Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-06-06
  • ZamawiającyAreszt Śledczy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00341827
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świebodzka, 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-046

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_wroclaw@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b65c4383-1cb6-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099268/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b65c4383-1cb6-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/oraz poczty elektronicznej:
as_wroclaw@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna że Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 2 dostaw wraz z montażem
polegających na uruchomieniu instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 35 kWp każda,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) karta katalogowa paneli fotowoltaicznych (minimalne wymagania określono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym
załącznik nr 1 do umowy)
b) karta katalogowa inwertera (minimalne wymagania określono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1
do umowy)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) karta katalogowa paneli fotowoltaicznych (minimalne wymagania określono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym
załącznik nr 1 do umowy)
b) karta katalogowa inwertera (minimalne wymagania określono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1
do umowy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów
dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT - jeżeli w trakcie realizacji Przedmiotu
umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony
dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za
prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
2) zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dniu podpisania niniejszej
Umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
3) zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
4) zmiana terminu realizacji Przedmiotu umowy, w przypadku:
a) gdy wykonanie Przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie
Zamawiającego - zmiana niniejszej Umowy jest dopuszczalna w zakresie uzasadnionego
interesu Zamawiającego;
b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających
wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych - termin zostanie
przedłużony o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, uzgodniony
wspólnie przez Strony, przy czym zmiana terminu może maksymalnie obejmować 14 dni
kalendarzowych;
c) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu trwającej ponad 7 dni - termin zostanie
przedłużony o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych
Przedmiotem umowy, potwierdzony wspólnie przez Strony;
d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac -
termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź
uzgodnień, potwierdzony wspólnie przez Strony;
e) konieczności wykonywania dodatkowych badań i ekspertyz - termin zostanie przedłużony
o czas niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, potwierdzony wspólnie
przez Strony;
f) konieczności wykonywania dodatkowych prac lub badań archeologicznych,
konserwatorskich lub innych niezbędnych, powodujących konieczność wstrzymania robót

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Internet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dorabianie klucza do drzwi - Głuszyca
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania12-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dorabianie klucza do drzwi.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI