Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Bielsku-Białej, Międzyświeciu, Pyskowicach, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju oraz Żywcu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-29
  • Numer ogłoszenia506285-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 506285-N-2020 z dnia 2020-01-29 r.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Bielsku-Białej, Międzyświeciu, Pyskowicach, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju oraz Żywcu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny 10613083001470, ul. ul. Sobieskiego  7 , 42-200  Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 782 800, e-mail slaski@arimr.gov.pl, faks 343 249 428.
Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.arimr.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.arimr.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Inny sposób: pisemnie
Adres:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Śląski Oddział Regionalny, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 143 (Kancelaria Główna)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Bielsku-Białej, Międzyświeciu, Pyskowicach, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju oraz Żywcu.
Numer referencyjny: BOR12.2610.1.2020.RW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Bielsku-Białej, Międzyświeciu, Pyskowicach, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju oraz Żywcu. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne (teks jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556, 2166), polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie poniższych zadań: Zadanie nr 1 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Biesku-Białej ul. Gen. M. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko-Biała; Zadanie nr 2 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Międzyświeciu, ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów; Zadanie nr 3 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Pyskowicach, ul. Kopernika 2, 44-120 Pyskowice; Zadanie nr 4 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz; Zadanie nr 5 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Jastrzębiu Zdroju, ul. Czecha 8b, 44-330 Jastrzębie Zdrój; Zadanie nr 6 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. Stanisława Słonki 24, 34-300 Żywiec. 2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (teks jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556, 2166) i przepisami wykonawczymi do powyższej ustawy, w szczególności standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4.07.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93, poz.623 ze zm.), kodeksu cywilnego ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. 3. Parametry techniczne: Zadanie nr 1 – Biuro Powiatowe ARiMR w Bielsku-Białej: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 63 A; Moc zamówiona: 33 kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C11; Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 46 000 kWh. Zadanie nr 2 – Biuro Powiatowe ARiMR w Międzyświeciu: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 63 A; Moc zamówiona: 40kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C11; Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 37 000 kWh. Zadanie nr 3 – Biuro Powiatowe ARiMR w Pyskowicach: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 40A; Moc zamówiona: 25 kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C11; Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 42 000 kWh. Zadanie nr 4 – Biuro Powiatowe ARiMR w Raciborzu: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 63 A; Moc zamówiona: 40 kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C 11; Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 38 000 kWh. Zadanie nr 5 – Biuro Powiatowe ARiMR w Jastrzębiu Zdroju: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 32 A; Moc zamówiona: 20kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C11; Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 37 000 kWh. Zadanie nr 6 – Biuro Powiatowe ARiMR w Żywcu: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 40 A; Moc zamówiona: 22 kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C11; Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 49 000 kWh. 4. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży (dostawy) i przesyłu energii elektrycznej (dystrybucji), odbywać się będzie na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych (rzeczywistego zużycia energii elektrycznej przez Zamawiającego), a nie za prognozowaną ilość wg cen i stawek opłat zgodnie z Ofertą Wykonawcy złożoną w postępowaniu. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców. 6. Podane moce umowne w każdym zadaniu są aktualne i Zamawiający nie przewiduje ich zmiany. 7. Zamawiający dla wszystkich wskazanych wyżej zadań posiada umowy kompleksowe nadal aktualne. 8. Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. Wykonawca zawrze w imieniu Zamawiającego Umowę z Operatorem systemu Dystrybucyjnego. Zamawiający przekaże Wykonawcy, który przedstawi ofertę najkorzystniejszą wszelkie niezbędne informacje oraz upoważnienie w celu zawarcia ważnych umów. 9. Zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w przypadku wszystkich zadań jest Tauron Dystrybucja S.A. 10. Minimalny termin płatności faktur wymagany przez Zamawiającego wynosi 21 dni licząc od daty otrzymania faktury. Termin ten będzie modyfikowany w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (od 21 do 30 dni). W przypadku kiedy Wykonawca wskaże termin płatności krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. 11. Pozostałe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy, zostały zawarte w „Istotnych postanowieniach umownych” stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 13. Zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 roku poz. 2191, z 2019 roku poz. 2020) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ustrukturyzowanej faktury w postaci elektronicznej tj. postaci dokumentu elektronicznego o określonej przepisami strukturze oraz na warunkach określonych w przytoczonej ustawie. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty.

II.5) Główny kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
65300000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zgodnie z art. 32 ustawy Prawo Energetyczne Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz posiadać aktualną koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub też posiadać zawartą umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Wykonawca wstępnie potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika 4 do SIWZ). Natomiast Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie wezwany przez Zamawiającego w terminie określonym w SIWZ do przedstawienia dokumentów tj.: aktualnej koncesji na na obrót energią elektryczną wydaną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz aktualnej koncesji na dystrybucję energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub zawartej umowy z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika 4 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika 4 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarcze, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Zamawiający informuje, że stosowny wydruk z KRS lub CEiDG pobierze samodzielnie z właściwej strony internetowej i nie wymaga złożenia ich osobiście przez Wykonawców, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa poniżej: - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualna koncesja na obrót energią elektryczna wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2. Aktualna koncesja na dystrybucję energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub zawarta umowa z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 700, 730. 848, 1590 ze zm.). Zamawiający nie będzie wymagał niniejszych dokumentów jeśli zostaną załączone do Oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należytą realizację zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, które określi w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego. Wykonawca korzystający z podwykonawcy, który nie jest jednocześnie podmiotem na zasoby, którego powołuje się Wykonawca zamieszcza informacje dotyczące tego podwykonawcy w Załączniku nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1. zmiany zostały przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Sprzedawcy, i charakter oraz warunki wypowiedzenia zmian, tj. w okolicznościach wymienionych poniżej: a. zmiany umowy w trakcie jej obowiązywania w zakresie cen są dopuszczalne tylko i wyłącznie w przypadku zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub podatku akcyzowego, podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej, energii wytworzonej przez przedsiębiorstwa energetyczne z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, a ponadto w razie zmiany taryfy za usługi dystrybucyjne lub usługi sprzedaży zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W takim przypadku ceny za energię elektryczną dostarczoną na podstawie Umowy ulegają korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie o zmianie ceny energii elektrycznej dostarczonej na podstawie Umowy, wskazując równocześnie podstawę tej zmiany. Nowe ceny energii elektrycznej będą obowiązywały dla Wykonawcy i Zamawiającego od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian prawnych stanowiących podstawę do ich korekty. b. wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach; c. zmian w zakresie sposobu wykonania zadań lub zasad funkcjonowania (organizacyjnych) Zamawiającego, powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczności modyfikacji przedmiotu zamówienia; d. skrócenie terminu realizacji umowy w związku z restrukturyzacją Zamawiającego, likwidacją danej lokalizacji Zamawiającego; e. omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; f. mających na celu wyjaśnienie wątpliwości co do treści umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; g. działania siły wyższej lub zaistnienia stanu wyższej konieczności; h. zmiany określone w „Istotnych postanowień umownych” (Załącznik nr 5 do SIWZ) na warunkach tam określonych; i. zmiana podwykonawcy jest możliwa jedynie na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić przy przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz braku roszczeń podwykonawcy względem Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia; 2. istnieje możliwość dokonania innej zmiany przewidzianej w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Bielsku-Białej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Biesku-Białej ul. Gen. M. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko-Biała odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (teks jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556, 2166) i przepisami wykonawczymi do powyższej ustawy, w szczególności standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4.07.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93, poz.623 ze zm.), kodeksu cywilnego ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. Parametry techniczne: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 63 A; Moc zamówiona: 33 kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C11. Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 46 000 kWh.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09310000-5, 65300000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Międzyświeciu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Międzyświeciu, ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (teks jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556, 2166) i przepisami wykonawczymi do powyższej ustawy, w szczególności standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4.07.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93, poz.623 ze zm.), kodeksu cywilnego ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. Parametry techniczne: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 63 A; Moc zamówiona: 40kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C11. Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 37 000 kWh.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09310000-5, 65300000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Pyskowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Pyskowicach, ul. Kopernika 2, 44-120 Pyskowice odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (teks jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556, 2166) i przepisami wykonawczymi do powyższej ustawy, w szczególności standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4.07.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93, poz.623 ze zm.), kodeksu cywilnego ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. Parametry techniczne: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 40A; Moc zamówiona: 25 kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C11. Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 42 000 kWh.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09310000-5, 65300000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 – Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Raciborzu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (teks jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556, 2166) i przepisami wykonawczymi do powyższej ustawy, w szczególności standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4.07.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93, poz.623 ze zm.), kodeksu cywilnego ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. Parametry techniczne: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 63 A; Moc zamówiona: 40 kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C 11. Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 38 000 kWh.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09310000-5, 65300000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 – Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Jastrzębiu Zdroju
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Jastrzębiu Zdroju, ul. Czecha 8b, 44-330 Jastrzębie Zdrój odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (teks jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556, 2166) i przepisami wykonawczymi do powyższej ustawy, w szczególności standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4.07.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93, poz.623 ze zm.), kodeksu cywilnego ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. Parametry techniczne: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 32 A; Moc zamówiona: 20kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C11. Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 37 000 kWh.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09310000-5, 65300000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 – Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Żywcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. Stanisława Słonki 24, 34-300 Żywiec odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (teks jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556, 2166) i przepisami wykonawczymi do powyższej ustawy, w szczególności standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4.07.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93, poz.623 ze zm.), kodeksu cywilnego ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. Parametry techniczne: Grupa przyłączeniowa: V; Wielkość zabezpieczenia: 40 A; Moc zamówiona: 22 kW; Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe; Grupa taryfowa: C11. Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 49 000 kWh.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09310000-5, 65300000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Bytom
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Łężeczkach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI