Dostawa energii elektrycznej dla Gmin Mircze, Uchanie, Werbkowice, Trzeszczany, Hrubieszów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Gmin Mircze, Uchanie, Werbkowice, Trzeszczany, Hrubieszów i ich jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHrubieszów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-27
  • ZamawiającyGmina Hrubieszów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035688
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Gmin Mircze, Uchanie, Werbkowice, Trzeszczany, Hrubieszów i ich jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina werbkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191783198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamojska 1

1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191783198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gokwerbkowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gok.werbkowice.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. S. Wandy Longiny Trudzińskiej i siedmiu wychowanków w Sahryniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191783198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sahryń 62

1.5.2.) Miejscowość: Sahryń

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-546

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsahryn@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spsahryn.werbkowice.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe "Bajka"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191783198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolebajka@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bajka-werbkowice.wixsite.com

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Werbkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191783198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp.werbkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp.werbkowice.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzeszczany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191739978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzeszczany Pierwsze 194

1.5.2.) Miejscowość: Trzeszczany

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-554

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzeszczany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.trzeszczany.roztocze.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191739978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzeszczany Pierwsze 194

1.5.2.) Miejscowość: Trzeszczany

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-554

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goktrzeszczany@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: goktrzeszczany.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Cypriana Kamila Norwida w Trzeszczanach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191739978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzeszczany 199

1.5.2.) Miejscowość: Trzeszczany

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-554

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sptrzeszczany@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sptrzeszczany.hru.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Nieledwi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191739978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nieledew 32

1.5.2.) Miejscowość: Nieledew

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-554

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spnieledew@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spnieledew.superszkolna.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Husynnem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Husynne 118

1.5.2.) Miejscowość: Husynne

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolahusynne@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sphusynne.edupage.org

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mircze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191748902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kryłowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Mircze

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mircze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mircze.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Ślipczu z siedzibą w Kozodawach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozodawy 83

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spslipcze@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spslipcze.szkolnastrona.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mienianach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieniany 50

1.5.2.) Miejscowość: Mieniany

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spmieniany@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmieniany.edupage.org

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. 15 Pułku Piechoty "Wilków" w Stefankowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefankowice 26

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolastefankowice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spstefankowice.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Ks. Stanisława Staszica w Czerniczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerniczyn 79

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spczerniczyn@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spczerniczyn.edupage.org

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana PawłaII w Moniatyczach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniatycze 148

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolamoniatycze@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkolamoniatcze.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Hrubieszowiez siedzibą w Wołajowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wołajowice 33

1.5.2.) Miejscowość: Wołajowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok-wolajowice@gok-wolajowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok-wolajowice.pl

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład usług Komunalnych w Hrubieszowie z siedzibą w Świerszczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerszczów 108

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gzukswierszczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzukswierszczow.bip.lubelskie.pl

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie "Przystań" Mieniany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191826424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieniany 91/9

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: BIURO@CISMIENIANY.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cismieniany.pl

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna szkoła Podstawowa im. Bolesława Prusa w Mirczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191748902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kryłowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Mircze

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mirczeprus@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pspmircze.superszkolna.pl

Zamawiający 22

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191749902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiszniów 61

1.5.2.) Miejscowość: Mircze

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_wiszniow@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spwiszniow.edupage.org

Zamawiający 23

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Kryłowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191748902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hrubieszowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kryłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkrylow@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://krylow.info

Zamawiający 24

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uchanie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191317964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Uchanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-510

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uchanie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uguchanie.bip.lubelskie.pl

Zamawiający 25

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny w Uchaniach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191317964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Uchanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-510

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzkuchanie@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzkuchanie.bip.lubelskie.pl

Zamawiający 26

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Uchanie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191317964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 13

1.5.2.) Miejscowość: Uchanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-510

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkolauchanie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp.uchanie.pl

Zamawiający 27

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Teratynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191317964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Taratyn 127

1.5.2.) Miejscowość: Teratyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-510 Uchanie

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spteratyn@uchanie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spteratyn.superszkolna.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina Hrubieszów została upoważniona do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu pozostałych zamawiających.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Gmin Mircze, Uchanie, Werbkowice, Trzeszczany, Hrubieszów i ich jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a241abeb-9c33-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003841/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta jest w punkcie 30 specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta jest w punkcie 30 specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIPG.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego i obiektów administrowanych przez jednostki (zamawiających) wskazanych w punkcie 3 swz. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie objętym postępowaniem wynosi 2 123 680 kWh, w tym energia rozliczana w następujących grupach taryfowych:Grupa taryfowa:Całodobowa:- w grupie taryfowej C11 – 1 216 520 kWh- w grupie taryfowej B11 – 75 880 kWh- w grupie taryfowej G11 – 3 020 kWh- w grupie taryfowej C21 – 128 020 kWhW grupie taryfowej C12a:- strefa szczytowa – 124 360 kWh- strefa pozaszczytowa – 292 140 kWhW grupie taryfowej C12b:- strefa dzienna – 21 760 kWh- strefa nocna – 26 240 kWhW grupie taryfowej C12w:- strefa dzienna – 8 940 kWh- strefa nocna – 10 460 kWhW grupie taryfowej G12w:- strefa dzienna – 1 020 kWh- strefa nocna - 740 kWhW grupie taryfowej C23:- strefa szczyt przedpołudniowy – 59 720 kWh- strefa szczyt popołudniowy – 19 600 kWh- strefa pozostałe godziny doby – 135 260 kWhMoc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 3 518,60 kW.Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym przedmiotowym postępowaniem ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Pomiar pobieranej przez zamawiającego (wszystkich zamawiających w ramach zamówienia wspólnego) energii elektrycznej odbywa się za pomocą układów pomiarowo-rozliczeniowych. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań tych układów pomiarowo-rozliczeniowych. Dostawa energii obejmuje zasilanie budynków, lokali biurowych, stacji wodociągowych, oczyszczalni ścieków, oświetlenia ulicznego itp.Energia elektryczna musi spełniać standardy jakościowe zgodnie z ustawą – Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do ustawy. Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonywanie przez wykonawcę bilansowania handlowego.Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę lub zobowiązanie do zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S. A. nie później niż do dnia rozpoczęcia dostaw zamawiającym energii elektrycznej oraz aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania umowy lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców jeżeli będą już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:09300000-2 Energia elektryczna, słoneczna i jądrowa.09310000-5 Elektryczność.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie postępować zgodnie z wymaganiami specyfikacji. Kryterium oceny ofert jest cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji:- gdy wprowadzenie tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy;- zmian organizacyjno-prawnych Wykonawcy;- zmian cen jednostkowych w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku akcyzowego lub podatku od towarów i usług VAT; - zmiany grup taryfowych dla punktów poboru na grupy taryfowe wymienione w ofercie i umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę elektronicznie za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-26

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę nieodpłatny odbiór karpy drzew, głównie sosna i brzoza- Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę nieodpłatny odbiór karpy drzew, głównie sosna i brzoza. Termin:po 20.05.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI