Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Aleksandrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 2827905
1.5.8.) Numer faksu: 54 2827928
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@aleksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow-aleksandrowski.rbip.mojregion.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cad4e4ad-363c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005217/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Bieżąca dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim i jednostek organizacyjnych powiatu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cad4e4ad-363c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użycie:
1) miniportalu , który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem:https: //epuap.gov.pl/wps/portal
oraz
3)poczty elektronicznej:zamowienia@aleksandrow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Specyfikacją Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Specyfikacją Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Rz.272.1.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego”.
Obiekty wymienione w załączniku nr 1 do SWZ są jednostkami organizacyjnymi Powiatu Aleksandrowskiego, zgodnie z ustawą z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym ( Dz.U. z 2020r. poz.920 ze zm.). Mienie jednostek organizacyjnych stanowi własność Powiatu Aleksandrowskiego.
Dane dotyczące dostawy energii elektrycznej.
1) Ilość punktów poboru energii elektrycznej: 16 punktów
2) Łączna moc umowna: 467,50 kW
3) Szacunkowe łączne zużycie w okresie obowiązywania umowy wynosi 576,23 MWh :
4) (+/- 15%), w tym Grupa taryfowa G; 219,29 MWh, grupa taryfowa C; 356,94 MWh
Strefa I - 424,90 MWh
Strefa II - 151,33 MWh
Strefa III - 0,00 MWh
5) Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji (SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami ocen:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energia elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.Sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie pkt 2. Ppkt 2): Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, to jest: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energia elektryczną, , wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
1) potwierdzające spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w Rozdz. VII. pkt 2. ppkt 2).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca.
4.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.Wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia.
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy pzp, w związku z art. 117 ust. 2 i 3 pzp - w treści formularza oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP/a8e06me4y7/Skrytka ESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-03