„Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Lubelski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-15
  • Numer ogłoszenia540689-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540689-N-2020 z dnia 2020-05-15 r.

Powiat Lubelski: „Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
1) Centrum Administracyjne Domu Dziecka w Przybysławicach, Przybysławice 19/2, 21-080 Garbów,
2) Dom Dziecka "Nowy Dom" w Przybysławicach, Przybysławice 19/1 , 21-080 Garbów,
3) Dom Dziecka "Dworek” w Przybysławicach, Przybysławice 18, 21-080 Garbów,
4) Centrum Administracyjne Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej, Wola Gałęzowska 116, 23-100 Bychawa,
5) Dom Dziecka w Woli Gałęzowskiej, Wola Gałęzowska 116, 23-100 Bychawa,
6) Dom Dziecka „OFICYNA” w Woli Gałęzowskiej, Wola Gałęzowska 116b, 23-100 Bychawa
7) Dom Pomocy Społecznej w Matczynie, Matczyn 4, 24-200 Bełżyce,
8) Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Matczynie, Matczyn 4, 24-200 Bełżyce,
9) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Bychawie przy ul. G. Andersa 2, 23-100 Bychawa,
10) Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie, ul. Mełgiewska 11c, 20-954 Lublin,
11) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczym w Bystrzycy, Bystrzyca 92, 20-258 Lublin,
12) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczym w Załuczu, Załucze 59, 24-220 Niedrzwica Duża,
13) Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce,
14) Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach, ul. Bychawska 4, 24-200 Bełżyce,
15) Zespół Szkół im. ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie, ul. M. J. Piłsudskiego 81, 23-100 Bychawa,
16) Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Niemcach, ul. Różana 8, 21-025 Niemce,
17) Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego w Pszczelej Woli, Pszczela Wola 9, 23-107 Strzyżewice,
18) Zespół Szkół Techniki Rolniczej im. Wincentego Witosa w Piotrowicach, Piotrowie 183, 23-107 Strzyżewice,
19) Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. mjr. H. Dobrzańskiego w Bychawie, ul. W. Reymonta 4b, 23-100 Bychawa.

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubelski, krajowy numer identyfikacyjny 43102929200000, ul. ul. Spokojna  9 , 20-074  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 52 86 600, e-mail awieleba@powiat.lublin.pl, faks 81 52 86 601.
Adres strony internetowej (URL): www.splublin.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Strony ustalają, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych, których wykaz określony jest w załączniku Nr 1 do SIWZ przeprowadzi Upoważniony (Powiat Lubelski).Porozumienie zawarte zostaje na czas określony tj. do czasu zakończenia wspólnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w ust.1 i zawarcia przez każdą ze Stron odrębnej umowy na dostawę energii elektrycznej z wyłonionym wykonawcą.Postępowanie, o którym mowa w § 1 zostanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.Postępowanie będzie prowadzone na zasadach określonych w Uchwale Nr 672/2014 Zarządu Powiatu w Lublinie z dnia 15 kwietnia 2014 r. w sprawie trybu postępowania w sprawach dotyczących udzielania zamówień publicznych powyżej 30 000 EURO w Starostwie Powiatowym w Lublinie.Upoważniony odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego, o których mowa w § 1, w szczególności za:1) pełną obsługę administracyjno-biurową,2) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego, w tym:a) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach oraz przygotowanie zaproszenia do negocjacji, b) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowania itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez Wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed właściwym sądem okręgowym),c) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ostateczna wartość zamówienia zostanie określona odpowiednio po wyborze najkorzystniejszej oferty i zawarciu umowy z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu, o którym mowa w § 12.Strony zobowiązują się ponieść koszty dostawy energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność każdej ze Stron, a wskazanych w zał. nr 1 do niniejszego porozumienia.Każda ze Stron zobowiązuje się zabezpieczyć środki finansowe w wysokości niezbędnej do pokrycia przypadającej na nią części zobowiązania, wynikającej z zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowań umowy na zakup energii elektrycznej.Każda ze Stron zobowiązuje się przekazać Upoważnionemu niezbędne informacje do przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, obejmujące w szczególności: szacunkową wartość (planowanego zamówienia podstawowego z uwzględnieniem jego opcjonalnego 10 % wzrostu wynikającego z rzeczywistych potrzeb) i opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z odnośnymi przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.splublin.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.splublin.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin – Punkt Obsługi Klienta parter budynku.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych”
Numer referencyjny: IGM-ZP.272.34.2020.MG1
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia: dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz ww. jednostek organizacyjnych, na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych w okresie od 1.07.2020 r. do 30.06.2022 r. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej oraz szacowane zużycie energii znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin z siedzibą w Lublinie przy ul. Elektrycznej 2 - przedsiębiorstwo energetyczne posiadające koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji energii elektrycznej.Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego (wskazanych w zał. Nr 1 do SIWZ) na podstawie generalnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755) i odnośnymi aktami wykonawczymi, koncesją na obrót energią wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, oraz ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1145).Zamawiający posiada z OSD umowy o świadczeniu usług dystrybucji zawarte w 2014 r. na czas nieokreślony.Zamawiający upoważni Dostawcę do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży na podstawie stosownych pełnomocnictw. Obecny sprzedawca energii to PGE Obrót S.A. ul. 8 Marca 6,skr.poczt.63, 35-959 Rzeszów (umowy na czas określony do dnia 30.06.2020 r.).Zamawiający oświadcza, że poprzez zawarcie umowy sprzedaży energii elektrycznej wskazuje Dostawcę jako podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe na rynku bilansującym. Ryzyko i koszty związane z niezbilansowaniem energii elektrycznej ponosi Dostawca.Dostawa energii będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególnych Odbiorców, których wykaz zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-07-01   lub zakończenia: 2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1 lipca 2020 r. – 30 czerwca 2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie:1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten będzie spełniony poprzez posiadanie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 833) – aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważnej w okresie realizacji zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie:1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten będzie spełniony poprzez posiadanie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 833) – aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważnej w okresie realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty każdy Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy zał nr 4 do SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian cen (odpowiednio: zmniejszenia lub zwiększenia) określonych w ust. 1 w przypadku zmiany:1) stawki podatku akcyzowego,2) stawki podatku od towarów i usług,3) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli Dostawca udokumentuje wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyska pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia.2. Warunkiem waloryzacji wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2 pkt 1-4 będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Dostawcy, zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian na wynagrodzenie Dostawcy. Waloryzacja będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od odpowiednio: dnia wprowadzenia nowych stawek podatku akcyzowego, dnia wprowadzenia nowych stawek podatku VAT, dnia wprowadzenia nowej kwoty wynagrodzenia za pracę, dnia wprowadzenia nowych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu.3. W przypadku niewykazania przez Dostawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1-4 na wzrost wynagrodzenia Dostawcy, Zamawiający ma prawo odmówić waloryzacji wynagrodzenia Dostawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Dostawcy.4. Strony dopuszczają możliwość zmian grup taryfowych dla punktów poboru objętych Załącznikiem Nr 1 do Umowy, w trakcie jej obowiązywania, wyłącznie w obrębie grup taryfowych uwzględnionych i wycenionych w ofercie Dostawcy. Po zmianie grupy taryfowej rozliczenia będą się odbywać zgodnie z cenami podanymi dla tej taryfy w ofercie przetargowej złożonej przez Dostawcę. Zmiana, o której mowa powyżej będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w odnośnym zakresie, zawierającego odpowiednio zmodyfikowany Załącznik Nr 1 do Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-28, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> W języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam hotelu dla zwierząt w terminie: 01-04.05.2024 r. - Puławy
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam hotelu dla zwierząt w terminie: 01-04.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI