Dostawa energii elektrycznej do jednostek Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej do jednostek Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2023-11-13
  • ZamawiającyPodlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00471147
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do jednostek Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy
Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trawiasta 20 B

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-161

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podlaska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podlaskaohp.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Instytucja rynku pracy realizująca zadania określone w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrudnienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do jednostek Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy
Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88f33a76-6809-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141012/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa energii elektrycznej do biura Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Białymstoku oraz jednostek podległych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88f33a76-6809-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88f33a76-6809-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cała komunikacja w postępowaniu - wnioski o wyjaśnienia SWZ, wymiana informacji i dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na Platformie e-zamówienia, powołując się na nr referencyjny postępowania tj. BOA.271.2.2023. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert). Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy OHP z siedzibą w Białymstoku (15-161) przy ul. Trawiastej 20 B;
• w Podlaskiej Wojewódzkiej Komendzie wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
z którym można się skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem: e-mail: iod.podlaska@ohp.pl, osobiście lub pisemnie na adres siedziby firmy
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
• odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa archiwizacji;
• obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• dane osobowe będą przetwarzane w sposób częściowo zautomatyzowany, ponieważ będziemy
w pewnym stopniu je przetwarzać na zasobach komputerowych. Nie stosujemy metod polegających na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowania, stosowanie do art. 22 RODO;
• osoba, której dane dotyczą posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie
z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub ze uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• osobie, której dane dotyczą nie przysługuje :
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• obecnie nie zamierzamy przekazywać danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOA.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do jednostek Podlaskiej WK OHP w Białymstoku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne
(t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1385) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych,
w okresie 12 miesięcy począwszy od 01.02.2024 r.
Warunkiem rozpoczęcia dostaw jest skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 5 punktów poboru. Zamawiający dysponuje odpowiednim tytułem prawnym, który upoważnia go do dysponowania obiektami opisanymi poniżej:

Punkt poboru P1. Papieża Jana Pawła II 14 lok. 5, 18-300 Zambrów
Moc umowna – 18 kW
Grupa taryfowa C11 całodobowa
Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy 4 601 kWh

Punkt Poboru P2. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
Moc umowna – 25 kW
Grupa taryfowa C11 całodobowa
Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy: 8 264 kWh

Punkt poboru P3. Ełcka 30, 19-200 Grajewo
Moc umowna – 16 kW
Grupa taryfowa C11 całodobowa
Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy: 1 388 kWh

Punkt poboru P4. Supraślska 21, 16-010 Wasilków
Moc umowna – 98 kW
Grupa taryfowa G11 całodobowa
Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy: 68 195 kWh

Punkt poboru P5. Trawiasta 20 B, 15-161 Białystok
Moc umowna – 40 kW
Grupa taryfowa C12a całodobowa
Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy: 66 103 kWh
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu oceny ofert zamawiający stosować będzie następujące kryteria: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 112 ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2) Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie energii elektrycznej w wysokości co najmniej 100 000 kWh każda dostawa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SWZ – Załącznik nr 7 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
- wykaz wykonanych dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane- Załącznik nr 9 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ),
2) OŚWIADCZENIA - Aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 i 4 do SWZ).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z wykonawców.
3) PEŁNOMOCNICTWO lub inny dokument potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę (osoby) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy/jeżeli dotyczy/.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykona konsorcjant posiadający uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Załącznik nr 6 do SWZ /jeżeli dotyczy/.
5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia /Jeżeli dotyczy/ – Załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby .
6) Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa określającego sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winien być załączony do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może zażądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie składających ofertę będzie oceniany w następujący sposób:
a) Brak podstaw do wykluczenia: jeżeli jeden z wykonawców podlega wykluczeniu - oferta zostanie odrzucona,
b) Uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej; warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (art.117 ust.2 ustawy Pzp)
c) Warunek doświadczenia zostanie spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na potencjale którego polega wykonawca spełnia warunek samodzielnie (zakaz łączenia potencjałów). Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach umowy realizowanej przez konsorcjum lub w ramach spółki cywilnej Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której faktycznie był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o spełnianiu warunków i o braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają zgodnie z art. 117 ust.4 ustawy Pzp do oferty oświadczenie konsorcjanta posiadającego uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, z którego wynika, które dostawy on zrealizuje – Załącznik nr 6 do SWZ /jeżeli dotyczy/.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1). Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszczalna jest zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
a) prawo do rozwiązania umowy dla punktów poboru energii elektrycznej w przypadku utraty tytułu do korzystania z obiektu, do którego dostarczana jest energie elektryczna bez ponoszenia opłat z tego tytułu;
b) sposobu rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą za dostarczoną energię elektryczną w przypadku zmian wynikających z aktów prawnych regulujących maksymalną cenę za 1 MWh energii elektrycznej, zgodnie z Ustawą z dnia z dnia 27 października 2022 r.
o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku lub innych aktów prawa powszechnie obowiązującego ustalających ceny maksymalne energii elektrycznej;
c) wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
• stawki podatku VAT, zmiana obejmować będzie wyłącznie płatności za dostawy, które będą wykonywane po dniu zmiany stawki podatku VAT (zmiana nie wymaga aneksowania umowy),
• wynikających z ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym,
• wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
• zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
(Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
d) zmiany grupy taryfowej, dotyczy tylko taryf wycenionych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
2). Strony przyjmują umowny mechanizm waloryzacji wynagrodzenia w zakresie wysokości cen 1 kWh dla danych grup taryfowych, określonych w § 4 ust. 2 umowy. Waloryzacja odbywać się będzie w oparciu o wskaźnik średniej kwartalnej ceny energii elektrycznej sprzedawanej na zasadach wynikających z art. 49aa ust. 2 ustawy Prawo energetyczne, ogłaszanej przez Prezesa URE co kwartał na stronie Urzędu Regulacji Energetyki, jedynie w sytuacji gdy poziom średniej kwartalnej ceny energii elektrycznej wzrośnie o ponad 25% w stosunku do średniej kwartalnej ceny energii z poprzedniego kwartału. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwaloryzuje cenę jednostkową za 1 kWh energii elektrycznej dla wskazanych grup taryfowych
o 5 % ceny wskazanej w Formularzu ofertowym. Mechanizm stosuje się odpowiednio na korzyść Zamawiającego w razie spadku poziomu średniej kwartalnej ceny energii elektrycznej sprzedawanej na zasadach innych niż wynikających z art. 49aa ust. 2 ustawy Prawo energetyczne, ogłaszanej przez Prezesa URE co kwartał na stronie Urzędu Regulacji Energetyki; w powyższym przypadku z wnioskiem występuje zamawiający.
3). Za początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przyjmuje się miesiąc następujący po miesiącu ogłoszenia wskaźnika.
4). Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień dotyczących waloryzacji wynagrodzenia nie może przekroczyć 10% kwoty wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy.
5). dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzania nowego postępowania, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
6). Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Szczegółowe informacje znajdują się w załącznik nr do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje wykluczenie na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, tj. wykluczeniu z postępowania;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, tj. wykluczeniu
z postępowania.
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, tj. wykluczeniu z postępowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy opiekunki do dziecka z zamieszkaniem - Choroszcz
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy opiekunki do dziecka z zamieszkaniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.