Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻagań
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-22
  • ZamawiającyPowiat Żagański
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00230807
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żagański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 39

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684709976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzaganski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a37a8f3-2bfa-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.powiatzaganski.pl/zamowienia_publiczne/433/status/rodzaj/wzp/zwr/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi), instrukcji korzystania z miniPortalu dostępnej na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz w Regulaminie ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania).
2.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 38.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem danych osobowych jest Powiat Żagański ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Żagańskim jest Pan Maciej Gęsigóra, adres e-mai: iod@powiatzaganski.pl , tel. 68 479-34-60
c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego” Nr ZP.272.14.2021 prowadzonym w trybie podstawowym.
d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
e) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawców jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) osoby, których dane przetwarzamy, w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania mają:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
i) osobom, których dane przetwarzamy, w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 38.2. Informacja dotycząca ograniczenia stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)
a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie jednej umowy z Powiatem Żagańskim, w imieniu którego działa Zarząd Powiatu Żagańskiego na „Dostawę energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego” dla jednostek:
5.1.1. Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań (8 Punktów Poboru Energii),
5.1.2. Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu Filia w Szprotawie ul. Bronka Kozaka 4, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.3. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.4. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, filia w Szprotawie, ul. Kościuszki 30, 67-300 Szprotawa
(2 Punkty Poboru Energii),
5.1.5. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Rybacka 38, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.6. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Jana Pawła II 9, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.7. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych, ul. Pomorska 7, 68-100 Żagań (2 Punkty Poboru Energii),
5.1.8. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych, ul. Armii Krajowej 11, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.9. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szprotawska 28, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.10. Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 10, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.11. Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 4, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.12. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Banacha Pl. Orląt Lwowskich 4, 68-100 Żagań (3 Punkty Poboru Energii),
5.1.13. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Sobieskiego 69, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.14. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań (4 Punkty Poboru Energii),
5.1.15. Poradnia Psychologiczna – Pedagogiczna ul. Śląska 1, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.16. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Skarbowa 19-21, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.17. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa ul. Kolejowa dz. 494/12, 68-120 Iłowa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.18. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa ul. Ogrodowa 4, 68-120 Iłowa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.19. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa ul. Pałacowa 1, 68-120 Iłowa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.20. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa ul. Żagańska 15, 68-120 Iłowa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.21. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu, ul. Nowogródzka 3, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.2. Szacunkowe / prognozowane 24-ro miesięczne zużycie energii elektrycznej dla wszystkich jednostek objętych postępowaniem wynosi 1363052 kWh
G11 – 2 punkty
C21 – 5 punktów
C11 – 28 punktów

5.3. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru na poziomie (+/-) 15%.

5.4. Wykaz punktu poboru energii
Lp. Nazwa obiektu Taryfa
1. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań (C11) C11
2. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań (C11) C11
3. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań (C11) C11
4. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań (C11) C11
5. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań (C11) C11
6. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań (C11) C11
7. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań (C11) C11
8. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań (C11) C11
9. Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu Filia w Szprotawie, ul. Bronka Kozaka 4, 67-300 Szprotawa (C11) C11
10. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań (C21) C21
11. Starostwo Powiatowe w Żaganiu filia w Szprotawie ul. Kościuszki 30, 67-300 Szprotawa (C11)"biuro" C11
12. Starostwo Powiatowe w Żaganiu filia w Szprotawie ul. Kościuszki 30, 67-300 Szprotawa (C11)"administracja" C11
13. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Rybacka 38, 68-100 Żagań "budynek administracyjny" (C11) C11
14. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Jana Pawła II 9, 68-100 Żagań "biuro urzędu" (C11) C11
15. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych ul. Pomorska 7, 68-100 Żagań "Szkoła" (C11) C11
16. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych ul. Pomorska 7, 68-100 Żagań "Szkoła" (C11) C11
17. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych ul. Armii Krajowej 11, 68-100 Żagań "Warsztaty" (C21) C21
18. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szprotawska 28, 68-100 Żagań "Biuro" (C11) C11
19. Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 10, 67-300 Szprotawa (C21) C21
20. Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 4, 67-300 Szprotawa (C11)"Budynek sali gimnastycznej" C11
21. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Banacha Pl. Orląt Lwowskich 4, 68-100 Żagań (C11)"szkoła" C11
22. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Banacha Pl. Orląt Lwowskich 4, 68-100 Żagań (C11)"pracownia techniczna" C11
23. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Banacha Pl. Orląt Lwowskich 4, 68-100 Żagań (G11)"mieszkanie służbowe" G11
24. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy ul. Sobieskiego 69, 67-300 Szprotawa (C21) C21
25. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań "Szkoła" (C11) C11
26. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań "Szkoła" (C11) C11
27. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań "Szkoła" (C11) C11
28. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań "Szkoła-Warsztaty" (C11) C11
29. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Śląska 1, 68-100 Żagań "Biuro" (C11) C11
30. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Skarbowa 19-21, 68-100 Żagań "Internat" (G11) G11
31. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa ul. Kolejowa dz. 494/12, 68-120 Iłowa "Oświetlenie boiska wielofunkcyjnego" (C11) C11
32. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa, ul. Ogrodowa 4, 68-120 Iłowa "Szkoła-Internat" (C11) C11
33. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa, ul. Pałacowa 1, 68-120 Iłowa "szkoła" (C11) C11
34. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa, ul. Żagańska 15, 68-120 Iłowa "sala gimnastyczna" (C11) C11
35. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu, ul. Nowogródzka 3, 68-100 Żagań, (C21) C21

5.5. Należność Wykonawcy za dostarczoną energię elektryczną w okresach rozliczeniowych, obliczana będzie indywidualnie dla każdego punktu poboru (dokładny wykaz punktów poboru energii elektrycznej j/w) jako iloczyn ilości sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie danych pomiarowo – rozliczeniowych udostępnionych przez OSD i cen jednostkowych energii elektrycznej. Do tak wyliczonej ceny doliczana będzie opłata abonamentowa (handlowa), która przysługuje za każdy miesiąc w odniesieniu do każdego z układów pomiarowo-rozliczeniowych
5.6. Umowy dotyczące dostawy/sprzedaży energii elektrycznej dla punktów poboru energii określonych w pkt. 5.4 opisu przedmiotu zamówienia kończą się z dniem 31.12.2021r. i nie zawierają akcji promocyjnych ani programów lojalnościowych.
5.7. Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy/dostawcy energii w wersji elektronicznej Excel po wyborze oferty najkorzystniejszej, po uzgodnieniu z Wykonawcą takiego terminu.
5.8. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa, według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo musi zostać zaakceptowane przez radcę prawnego Starostwa Powiatowego w Żaganiu) do zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz Zamawiający udzieli wszystkich niezbędnych informacji i dokumentów z tym związanych.
5.9. Zamawiający informuje, że dla wszystkich punktów PPE w niniejszym postępowaniu Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest ENEA Operator Sp z o.o. z siedzibą
w Poznaniu, jednostka organizacyjną: Zakład Sprzedaży Usług Dystrybucji Zielona Góra.
5.10. Standardy jakości obsługi dotyczącej sprzedaży energii elektrycznej zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.)
5.11. Parametry jakościowe energii elektrycznej zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 z późń. zm.)

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1.1. nie podlegają wykluczeniu;
10.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.

10.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniżej wskazane przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

10.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

10.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

10.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

10.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że Wykonawca: - formularz 2.9.
- nie podlegają wykluczeniu,
11.2.2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia przez Wykonawcę
z postępowania (zgodnie z zapisami w pkt 9 SWZ) Wykonawca przedłoży:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi formularz 3.2. do SWZ),
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
11.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

11.4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 11.2.2.1. lit b) SWZ i Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca WSKAZAŁ w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.

11.5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 11.2.2.1 lit b) SWZ, Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Przepisy te stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

11.6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ppkt 11.2.2.1 lit b) SWZ pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

11.7. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
11.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Z powodu ograniczenia miejsca szczegółowo ujęto treść w pkt 11 w zakresie dokumentów na niepodleganie wykluczeniu. WYKONAWCY ZAGRANICZNI: wykaz pod.śr.dow. na potw. niepodlegania wykluczeniu dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP został ujęty odpowiednio w pkt. 11.8; 11.9 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że Wykonawca: - formularz 2.9.
- spełniania warunków udziału w postępowaniu.
11.2. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów na:
11.2.1. Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
11.2.1.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów: (zgodnie z warunkami opisanymi w ppkt 10.2.2 SWZ) Wykonawca przedłoży:
a) Aktualną Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
(W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument powinien potwierdzać spełnienie warunków przynajmniej przez jednego ze współpartnerów)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

18.2. OFERTĘ stanowi wypełniony „Formularz ofertowy” (formularz nr 2.1) wraz z wypełnionym „Formularzem cenowym” (formularz nr 2.1A)
18.3. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:

1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
2) Formularz cenowy (formularz nr 2.1.A)
3) oświadczeniem Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy generalnej podpisanej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej (formularz nr 2.2)
4) oświadczeniem Wykonawcy o posiadaniu aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii (formularz nr 2.2)
5) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej tych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia. (jeżeli dotyczy)
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy bądź do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez notarialnie potwierdzona „kopia” cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu za „zgodność z oryginałem” przez Notariusza (jeżeli dotyczy)
7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
8) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień niniejszej SWZ (jeżeli jest wymagane wniesienie wadium w danym postępowaniu).
9) Uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako Tajemnicy przedsiębiorstwa, o ile zastrzeżenie takie zostało złożone.
10) Równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

14.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, skalda każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu.
14.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp (jeżeli Zamawiający wymaga takiego warunku) jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
14.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (jeżeli Zamawiający wymaga takiego warunku) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
14.4.1. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz:
a) o którym mowa w §9 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, dotyczy robót budowlanych, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
b) o którym mowa w §9 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, dotyczy dostaw lub usług, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
14.4.2. Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
a) W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.
14.5. W przypadku, o którym mowa w pkt 14.2 i 14.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
14.6. Oświadczenie wstępne o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzając tym samym brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
14.7. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Szczegółowo opisano to w pkt. 14 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki dokonania tych zmian zostały opisane w paragrafie 9 załącznika do SZW - TOM II (PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (PPU) WZÓR
2. Szczegółowy zakres umowy został opisany w TOM-ie II SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie OFERT w niniejszym postępowaniu odbywa się przy pomocy Platformy zakupowej Adres : https://miniportal.uzp.gov.pl (dalej: Platforma). Adres elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP /d0l805xocs/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Akceptowane będą faktury elektroniczne. Stosowane będą płatności elektroniczne. Informacje dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów opisano w pkt. 13 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Witnica
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.