała doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat kierowała co najmniej 2 zadaniami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 50 kW każda.
Gwarancja jakości na prace montażowe i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia stanowią oprócz ceny dodatkowe kryteria oceny ofert.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na prace montażowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 2 dostawy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy 49 kW do 50 kW o wartości co najmniej 80 000 zł brutto każda.
2) Zamawiający wymaga , aby Wykonawca zapewnił nadzór kierownika budowy z uprawnieniami do budowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych oraz posiadający certyfikat Urzędu Dozoru Technicznego do instalowania systemów fotowoltaicznych. Zamawiający wymaka aby Kierownik budowy w okresie co najmniej ostatnich 3 lat prowadził minimum 2 zadania polegające na montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy od 49-50 kW .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotna zmiana umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, która może nastąpić w przypadku:
a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w postaci:
- wystąpienie opadów atmosferycznych powodujących wstrzymanie prac, przy czym przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić o liczę dni, przez ile trwało wstrzymanie prac,
- wystąpienia dni roboczych z silnym wiatrem powyżej 10 m/s, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, powodującego wstrzymanie lub przerwanie wykonanych prac, przy czym przedłużanie terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
b) wystąpienie niekorzystnych temperatur uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów, przy czy przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić o tyle dni, przez ile niemożliwe był wykonywanie tych prac.
3. Konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy w wyniku wystąpienia powyższych okoliczności musi być udokumentowane przez Wykonawcę i potwierdzone przez osobę nadzorującą.
4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zsp1ino

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Chełmża
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI