Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulechów
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-30
  • Numer ogłoszenia591044-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591044-N-2020 z dnia 2020-09-30 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 31039600000000, ul. ul. Zwycięstwa  1 , 66-100  Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 797606266, e-mail zamowienia@spzozsulechow.med.pl, faks 68 352 87 59.
Adres strony internetowej (URL): http://spzozsulechow.med.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzoz_sulechow/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
Numer referencyjny: 17/ZP-PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wynosi: 634,365 MWh3. Podana ilość energii elektrycznej nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej tej wielkości. Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg ceny wynikającej ze złożonej oferty. 4. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 5. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej i reprezentowania Zamawiają-cego w procesie zmiany sprzedawcy 6. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. 7. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest TREW OBRÓT S.A. Umowy na dostawę energii są zawarte do 31 grudnia 2020 roku.8. Operatorem Systemu Dystrybucji jest Enea Operator sp. z o.o. Umowy dystrybucyjne są zawar-te na czas nieokreślony.9. Szczegółowe informacje zawarte zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – za-łączniki 3do SIWZ10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7.12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający żąda by Wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Weryfikacja spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie koncesji oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie wiedzy i doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na sprzedaż energii elektrycznej o wolumenie co najmniej 500,00 MWh w skali roku. Weryfikacja spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu dostaw oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodar-czej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdze-nia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IV ppkt 1.3.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdza-jące odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,2) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zo-stały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są refe-rencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyno obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571, 1667.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z in-nym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia.3.1. Formularz oferty na załączniku nr 1.3.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a.3.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie za-mówienia:1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców,2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wykazuje speł-nianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1.4. Dysponowanie zasobami innych podmiotów:4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wy-konawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamó-wienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedsta-wiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty).4.2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wyklucze-nia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postę-powaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1.4.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określo-nych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, musi, na wezwanie Zamawiającego, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt IV ppkt 1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
a) cena (brutto) oferty podana w PLN 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:1) konieczności zmiany mocy umownej, wynikającej z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć;2) zaistnienia konieczności uruchomienia dodatkowych punktów poboru mocy, wynikającej z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć; 3) zaistnienia konieczności zmniejszenia liczby punktów poboru mocy, wynikającej z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć; 4) wynagrodzenia netto w przypadku zmiany stawek cen jednostkowych netto w przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego;5) wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawek cen jednostkowych netto w przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego;6) wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 7) nazwy zadania, 8) numeru konta bankowego Wykonawcy.2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. 3. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt 1 ppkt 1-3 Wykonawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy w trybie niewywołującym opóźnienia w planowanych terminach dostawy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
XVIII .KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych pozyskanych bezpo-średnio od osób , których dane dotyczą (art. 13 RODO) 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH I JEGO DANE KONTAKTOWEAdministratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie, którego reprezentuje Beata Kucuń – Dyrektor. Kontakt z nim możliwy jest: drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, drogą mailową: spzoz@spzozsulechow.med.pl, telefonicznie: 797 606 252, 797 602 253.2. OSOBA KONTAKTOWA DS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I JEJ DANE KONTAKTOWEInspektor Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest:  drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, drogą mailową: iod@spzozsulechow.med.pl.3. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHCel: przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 17/ZP-PN/2020 Do-stawa energii elektrycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w SulechowiePodstawa prawna: przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne i uprawnienia (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679*, przepisy ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finanso-wanych ze środków publicznych, ustawy o działalności leczniczej, ustawy Prawo zamówień pu-blicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o rachunko-wości).Cel: archiwizowanie dokumentacji.Podstawa prawna: przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne (art. 6 ust. 1 lit. c rozpo-rządzenia 2016/679, przepisy ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).4. OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH OSOBOWYCH:Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych związanym z udziałem w postępo-waniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wyni-kają z tej ustawy. Niepodanie danych może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w po-stępowaniu. 5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCHOdbiorcą Twoich danych osobowych mogą być: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym organy ścigania (jak Policja i Prokuratura), sądy, podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza; podmioty, które na podstawie odrębnie zawartych umów współpracują z nami, dostawcy usług zaopatrujących nas w rozwiązania techniczne, organizacyjne i informatyczne, w tym umożliwia-jące nam zarządzanie i funkcjonowanie; audytorzy, kontrolerzy lub podmioty upoważnione z mocy przepisów prawa do dokonywania kontroli; dostawcy usług pocztowych lub kurierskich; kancelarie prawne współpracujące z nami.6. SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHNie przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność do realizacji obowiązków prawnych ciążących na nas, a więc art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.7. TWOJE UPRAWNIENIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM TWOICH DANYCH OSOBOWCHPrzysługuje Ci prawo: dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 [1] oraz otrzymania ich kopii; sprostowania i uzupełnienia swoich danych osobowych na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 [2]; żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 [3]; Nie przysługuje Ci prawo: usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679; przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679.Powyższe prawa mogą podlegać ograniczeniu. Ograniczenia w realizowaniu praw wynikają z regu-lacji wprowadzonych obowiązującymi przepisami prawa. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem Danych Osobowych lub Inspektorem Ochrony Danych.8. SKARGA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHNa przetwarzanie danych osobowych możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).9. PROFILOWANIE DANYCH OSOBOWYCHNie podejmujemy decyzji opartej wyłącznie o zautomatyzowane przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym profilowanie.10. TRANSFER DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZYNie mamy zamiaru przekazywać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jednakże sytuacja taka może się zdarzyć z uwagi na to, że korzystamy z usług innych dostawców w zakresie wsparcia teleinformatycznego. Jeżeli będziemy musieli przenieść Twoje dane osobowe do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zwanego dalej: „EOG”, wówczas dopilnujemy, aby istniały specjalne zabezpieczenia i aby zapewnionych został od-powiedni poziom ochrony danych. Możliwe jest przekazanie Twoich danych do państwa trzeciego w sytuacji, gdy administrator poczty e-mail, z której korzystasz w kontaktach z nami, korzysta z serwerów zlokalizowanych fizycznie poza EOG.11. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCHTwoje dane osobowe są przechowywane przez okres: niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych; trwania łączącej nas umowy; przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym cywilnoprawnych z tym związanych; wymagany przepisami prawa dla zamówień innych niż na udzielanie świadczeń zdrowotnych – 4 lata, licząc od końca roku w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a je-żeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; wymagany przepisami prawa, w tym dla przechowywania dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności: 5 lat, licząc od końca roku, w którym uzyskano dane oraz w którym nastąpiło wy-gaśnięcie umowy lub w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego; wymagany w odrębnych przepisach prawa do realizacji zadań wynikających z celów archiwal-nych, w tym podyktowany ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący u nas.* rozporządzenie 2016/679 - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyle-nia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)[1] Wyjaśnienie: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkur-su.[2] Wyjaśnienie: Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicz-nego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Nie może też naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.[3] Wyjaśnienie: Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środ-ków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.XIX. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych pozyskanych niebezpośrednio od osób, których dane dotyczą . (ART. 14. RODO) 12. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH I JEGO DANE KONTAKTOWEAdministratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie, którego reprezentuje Beata Kucuń – Dyrektor. Kontakt z nim możliwy jest: drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, drogą mailową: spzoz@spzozsulechow.med.pl, telefonicznie: 797 606 252, 797 602 253.13. OSOBA KONTAKTOWA DS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I JEJ DANE KONTAKTOWEInspektor Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest:  drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, drogą mailową: iod@spzozsulechow.med.pl.14. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHCel: przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 17/ ZP-PN/2020Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w SulechowiePodstawa prawna: przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne i uprawnienia (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679*, przepisy ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finanso-wanych ze środków publicznych, ustawy o działalności leczniczej, ustawy Prawo zamówień pu-blicznych).Cel: archiwizowanie dokumentacji. Podstawa prawna: przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne (art. 6 ust. 1 lit. c rozpo-rządzenia 2016/679, przepisy ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).15. KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCHBędziemy przetwarzać Twoje dane osobowe[1]:  w przypadku osób wskazanych do kontaktu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub na potrzeby wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego: imię i na-zwisko oraz dane kontaktowe; w przypadku osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy lub podwykonawców: imię i nazwisko, dane identyfikacyjne oraz dane kontaktowe;  w przypadku osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego: imię i nazwisko, stopień lub tytuł naukowy, posiadana specjalizacja oraz stanowisko; w przypadku osób wykonujących w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego czynności, co do których określono obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: imię i nazwisko oraz dane dotyczące rodzaju zatrudnienia.16. ŹRÓDŁO POZYSKANIA DANYCH OSOBOWYCHTwoje dane uzyskaliśmy od uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ponad-to mogliśmy je pozyskać z publicznie dostępnych rejestrów, takich jak Centralna Ewidencja i Infor-macja o Działalności Gospodarczej lub Krajowy Rejestr Sądowy – jeżeli są one dostępne w tych re-jestrach.17. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCHOdbiorcą Twoich danych osobowych mogą być: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym organy ścigania (jak Policja i Prokuratura), sądy, podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza; podmioty, które na podstawie odrębnie zawartych umów współpracują z nami, dostawcy usług zaopatrujących nas w rozwiązania techniczne, organizacyjne i informatyczne, w tym umożliwia-jące nam zarządzanie i funkcjonowanie; audytorzy, kontrolerzy lub podmioty upoważnione z mocy przepisów prawa do dokonywania kontroli; dostawcy usług pocztowych lub kurierskich; kancelarie prawne współpracujące z nami.18. SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHNie przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność do realizacji obowiązków prawnych ciążących na nas, a więc art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.19. TWOJE UPRAWNIENIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM TWOICH DANYCH OSOBOWCHPrzysługuje ci prawo: dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 [2] oraz otrzymania ich kopii; sprostowania i uzupełnienia swoich danych osobowych na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 [3]; żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 [4]; Nie przysługuje Ci prawo: usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679; przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679.Powyższe prawa mogą podlegać ograniczeniu. Ograniczenia w realizowaniu praw wynikają z regu-lacji wprowadzonych obowiązującymi przepisami prawa. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem Danych Osobowych lub Inspektorem Ochrony Danych.20. SKARGA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHNa przetwarzanie danych osobowych możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).21. PROFILOWANIE DANYCH OSOBOWYCHNie podejmujemy decyzji opartej wyłącznie o zautomatyzowane przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym profilowanie.22. TRANSFER DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZYNie mamy zamiaru przekazywać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jednakże sytuacja taka może się zdarzyć z uwagi na to, że korzystamy z usług innych dostawców w zakresie wsparcia teleinformatycznego. Jeżeli będziemy musieli przenieść Twoje dane osobowe do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zwanego dalej: „EOG”, wówczas dopilnujemy, aby istniały specjalne zabezpieczenia i aby zapewnionych został od-powiedni poziom ochrony danych. Możliwe jest przekazanie Twoich danych do państwa trzeciego w sytuacji, gdy administrator poczty e-mail, z której korzystasz w kontaktach z nami, korzysta z serwerów zlokalizowanych fizycznie poza EOG.23. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCHTwoje dane osobowe są przechowywane przez okres: niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych; trwania łączącej nas umowy; przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym cywilnoprawnych z tym związanych; wymagany przepisami prawa dla zamówień innych niż na udzielanie świadczeń zdrowotnych – 4 lata, licząc od końca roku w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a je-żeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; wymagany przepisami prawa, w tym dla przechowywania dokumentacji rozliczeniowej, w szczególności: 5 lat, licząc od końca roku, w którym uzyskano dane oraz w którym nastąpiło wy-gaśnięcie umowy lub w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego; wymagany w odrębnych przepisach prawa do realizacji zadań wynikających z celów archiwal-nych, w tym podyktowany ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący u nas.* rozporządzenie 2016/679 - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyle-nia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)[1] Wyjaśnienie: Wykonawca przekazujący niniejszą informację w imieniu SPZOZ Sulechów osobom fizycznym, których dane udostępnił, wskazuje zakres udostępnionych danych w odniesieniu do osoby, której przekazywana jest informacja.[2] Wyjaśnienie: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkur-su.[3] Wyjaśnienie: Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicz-nego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Nie może też naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.[4] Wyjaśnienie: Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środ-ków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Żary
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI