Dostawa energii elektrycznej - powtórzenie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej - powtórzenie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-20
  • ZamawiającyPowiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00309788
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa energii elektrycznej - powtórzenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borsucza 2

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-569

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Krasnem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000206411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasne 3

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domdziecka.krasne@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.caopow.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/dane-teleadresowe.html

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dziecka w Supraślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: P-001233953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17A

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ddz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dds.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "JAWOR" w Jałówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000301285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 11

1.5.2.) Miejscowość: Jałówka, Michałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsjawor@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsjalowka.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001313712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerewki 1

1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsczerewki.podlasie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsczerewki.podlasie.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Choroszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000293019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 4

1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dps.choroszcz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/dane-teleadresowe.html

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Łaźniach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200243245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łaźnie 23

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: laznieosw@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.psdsl.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/kontakt.html

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łapach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000734541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Boh. Westerplatte 8

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pppl@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pppl.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego w Łapach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200405699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckplapy@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckplapy.biposwiata.pl/dane

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Mechanicznych w Łapach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000187530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 68

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@fajnaszkola.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.fajnaszkola.net/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące w Łapach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000734475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Boh. Westerplatte 10

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lolapy@lo-lapy.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lo-lapy.biposwiata.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Czarnej Białostockiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: P-050243548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 7

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: liceum@liceum.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://liceum1379gh.nazwa.pl/wordpress/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050869213

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pogodna 63/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-365

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bibi@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialystok.praca.gov.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050668101

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Baranowicka 37, Zaścianki

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd-bialystok.bianet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Na mocy uchwały Zarządu Powiatu Białostockiego Nr 747/2021 z dnia 10 września 2021 r. w sprawie przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej na lata 2022-2023 do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego wyznaczone zostało Starostwo Powiatowe w Białymstoku

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa energii elektrycznej - powtórzenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e139c14-59a2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001904/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawa energii elektrycznej w ramach grupy zakupowej, w skład której wchodzi Starostwo Powiatowe w Białymstoku wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest z
użyciem środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu -
https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu - Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na e-
PUAP:/StarostwoPwB/skrytka oraz przy użyciu poczty elektronicznej -
email:przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej Zamawiającego
www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz
do„Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150
MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako
załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich
postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do
złożenia,zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również
na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla
wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca
zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja
związana z postępowaniem. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został
w„Instrukcjiużytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Jeżeli dokumenty
elektroniczne,przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w
poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a
następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
stanowi załącznik do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w ramach utworzonej grupy zakupowej do której należą:
1) Starostwo Powiatowe w Białymstoku ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok
2) Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych, Krasne 3, 16-060 Zabłudów
3) Dom Dziecka w Supraślu, 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 17A
4) Dom Pomocy Społecznej „JAWOR” w Jałówce, 16-050 Michałowo, Jałówka ul. Leśna 11
5) Dom Pomocy Społecznej, Czerewki 1, 16-061 Juchnowiec Kościelny
6) Dom Pomocy Społecznej, 16-070 Choroszcz, Al. Niepodległości 4
7) Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Łaźniach, Łaźnie 23, 16-030 Supraśl
8) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 18-100 Łapy, ul. Boh. Westerplatte 8
9) Centrum Kształcenia Zawodowego, 18-100 Łapy, ul. Sikorskiego 15
10) Zespół Szkół Mechanicznych, 18-100 Łapy, ul. Sikorskiego 68
11) I Liceum Ogólnokształcące, 18-100 Łapy, ul. Boh. Westerplatte 10
12) Zespół Szkół, 16-020 Czarna Białostocka, ul. Sienkiewicza 7
13) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok
14) Powiatowy Zarząd Dróg, 15-522 Zaścianki ul. Szosa Baranowicka 37

Starostwo Powiatowe w Białymstoku oraz powiatowe jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę energii elektrycznej.

Prognozowana ilość energii elektrycznej, którą zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy
w następujących grupach taryfowych przedstawia się następująco:

1) Grupa taryfowa C11 – 536 200 kWh (+/- 10%)
2) Grupa taryfowa G11 – 837 572 kWh (+/- 10%)
3) Grupa taryfowa G12 – 147 428 kWh (+/- 10%)
w tym: strefa dzienna – 92 800 kWh (+/- 10%)
strefa nocna – 54 628 kWh (+/- 10%)
4) Grupa taryfowa C 21 – 290 000 kWh (+/- 10%)

Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Zamawiający zastrzega, że może zakupić większą lub mniejszą ilość energii od ilości prognozowanej.

Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. — Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zm.) oraz w wydanych do tej ustawy przepisach wykonawczych.

Zamawiający informuje, iż we wszystkich punktach energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ jednostki organizacyjne posiadają rozdzielone umowy na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na dystrybucję energii elektrycznej. W większości są to umowy, które wygasają z dniem 31 grudnia 2021r. Nowe umowy na dystrybucję energii elektrycznej wszystkie jednostki będą zawierać samodzielnie.

Standardy jakościowe energii elektrycznej:
Standardy jakościowe energii elektrycznej w publicznych sieciach rozdzielczych są określane w różnych dokumentach o charakterze normatywnym - w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r.
Podstawowym dokumentem mówiącym o jakości energii elektrycznej w Polsce jest ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zm.). Ustawa ta w art. 4 ust. 1 mówi o zakresie jakości energii elektrycznej, cyt.: „Przedsiębiorstwo energetyczne zajmujące się przesyłaniem lub dystrybucją paliw lub energii (...) jest obowiązane utrzymywać zdolność urządzeń, instalacji i sieci do realizacji zaopatrzenia w te paliwa lub energię w sposób ciągły i niezawodny, przy zachowaniu obowiązujących wymagań jakościowych.” Dodatkowo w art. 5. ust. 2. ustala obowiązek zawarcia w umowie, na podstawie której odbywa się dostarczanie energii, postanowień dotyczących między innymi jakości, niezawodności i ciągłości dostaw oraz odpowiedzialności stron za niedotrzymanie warunków umowy. Ostatnim zapisem ustawy odnoszącym się wprost do zagadnień jakości energii jest postanowienie zawarte w art. 11. ust. 1 zwalniające przedsiębiorstwa energetyczne od odpowiedzialności za skutki ograniczeń w dostarczaniu energii elektrycznej wprowadzonych przez Radę Ministrów, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa energetycznego państwa, zagrożenia bezpieczeństwa osób i znacznych strat materialnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do wymogów ustawy Prawo energetyczne.

Ponadto, Wykonawca musi posiadać zawartą generalną umowę dystrybucyjną z PGE Dystrybucja SA Oddział Białystok (OSD), umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej odbiorcom przyłączonym do sieci PGE Dystrybucja SA Oddział Białystok.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
- Aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do wymogów
ustawy Prawo energetyczne;
- Oświadczenie dot. posiadania zawartej generalnej umowy dystrybucyjnej z PGE Dystrybucja SA
Oddział Białystok (OSD), umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej odbiorcom przyłączonym do sieci PGE Dystrybucja SA Oddział Białystok (oświadczenie składa się na druku formularza ofertowego).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona na okres związania ofertą wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 zł).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz.310, 836 i 1572).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Białymstoku: Bank PKO BP S.A. 46 10201332 0000 1102 0385 2449
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia (gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7dni od dnia wystąpienia jednej
z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia następujących zmian dot. zmianę kwoty wartości
umowy
w następujących przypadkach:
- zmianę stawki podatku VAT za dostawę energii elektrycznej, Zamawiający zobowiązuje się do
uiszczenia opłaty skorygowanej o podatek VAT według stawki obowiązującej po zmianie,
- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-
5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o
których mowa
w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1342),
- zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej (zgłoszenia nowego punktu poboru energii
elektrycznej lub rezygnacji ze wskazanego wcześniej punktu poboru) lub zmienić taryfę danego
punktu, zwiększenie punktów poboru lub zmiany grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie
grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w formularzu ofertowych złożonym
przez Wykonawcę,
- zmiany stawki podatku akcyzowego uwzględnionego przez Wykonawcę w cenie energii.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Suwałki
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI