Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZĄBKOWICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748162800
1.5.8.) Numer faksu: 748162850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zabkowice-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eefe935d-7da1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004488/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.powiat-zabkowicki.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: inwestycje@zabkowice-powiat.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularz do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularz do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WBKZP.272.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii do obiektów Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich i jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii do niżej wymienionych obiektów Zamawiającego: Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie Starostwo Powiatowe, ul. Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śląskie Starostwo Powiatowe, ul. Plac Strażacki 8, 57-220 Ziębice Dom Pomocy Społecznej w Opolnicy „Zamek”, Opolnica 58, 57-256 Bardo Dom Pomocy Społecznej w Opolnicy „Oleńka”, ul. Główna 60, 57-256 Bardo Dom Pomocy Społecznej, ul. Kościelna 10, 57-220 Ziębice Dom Pomocy Społecznej, ul. Kościelna 12, 57-220 Ziębice Dom Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 3, 57-200 Ząbkowice Śl. Dom Wczasów Dziecięcych, ul. Polna 10, 57-256 Bardo Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich - Obwód drogowy Nr 2 ul. Sportowa 8, 57-220 Ziębice Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Proletariatczyków 9, 57-200 Ząbkowice Śląskie Zespół Szkół Zawodowych, ul. Wrocławska 17, 57-200 Ząbkowice Śląskie Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (pracownie komputerowe), ul. Wojska Polskiego 3A, 57-220 Ziębice Zespół Szkół Ponadpodstawowych (sala gimnastyczna), ul. Wojska Polskiego 6, 57-220 Ziębice Zespół Szkół Ponadpodstawowych (budynek główny), ul. Wojska Polskiego 3, 57-220 Ziębice Zespół Szkół Ponadpodstawowych (biblioteka), ul. Wojska Polskiego 3, 57-220 Ziębice Zespół Szkół Ponadpodstawowych (warsztaty szkolne), ul. Wojska Polskiego 3A, 57-220 Ziębice Zespół Szkół Ponadpodstawowych (internat), ul. Bolesława Chrobrego 12, 57-220 Ziębice Liceum Ogólnokształcące ul. Powstańców Warszawy 8C, 57-200 Ząbkowice Śl.3) Łączne prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.05.2021 r. do 30.04.2024 r. wyniesie 2 813 976 kWh.4) Podane przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii w okresie obowiązywania umowy jest wartością szacowaną, służącą do porównania ofert, która może ulec zmianie. Podana wartość nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych innych niż wynikające z ilości zużytej energii w cenach ujętych w ofercie. 5) Zamawiający ma prawo w trakcie trwania umowy do zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej, a podane stawki cenowe w formularzu cenowym obowiązują dla nowych punktów poboru energii elektrycznej. 6) Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) oraz przepisami aktów wykonawczych do niniejszej ustawy, w szczególności rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.).7) Dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii, odbywać się będzie do istniejących punktów poboru energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę z OSD umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego. Operatorem systemu jest TAURON Dystrybucja S.A. 8) Zamawiający posiada zawartą na czas nieokreślony umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z TAURON Dystrybucja S.A.9) Rozliczenie za sprzedaną energię elektryczną odbywać się będzie na podstawie okresowych (zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego) wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych oddzielnie dla każdego punktu/obiektu Zamawiającego według stawek opłat wynikających z oferty Wykonawcy.10) Faktury VAT za sprzedaną energię elektryczną będą wystawiane na poszczególne jednostki organizacyjne Powiatu Ząbkowickiego, w których użytkowaniu są obiekty Zamawiającego wymienione.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-01 do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4