Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2022 roku
1.2.8 Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2022 roku
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 1 - Orlik – Al. Solidarności 4, 32-020 Wieliczka – 20 000 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 2 - Orlik – ul. Krzyszkowicka 18b, 32-020 Wieliczka – 14 000 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 3 - Orlik – Śledziejowice, 32-020 Wieliczka – 16 000 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 4 - Plac Bednarka w Wieliczce, 32-020 Wieliczka – 1 930 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 5 - Szalety ul. Dembowskiego, 32-020 Wieliczka – 13 000 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 6 - Miasteczko Ruchu Drogowego ul. Józefa Jedynaka, 32-020 Wieliczka – 7 500 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 7 - Kontener socjalny ul. Pułaskiego, 32-020 Wieliczka – 16 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 8 - Fontanna Park Mickiewicza w Wieliczce, 32-020 Wieliczka – 15 000 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 9 - Automat Biletowy ul. Piłsudskiego dz. 1555/1 w Wieliczce, 32-020 Wieliczka – 665 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 10 - Automat Biletowy ul. Słowackiego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka – 910 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 11 - Automat Biletowy ul. Dembowskiego w Wieliczce 32-020 Wieliczka -
760 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 12 - Automat Biletowy Węgrzce Wielkie, 32-002 Węgrzce Wielkie – 740 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 13 - Automat Biletowy ul. Piłsudskiego dz. 1917/14 w Wieliczce,32-020 Wieliczka – 1 740 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C12A, C12B, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Wykaz punktów poboru wraz z szacowanym zapotrzebowaniem energii elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych, t.j. oferty dla każdego z poszczególnych punktów poboru.
2. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie wykonywania zamówienia wynosi 93 231,00 kWh. Powyższa wartość jest szacunkowa, podana w celu określenia wartości i zakresu przedmiotu zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą lub jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
3. Ilości energii w poszczególnych częściach szacuje się następująco:
Część 14 - Automat Biletowy ul. Krakowska w Wieliczce, 32-020 Wieliczka – 970 kWh;
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
7. Wynagrodzenie za dany okres rozliczeniowy płatne będzie z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
8. Każde rozliczenie wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego jej zużycia w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe podane w ofercie.
9. Opłaty za dystrybucję energii elektrycznej będą odpowiadać opłatom ustalonym przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki w danym okresie rozrachunkowym.
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej