„Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych i innych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów Opolski
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-31
  • ZamawiającyGmina Tarnów Opolski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00329684
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych
i innych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów Opolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@tarnowopolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowopolski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie Opolskim

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka organizacyjne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000273991

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 10

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psptarnowop@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.tarnowopolski.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Kątach Opolskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001193596

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 8

1.5.2.) Miejscowość: Katy Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspkatyopolskie@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspkatyopolskie.edupage.org

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne w Kosorowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530581392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 7

1.5.2.) Miejscowość: Kosorowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kosorowice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolepubliczne-kosorowice.przedszkolowo.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole w Przyworach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53051400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 56

1.5.2.) Miejscowość: Przywory

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp.przywory@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przywory.eu/przedszkole.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531160497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Os. Zakładowe 7

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok_top@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.tarnowopolski.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Technologiczno - Innowacyjny Sp. zo.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0000149902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 13

1.5.2.) Miejscowość: Przywory

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pti-przywory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pti-przywory.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne z Oddziałami Integracyjnymi bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530581363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks.Klimasa 15

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppzoi@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pptarnow.przedszkola.net.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 530581340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Os. Zakładowe

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbptarnowop@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbp-tarnowop.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Nakle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01193604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 49

1.5.2.) Miejscowość: Nakło

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp_naklo@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspnaklo.szkolna.net

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina Tarnów Opolski przeprowadza postępowanie w całości, a zamówienie zostanie udzielone również przez Gminę w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych
i innych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8f407b3-63e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003490/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych i innych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https??miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
platformy https://miniportal.uzp.gov.pl, zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczącego
przyjętego w postępowaniu komunikacji, znajdują się w rozdziale 12 niniejszej SWZ. Uwaga! Przed
przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją dla
Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsług

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu
korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem
teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru
danych:
specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane
zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.
W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego
automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie
Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
Mozilla Firefox od wersji 15
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
Google Chrome od wersji 20
Microsoft Edge
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawieni

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00274737/01 z dnia 2021-11-18
2021-11-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) dalej RODO, tym samym dane osobowe podane przez
wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „„Dostawa
energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych i innych”
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a
także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4
lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPE.271.07.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla obiektów. Przedmiot
zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi
przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja
2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu
elektroenergetycznego(Dz.U. z 2007 r. Nr. 93, Poz. 623 ze zm.), określające m. in. parametry
techniczne energii elektrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 Pzp mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w
przedmiocie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca musi
posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej, w zakresie obrotu
(sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu
o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne, umożliwiającą realizację przedmiotu
zamówienia ważną w okresie wykonywania umowy.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, dla co najmniej jednego podmiotu, na rzecz którego prowadzona była sprzedaż co
najmniej 500 MWh w skali roku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

13.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 700 zł (słownie: pięć
tysięcy siedemset złotych).
13.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o
których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy, w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie ze względu na co najmniej
jeden z następujących warunków:
1. zmiany są korzystne dla Zamawiającego np.:
a. obniżające koszty wykonania zamówienia;
b. podniesienie bezpieczeństwa
2. obiektywnie jest to niezbędne do zachowania umowy i realizacji celów, dla których umowa
została zawarta np. w związku ze zmianą ilości punktów poboru.
3. są konsekwencją zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i
wspólnotowego, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarci

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Prudnik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.