Dostawa energii elektrycznej i gazu do nieruchomości stanowiących własność Funduszu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej i gazu do nieruchomości stanowiących własność Funduszu Górnośląskiego S.A. – z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyFundusz Górnośląski S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-13
  • Numer ogłoszenia592110-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592110-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.

Fundusz Górnośląski S.A.: Dostawa energii elektrycznej i gazu do nieruchomości stanowiących własność Funduszu Górnośląskiego S.A. – z podziałem na części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla projektu „InterSilesia – modelowanie działalności eksportowej przedsiębiorstw z sektora MŚP działających na terenie województw śląskiego”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundusz Górnośląski S.A., krajowy numer identyfikacyjny 27285458200000, ul. Sokolska  8 , 40-086  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 723 31 10, , e-mail zamowienia@fgsa.pl, , faks 32253 88 28.
Adres strony internetowej (URL): www.fgsa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip-slaskie.pl/fgrn/zamowienia_indeks

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiającego – Punkt Obsługi Klienta (parter)
Adres:
Fundusz Górnośląski S.A., ul. Sokolska 8, 40-086 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej i gazu do nieruchomości stanowiących własność Funduszu Górnośląskiego S.A. – z podziałem na części
Numer referencyjny: ZP/P/4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia pn.: „Dostawa energii elektrycznej i gazu do nieruchomości stanowiących własność Funduszu Górnośląskiego S.A. – z podziałem na części” obejmuje następujące części:Część I: Dostawa energii elektrycznej do nieruchomości Funduszu Górnośląskiego S.A. zlokalizowanych w Katowicach przy ul. Sokolskiej 8 i Alei Roździeńskiego 188.Część II: Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego wraz z przesyłem do nieruchomości Funduszu Górnośląskiego S.A. zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Sokolskiej 8.CZĘŚĆ IDostawa energii elektrycznej do nieruchomości Funduszu Górnośląskiego S.A. zlokalizowanych w Katowicach przy ul. Sokolskiej 8 i Alei Roździeńskiego 1881) Przedmiotem zamówienia dla części I jest zakup energii elektrycznej o łącznym szacunkowym wolumenie 2 580 MWh w okresie dostaw, tj. od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2022 r. 2) Charakterystyka punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Wszystkie punkty poboru wskazane w tym załączniku są w istniejących obiektach, z układami pomiarowo-rozliczeniowymi).3) Zamawiający informuje, że posiada indywidualne umowy na dostawę energii i na usługę dystrybucji energii.4) Podane w opisie przedmiotu zamówienia grupy taryfowe są obecnie obowiązującymi i wymaganymi grupami taryfowymi.5) Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne, zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, a także Polskimi Normami.6) Podane przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter informacyjny, służący do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii.7) Zamawiający ma prawo do zmiany ilości (zmniejszenia, zwiększenia) punktów poboru energii elektrycznej, przy czym stawki cenowe podane w Zał. nr 1 do SIWZ obowiązują także w przypadku nowych punktów poboru energii elektrycznej. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej nie wymaga zmiany umowy, dokonywana jest na podstawie zmiany załącznika.8) Odczyty rozliczeniowe układów pomiarowo-rozliczeniowych i rozliczenia kosztów sprzedanej energii odbywać się będą w okresach stosowanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego.9) Zamawiający wymaga zawarcia umowy dotyczącej dostawy energii elektrycznej do wszystkich lokalizacji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 4 do SIWZ). Natomiast faktury wraz z załącznikami powinny zostać wystawiane na każdy punkt odbioru oddzielnie z zachowaniem okresu rozliczeniowego stosowanego przez OSD. Adresatem i płatnikiem jest Fundusz Górnośląski S.A. ul. Sokolska 8, 40-086 Katowice NIP: 954-10-24-666.10) Nazwy punktów odbioru energii elektrycznej wskazane na fakturze powinny być zgodne z nazwami punktów odbioru energii elektrycznej określonymi w tabeli w wierszu „2” stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ - wskazującym miejsce dostarczenia energii elektrycznej.11) Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych wraz z zawarciem umowy.12) Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz.755 z późniejszymi zmianami) i w przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz innych obowiązujących przepisach prawa. CZĘŚĆ IIDostawa gazu ziemnego wysokometanowego wraz z przesyłem do nieruchomości Funduszu Górnośląskiego S.A. zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Sokolskiej 81) Przedmiotem zamówienia dla części II jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego o łącznej szacunkowej ilości 45 000 m3 (493 740 kWh) w okresie dostaw, tj. od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.2) W Charakterystyce ilości gazu zużywanego przez nieruchomość Funduszu Górnośląskiego S.A. w Katowicach przy ul. Sokolskiej 8, (stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ) wykazano miesięczne zużycie gazu przez Fundusz Górnośląski S.A. w 2019 roku oraz zamówienie prognozowanej ilości gazu ziemnego, wysokometanowego w okresie od dnia 01.01.2021r. do dnia 31.12.2022 r.3) Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego i świadczenie usług przesyłowych (dystrybucji) odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym ( tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz.1517 z późn. zm.).4) Zapotrzebowanie na gaz ziemny wysokometanowy dla punktu poboru dla budynku Funduszu Górnośląskiego S.A. przy ul. Sokolskiej 8 w Katowicach wykazane w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia może odbiegać od faktycznego zużycia gazu w okresie trwania umowy, jest szacunkowe i ma charakter prognozy, dokonanej przez Zamawiającego na podstawie danych historycznych zużycia gazu za rok 2019.5) Szacowana roczna ilość dostarczonego gazu do układu pomiarowego w budynku: 22 143 m³ ( 242 953 kWh na podstawie danych z 2019r.)6) Szacowana ilość dostarczonego gazu w okresie obowiązywania umowy dwuletnim: 45 000 m³ ( 493 740 kWh).7) Moc umowna: 12 m³/h (odpowiednio 132 kWh) (na rok umowny).8) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć gaz ziemny wysokometanowy (E) o cieple spalania nie mniejszym niż 38(MJ/m³), przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 (Kpa).9) Odbiorca odbiera gaz ziemny wysokometanowy w miejscu odbioru gazu przy ul. Sokolskiej 8 w Katowicach, wyposażony w układ pomiarowy, a odbiór gazu ziemnego wysokometanowego jest rozliczany w nw. grupie taryfowej:Taryfa W-5, OSD:W-5.1. Układ pomiarowy składa się z: Gazomierz szt. 1 – własność OSD (dotychczasowy operator),rejestrator szt. 1 – własność OSD (dotychczasowy operator). układ pomiarowy składa się z gazomierza miechowego G 16 nr 0030002169 oraz rejestratora CRS-03. Numer punktu poboru gazu objętego zamówieniem to: PL0030002169. 10) Do instalacji gazowej podłączone jest urządzenie: Kocioł gazowy CO 1 szt. o mocy 126 kW.11) Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia obowiązków dostawy gazu z podłączeniem istniejącej instalacji odbiorczej Zamawiającego w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa nowemu dostawcy do reprezentowania go przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Rzeczywista ilość pobranego gazu rozliczana będzie na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych, cen zgłoszonych do przetargu i comiesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę,12) Zamawiający wymaga zawarcia umowy dotyczącej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego i usługę przesyłową gazu ziemnego wysokometanowego do budynku Funduszu Górnośląskiego S.A. zlokalizowanego przy ul. Sokolskiej 8, 40-086 Katowice. Faktury wraz z załącznikami powinny zostać wystawiane na powyższy adres punktu odbioru gazu ziemnego, wysokometanowego. Adresatem i płatnikiem jest Fundusz Górnośląski S.A. ul. Sokolska 8, 40-086 Katowice, NIP: 954-10-24-666.Zamówienie finansowane jest ze środków własnych Funduszu Górnośląskiego S.A. oraz współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla projektu „InterSilesia – modelowanie działalności eksportowej przedsiębiorstw z sektora MŚP działających na terenie województw śląskiego”.Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09123000-7
65210000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2022-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek jeśli wykaże, że 2.1. dla CZĘŚCI I:posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.)2.2. dla CZĘŚCI II:posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero – jedynkową). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ww. oświadczeniu zamieścił informacje dotyczące innych podmiotów na zasoby, których się powołuje. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o grupie kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Potwierdzeniem braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp będzie również złożenie oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą. UWAGA: Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 3.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp: 4.1. zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniu składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4.2. przedstawienia, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w SIWZ Rozdział VII pkt 4. 5. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ Dział VI pkt 3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Reguły określone w ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 5.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1. w przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 1.1. dla CZĘŚCI I:aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.1.2. dla CZĘŚCI II:aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty, sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, należy dołączyć: 1. Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy). 3. Dokument zobowiązania innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktury 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawierają załączone do SIWZ projekty umów: - dla Części I - załącznik nr 6.1 do SIWZ,- dla Części II - załącznik nr 6.2 do SIWZ,2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Wykonawca winien zapoznać się z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6.1 i 6.2 do SIWZ.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych w projektach umów stanowiącym załącznik nr 6.1 i 6.2 do SIWZ.5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy dla Części I w przypadkach:5.1. zmiany jednostkowej ceny netto za 1 MWh, o kwotę wynikającą ze zmiany stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym oraz zmiany stawki podatku od towarów i usług - VAT. Warunkiem wprowadzenia zmian jest ustawowa zmiana opodatkowania energii podatkiem akcyzowym lub ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemną korespondencją zawierającą uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen jednostkowych;5.2. zmiany ceny jednostkowej netto za 1 MWh, wynikającą z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Każda ze stron w celu dokonania zmiany ceny jednostkowej może wystąpić z takim żądaniem do drugiej Strony. W uzasadnieniu dokonywanych zmian ceny jednostkowej Wykonawca przedstawi kalkulację wykazującą wpływ zmiany kosztów na cenę jednostkową, dołączy listę pracowników zaangażowanych w realizację Umowy oraz oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz o wypłacie wynagrodzeń pracownikom oraz osobom fizycznym, z którymi zawarto umowy cywilno-prawne. Lista musi zawierać szczegółowe dane dla każdej osoby zaangażowanej w realizację Umowy, w tym pełnioną funkcję, zakres wykonywanych prac przy realizacji zamówienia, rodzaj zawartej z nią umowy, wysokość dotychczas wypłacanego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia wypłacanego po zmianie przepisów wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Zmiana jednostkowej ceny netto zostanie dokonana od dnia wejścia w życie przepisów powodujących zmiany płacy minimalnej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu albo wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, nie wcześniej jednak niż od daty, w której zmiany te wywołały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego poprawności przedstawionych wyliczeń i dokumentów;5.3. zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji punktu poboru, konieczności zawarcia umowy kompleksowej dostarczania energii elektrycznej wynikających z przepisów Prawa energetycznego lub włączenia nowego obiektu do eksploatacji przez Zamawiającego;5.4. zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy.6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy dla Części II w przypadkach:6.1. zmiany jednostkowej ceny netto za 1 m3, o kwotę wynikającą ze zmiany stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym oraz zmiany stawki podatku od towarów i usług - VAT. Warunkiem wprowadzenia zmian jest ustawowa zmiana opodatkowania gazu podatkiem akcyzowym lub ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemną korespondencją zawierającą uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen jednostkowych;6.2. zmiany ceny jednostkowej netto za 1 m3, wynikającą z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Każda ze stron w celu dokonania zmiany ceny jednostkowej może wystąpić z takim żądaniem do drugiej Strony. W uzasadnieniu dokonywanych zmian ceny jednostkowej Wykonawca przedstawi kalkulację wykazującą wpływ zmiany kosztów na cenę jednostkową, dołączy listę pracowników zaangażowanych w realizację Umowy oraz oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz o wypłacie wynagrodzeń pracownikom oraz osobom fizycznym, z którymi zawarto umowy cywilno-prawne. Lista musi zawierać szczegółowe dane dla każdej osoby zaangażowanej w realizację Umowy, w tym pełnioną funkcję, zakres wykonywanych prac przy realizacji zamówienia, rodzaj zawartej z nią umowy, wysokość dotychczas wypłacanego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia wypłacanego po zmianie przepisów wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Zmiana jednostkowej ceny netto zostanie dokonana od dnia wejścia w życie przepisów powodujących zmiany płacy minimalnej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu albo wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, nie wcześniej jednak niż od daty, w której zmiany te wywołały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego poprawności przedstawionych wyliczeń i dokumentów;6.3. zmiany ilości punktów poboru gazu z włączenia nowego obiektu do eksploatacji przez Zamawiającego;6.4. zmiany terminu rozpoczęcia dostaw gazu ziemnego, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, że:1.1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy i/lub członków Zarządu Wykonawcy oraz jego pracowników i przedstawicieli jest Fundusz Górnośląski S.A., 40-086 Katowice, ul. Sokolska 8. Z Administratorem można się skontaktować na adres e-mail: fg@fgsa.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej.1.2. Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować mailowo pod adresem: dane.osobowe@fgsa.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej.1.3. Dane osobowe Wykonawcy/ członków Zarządu Wykonawcy oraz odpowiednio jego pracowników i/lub przedstawicieli przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem u udzielenie zamówienia publicznego, wynikającym z przepisów obowiązującego prawa, w tym ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”.1.4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy/ członków Zarządu Wykonawcy oraz odpowiednio jego pracowników i/lub przedstawicieli będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, osoby lub podmioty, którym na podstawie przepisów prawa przysługuje prawo do kontroli, jak również osoby lub podmioty, którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, a także podmioty świadczące na rzecz Zamawiającego usługi wsparcia..1.5. Dane osobowe Wykonawcy/ członków Zarządu Wykonawcy oraz odpowiednio jego pracowników i/lub przedstawicieli będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.1.6. Obowiązek podania danych osobowych dotyczących Wykonawcy/ członków Zarządu Wykonawcy oraz odpowiednio jego pracowników i/lub przedstawicieli jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.1.7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy/ członków Zarządu Wykonawcy oraz odpowiednio jego pracowników i/lub przedstawicieli nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.1.8. Wykonawcy/ członkom Zarządu Wykonawcy oraz odpowiednio jego pracownikom i/lub przedstawicielom przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych, w tym wydania ich kopii, prawo do ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.1.9. Wykonawcy/ członkom Zarządu Wykonawcy oraz odpowiednio jego pracownikom i/lub przedstawicielom nie przysługuje prawo do usunięcia, przenoszenia lub sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, w zakresie, w jakim podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.1.10. Wykonawcy/ członkom Zarządu Wykonawcy oraz odpowiednio jego pracownikom i/lub przedstawicielom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku uznania, że przetwarzanie ich danych narusza przepisy RODO.2. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, aby wszyscy jego przedstawiciele i pracownicy, których dane są przetwarzane przez Administratora w związku z przedmiotowym postępowaniem, zapoznali się z informacjami, o których mowa powyżej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa energii elektrycznej do nieruchomości Funduszu Górnośląskiego S.A. zlokalizowanych w Katowicach przy ul. Sokolskiej 8 i Alei Roździeńskiego 188
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia dla części I jest zakup energii elektrycznej o łącznym szacunkowym wolumenie 2 580 MWh w okresie dostaw, tj. od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2022 r. 2) Charakterystyka punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Wszystkie punkty poboru wskazane w tym załączniku są w istniejących obiektach, z układami pomiarowo-rozliczeniowymi).3) Zamawiający informuje, że posiada indywidualne umowy na dostawę energii i na usługę dystrybucji energii.4) Podane w opisie przedmiotu zamówienia grupy taryfowe są obecnie obowiązującymi i wymaganymi grupami taryfowymi.5) Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne, zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, a także Polskimi Normami.6) Podane przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter informacyjny, służący do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii.7) Zamawiający ma prawo do zmiany ilości (zmniejszenia, zwiększenia) punktów poboru energii elektrycznej, przy czym stawki cenowe podane w Zał. nr 1 do SIWZ obowiązują także w przypadku nowych punktów poboru energii elektrycznej. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej nie wymaga zmiany umowy, dokonywana jest na podstawie zmiany załącznika.8) Odczyty rozliczeniowe układów pomiarowo-rozliczeniowych i rozliczenia kosztów sprzedanej energii odbywać się będą w okresach stosowanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego.9) Zamawiający wymaga zawarcia umowy dotyczącej dostawy energii elektrycznej do wszystkich lokalizacji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 4 do SIWZ). Natomiast faktury wraz z załącznikami powinny zostać wystawiane na każdy punkt odbioru oddzielnie z zachowaniem okresu rozliczeniowego stosowanego przez OSD. Adresatem i płatnikiem jest Fundusz Górnośląski S.A. ul. Sokolska 8, 40-086 Katowice NIP: 954-10-24-666.10) Nazwy punktów odbioru energii elektrycznej wskazane na fakturze powinny być zgodne z nazwami punktów odbioru energii elektrycznej określonymi w tabeli w wierszu „2” stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ - wskazującym miejsce dostarczenia energii elektrycznej.11) Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych wraz z zawarciem umowy.12) Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz.755 z późniejszymi zmianami) i w przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz innych obowiązujących przepisach prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego wraz z przesyłem do nieruchomości Funduszu Górnośląskiego S.A. zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Sokolskiej 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia dla części II jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego o łącznej szacunkowej ilości 45 000 m3 (493 740 kWh) w okresie dostaw, tj. od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.2) W Charakterystyce ilości gazu zużywanego przez nieruchomość Funduszu Górnośląskiego S.A. w Katowicach przy ul. Sokolskiej 8, (stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ) wykazano miesięczne zużycie gazu przez Fundusz Górnośląski S.A. w 2019 roku oraz zamówienie prognozowanej ilości gazu ziemnego, wysokometanowego w okresie od dnia 01.01.2021r. do dnia 31.12.2022 r.3) Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego i świadczenie usług przesyłowych (dystrybucji) odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym ( tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz.1517 z późn. zm.).4) Zapotrzebowanie na gaz ziemny wysokometanowy dla punktu poboru dla budynku Funduszu Górnośląskiego S.A. przy ul. Sokolskiej 8 w Katowicach wykazane w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia może odbiegać od faktycznego zużycia gazu w okresie trwania umowy, jest szacunkowe i ma charakter prognozy, dokonanej przez Zamawiającego na podstawie danych historycznych zużycia gazu za rok 2019.5) Szacowana roczna ilość dostarczonego gazu do układu pomiarowego w budynku: 22 143 m³ ( 242 953 kWh na podstawie danych z 2019r.)6) Szacowana ilość dostarczonego gazu w okresie obowiązywania umowy dwuletnim: 45 000 m³ ( 493 740 kWh).7) Moc umowna: 12 m³/h (odpowiednio 132 kWh) (na rok umowny).8) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć gaz ziemny wysokometanowy (E) o cieple spalania nie mniejszym niż 38(MJ/m³), przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 (Kpa).9) Odbiorca odbiera gaz ziemny wysokometanowy w miejscu odbioru gazu przy ul. Sokolskiej 8 w Katowicach, wyposażony w układ pomiarowy, a odbiór gazu ziemnego wysokometanowego jest rozliczany w nw. grupie taryfowej:Taryfa W-5, OSD:W-5.1. Układ pomiarowy składa się z: Gazomierz szt. 1 – własność OSD (dotychczasowy operator),rejestrator szt. 1 – własność OSD (dotychczasowy operator). układ pomiarowy składa się z gazomierza miechowego G 16 nr 0030002169 oraz rejestratora CRS-03. Numer punktu poboru gazu objętego zamówieniem to: PL0030002169. 10) Do instalacji gazowej podłączone jest urządzenie: Kocioł gazowy CO 1 szt. o mocy 126 kW.11) Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia obowiązków dostawy gazu z podłączeniem istniejącej instalacji odbiorczej Zamawiającego w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa nowemu dostawcy do reprezentowania go przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Rzeczywista ilość pobranego gazu rozliczana będzie na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych, cen zgłoszonych do przetargu i comiesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę,12) Zamawiający wymaga zawarcia umowy dotyczącej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego i usługę przesyłową gazu ziemnego wysokometanowego do budynku Funduszu Górnośląskiego S.A. zlokalizowanego przy ul. Sokolskiej 8, 40-086 Katowice. Faktury wraz z załącznikami powinny zostać wystawiane na powyższy adres punktu odbioru gazu ziemnego, wysokometanowego. Adresatem i płatnikiem jest Fundusz Górnośląski S.A. ul. Sokolska 8, 40-086 Katowice, NIP: 954-10-24-666.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09123000-7, 65210000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI