Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych
i innych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów Opolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@tarnowopolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowopolski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie Opolskim
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka organizacyjne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000273991
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 10
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psptarnowop@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.tarnowopolski.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Kątach Opolskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001193596
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 8
1.5.2.) Miejscowość: Katy Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspkatyopolskie@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspkatyopolskie.edupage.org
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne w Kosorowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530581392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kosorowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kosorowice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolepubliczne-kosorowice.przedszkolowo.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole w Przyworach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53051400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 56
1.5.2.) Miejscowość: Przywory
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp.przywory@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przywory.eu/przedszkole.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531160497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Os. Zakładowe 7
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok_top@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.tarnowopolski.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Technologiczno - Innowacyjny Sp. zo.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0000149902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 13
1.5.2.) Miejscowość: Przywory
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pti-przywory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pti-przywory.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne z Oddziałami Integracyjnymi bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530581363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks.Klimasa 15
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppzoi@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pptarnow.przedszkola.net.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 530581340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Os. Zakładowe
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbptarnowop@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbp-tarnowop.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Nakle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01193604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 49
1.5.2.) Miejscowość: Nakło
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp_naklo@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspnaklo.szkolna.net
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Gmina Tarnów Opolski przeprowadza postępowanie w całości, a zamówienie zostanie udzielone również przez Gminę w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych
i innych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8f407b3-63e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003490/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych i innych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https??miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
platformy https://miniportal.uzp.gov.pl, zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczącego
przyjętego w postępowaniu komunikacji, znajdują się w rozdziale 12 niniejszej SWZ. Uwaga! Przed
przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją dla
Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsług
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu
korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem
teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru
danych:
specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane
zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.
W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego
automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie
Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
Mozilla Firefox od wersji 15
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
Google Chrome od wersji 20
Microsoft Edge
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawieni
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00274737/01 z dnia 2021-11-18
2021-11-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) dalej RODO, tym samym dane osobowe podane przez
wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „„Dostawa
energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych i innych”
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a
także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4
lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPE.271.07.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla obiektów. Przedmiot
zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi
przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja
2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu
elektroenergetycznego(Dz.U. z 2007 r. Nr. 93, Poz. 623 ze zm.), określające m. in. parametry
techniczne energii elektrycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 Pzp mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w
przedmiocie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca musi
posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej, w zakresie obrotu
(sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu
o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne, umożliwiającą realizację przedmiotu
zamówienia ważną w okresie wykonywania umowy.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, dla co najmniej jednego podmiotu, na rzecz którego prowadzona była sprzedaż co
najmniej 500 MWh w skali roku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
13.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 700 zł (słownie: pięć
tysięcy siedemset złotych).
13.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o
których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy, w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie ze względu na co najmniej
jeden z następujących warunków:
1. zmiany są korzystne dla Zamawiającego np.:
a. obniżające koszty wykonania zamówienia;
b. podniesienie bezpieczeństwa
2. obiektywnie jest to niezbędne do zachowania umowy i realizacji celów, dla których umowa
została zawarta np. w związku ze zmianą ilości punktów poboru.
3. są konsekwencją zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i
wspólnotowego, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarci
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni