Dostawa energii elektrycznej dla budynków Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej dla budynków Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-06-16
  • ZamawiającyUniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00076074
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla budynków Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bojarska@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla budynków Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0af5a4c8-c858-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000772/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej - zakup bez usługi dystrybucji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.2. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty
wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.3. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania. 4. Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formieelektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi
przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy, z zastrzeżeniem, że w sytuacjach awaryjnych informacje będą przekazywane poprzez pocztę elektroniczną. 7. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl
przesłanych przez zamawiającego 8. Ofertę składa się poprzez platformę zakupową - po wypełnieniu formularza składania oferty i dołączeniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno. 9.
Aby zakończyć składanie ofert należy kliknąć przycisk „Złóż ofertę”. Następnie system zaszyfruje ofertę i Wykonawcy, tak by była niedostępna dla Zamawiającego do terminu otwarcia ofert. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. 10. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu doskładania ofert zmienić lub wycofać ofertę. 11. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków 12. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – dalej zwane RODO) Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie informuje, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa;2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie:
e-mail: iod@ajd.czest.pl, tel. 34 37-84-133;3) Podmiotem przetwarzającym Pana/Pani dane osobowe jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pod nr ZP.26.1.38.2021 w trybie podstawowym i w celu wykonania umowy zawartej w wyniku tego postępowania;5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, w oparciu o przepisy art. 8, 10 i 11 ustawy o dostępnie do
informacji publicznej, na mocy przepisów prawa, w celach kontrolnych i audytowych oraz pomocy prawnej i obrony roszczeń, a w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa także w celu
ustalenia, dochodzenia roszczeń oraz w celach finansowych i windykacyjnych;6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 3) i 4) oraz
obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i niezbędnym do zawarcia z Panią/Panem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, a konsekwencją niepodania przez Panią/Pana swoich danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia przedmiotowej umowy;8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;9) posiada
Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 10) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do postanowień art. 18 ust. 6 ustawy Pzp
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.14), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679'', w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie. Ponadto Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, polegających na tym, że:1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.38.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Dostawa energii elektrycznej dla budynków administracyjnych i dydaktycznych.
Zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w grupie taryfowej C11 – 2400 kWh, w grupie taryfowej C21 - 1 266 200 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający jednocześnie informuje, że Zamawiający ma zawarte odrębne umowy na:
1) świadczenie usług dystrybucji zawarte na czas nieoznaczony z Tauron Dystrybucja S.A., ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków, przy czym nie są to umowy kompleksowe i nie przewiduje zawarcia nowych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych.
2) sprzedaży energii elektrycznej zawarte z Elektra S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Skierniewicka 10A, na czas określony.
Zamawiający nie korzysta z ofert promocyjnych lub lojalnościowych.
Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, procedurę zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. W terminie umożliwiającym rozpoczęcie sprzedaży energii z dniem 16.08.2021 r. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa z uwzględnieniem zapisów IRiESD OSD, przy czym zakres pełnomocnictwa będzie odpowiadał zakresowi przedmiotu zamówienia.
Dane i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy o zamówienie publiczne objęte przedmiotowym postępowaniem (także w wersji elektronicznej - Excel).
Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, podpisaną generalną umowę dystrybucji, zawartą pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Sieci Dystrybucyjnej właściwym dla obiektów objętych zamówieniem.
Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedawanej w ramach niniejszej umowy.
Zamawiający oświadcza, iż posiada tytuł prawny do obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości umowy.
Zamawiający informuje, że wartość umowy jest wartością szacunkową, a Wartość ostateczna wynagrodzenia za energię elektryczną wynikać będzie z faktycznego zużycia energii ustalonego w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe energii elektrycznej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca może powierzyć wykonanie poszczególnych części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 pkt 27 ustawy Pzp. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od 16.08.2021 r. do 16.08.2022 r. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej do wszystkich budynków objętych umową nastąpi od dnia 16.08.2021 r. po pozytywnym zakończeniu procedury zmiany sprzedawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokonując wyboru oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto z wagą 100%
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto) realizacji całości zamówienia spośród ofert nieodrzuconych.
W przypadku, gdy niemożliwy będzie wybór oferty najkorzystniejszej, z uwagi na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
18.4. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody Wykonawcy na wybór jego oferty, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Dostawa energii elektrycznej dla Domu Studenta „Skrzat”.
Zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w grupie taryfowej G 11 – 300 000 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający jednocześnie informuje, że Zamawiający ma zawarte odrębne umowy na:
1) świadczenie usług dystrybucji zawarte na czas nieoznaczony z Tauron Dystrybucja S.A., ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków, przy czym nie są to umowy kompleksowe i nie przewiduje zawarcia nowych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych.
2) sprzedaży energii elektrycznej zawarte z Elektra S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Skierniewicka 10A, na czas określony.
Zamawiający nie korzysta z ofert promocyjnych lub lojalnościowych.
Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, procedurę zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. W terminie umożliwiającym rozpoczęcie sprzedaży energii z dniem 16.08.2021 r. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa z uwzględnieniem zapisów IRiESD OSD, przy czym zakres pełnomocnictwa będzie odpowiadał zakresowi przedmiotu zamówienia.
Dane i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy o zamówienie publiczne objęte przedmiotowym postępowaniem (także w wersji elektronicznej - Excel).
Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, podpisaną generalną umowę dystrybucji, zawartą pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Sieci Dystrybucyjnej właściwym dla obiektów objętych zamówieniem.
Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedawanej w ramach niniejszej umowy.
Zamawiający oświadcza, iż posiada tytuł prawny do obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 69% wartości umowy.
Zamawiający informuje, że wartość umowy jest wartością szacunkową, a Wartość ostateczna wynagrodzenia za energię elektryczną wynikać będzie z faktycznego zużycia energii ustalonego w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe energii elektrycznej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca może powierzyć wykonanie poszczególnych części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 pkt 27 ustawy Pzp. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od 16.08.2021 r. do 16.08.2022 r. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej do wszystkich budynków objętych umową nastąpi od dnia 16.08.2021 r. po pozytywnym zakończeniu procedury zmiany sprzedawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokonując wyboru oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto z wagą 100%
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto) realizacji całości zamówienia spośród ofert nieodrzuconych.
W przypadku, gdy niemożliwy będzie wybór oferty najkorzystniejszej, z uwagi na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
18.4. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody Wykonawcy na wybór jego oferty, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: posiada aktualnie obowiązującą i ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną oraz obowiązującą umowę dystrybucji pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Sieci Dystrybucyjnej właściwym dla obiektów objętych zamówieniem lub promesę takiej umowy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca będzie zobowiązany złożyć z ofertą i na wezwanie Zamawiającego, wg formuły „spełnia / nie spełnia”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – Oświadczenie, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp , składane zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ;
2) Pełnomocnictwo:
a) Jeżeli w imieniu wykonawcy na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru), zamawiający żąda od wykonawcy złożenia pełnomocnictwa dla tej osoby do reprezentowania odpowiednio wykonawcy lub innego podmiotu udostępniającego zasoby;
b) W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy tej spółki składają pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym albo umowę spółki, chyba że ofertę podpiszą wszyscy wspólnicy tej spółki. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej składa oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy pzp na okoliczność wykazania braku podstaw do wykluczenia postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie którejkolwiek z przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 oraz art 109 ust 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Ustawy Pzp.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 7.1. SWZ jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2) Oświadczenie, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp , składane zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ;
3) b) W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy tej spółki składają pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym albo umowę spółki, chyba że ofertę podpiszą wszyscy wspólnicy tej spółki. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy w przypadku zaistnienia którejś z przesłanek o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).
3. Wszelkie zmiany postanowień umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy) pod rygorem nieważności.
4. Ceny energii elektrycznej pozostaną niezmienione przez cały czas obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem § 5 ust 5 projektu umowy tj. ceny energii elektrycznej ulegną zmianie w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących wysokości podatku akcyzowego na energię elektryczną lub dotyczących wprowadzenia bądź zmiany innych opłat związanych ze sprzedażą energii elektrycznej – o wartość wynikającą z przepisów. O powyższych zmianach Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty wejścia w życie przepisów stanowiących podstawę zmiany ceny, pisemnie bądź za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings - w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem nieniejszego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-16 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu następujących środków:
a) poprzez Platformę zakupową pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings - w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania
b) poprzez pocztę elektroniczną: m.majewska@ujd.edu.pl z zastrzeżeniem, że ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę zakupową, przy czym przez ofertę należy rozumieć także ofertę dodatkową.
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Oddam do komisu wolno stojącą huśtawkę 2w1- Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Oddam do komisu wolno stojącą huśtawkę 2w1 zadbaną firmy Adbor. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI