"Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopols

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2024-05-17
  • ZamawiającyAgencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00316687
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Małopolski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Promienistych 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-481

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48126298030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malopolski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8a937fd-0dd2-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego) zostały przedstawione w
Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOR06.2619.01.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do niżej wymienionych obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w województwie małopolskim:
1. Biuro Powiatowe ARiMR w Bochni, Proszówki 625
2. Biuro Powiatowe ARiMR w Brzesku, ul. Szczepanowska 23,
3. Biuro Powiatowe ARiMR w Chrzanowie, ul. Fabryczna 20,
4. Biuro Powiatowe ARiMR w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Piłsudskiego 33,
5. Biuro Powiatowe ARiMR w Gorlicach, ul. W. Pola 2,
6. Biuro Powiatowe ARiMR w Limanowej, ul. Piłsudskiego 6,
7. Biuro Powiatowe ARiMR w Nowym Sączu, ul. Kraszewskiego 44,
8. Biuro Powiatowe ARiMR w Nowym Sączu, ul. Kraszewskiego 44,
budynek magazynowy
9. Biuro Powiatowe ARiMR w Nowym Targu, ul. Składowa 7,
10. Biuro Powiatowe ARiMR w Proszowicach, ul. Krakowska 32,
11. Biuro Powiatowe ARiMR w Tarnowie, ul. Krakowska 134,
12. Biuro Powiatowe ARiMR w Zakopanem, ul. Do Samków 29,
13. Biuro Powiatowe ARiMR w Wadowicach, ul. Mickiewicza 36
14. Biuro Powiatowe ARiMR w Miechowie , ul. M. Konopnickiej 23 A

Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie nie podlega podziałowi na części ze względów obiektywnych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz konieczność zapewnienia kompleksowej obsługi świadczonej przez jednego wykonawcę, a także możliwość uzyskania lepszych ofert cenowych przy udzielaniu zamówienia o większym zakresie przedmiotowym. Podział na zadania, który ewentualnie zwiększyłby krąg wykonawców realizujących tę dostawę spowodowałby znaczne utrudnienia w zakresie administrowania takimi umowami, a potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu jego wykonaniu.
Szczegółową charakterystykę elektroenergetyczną poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej dla każdego obiektu objętego zamówieniem wraz z dokładnym ich adresem, numerem PPE, numerami liczników, grupą przyłączeniową, rodzajem przyłącza, mocą umowną, zabezpieczeniem przedlicznikowym, grupą taryfową oraz prognozowanym poborem energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy określono w treści Załącznika nr 2 do projektowanych postanowień umowy (PPU).
Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy (PPU) wraz z załącznikami, które stanowią Załącznik nr 5 do SWZ. Wszystkie warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo przedstawione w SWZ i załącznikach.
Przewidywana ilość zużycia energii elektrycznej łącznie dla wszystkich PPE Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy (01.07.2024r. - 30.06.2025r.)
z rozbiciem na poszczególne taryfy wynosi jak poniżej :
Taryfa C11 183 850 kWh
Taryfa C12a szczyt 22 900 kWh
Taryfa C12a pozaszczyt 60 600 kWh
Taryfa C21 42 000 kWh
Taryfa G11 14 100 kWh
Łącznie: 323 450 kWh

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z opisem w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z opisem w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z opisem w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z opisem w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umownych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej udostępnionej przez Zamawiającego na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycinkę zagajnika wraz z posprzątaniem gałęzi - Skrzyszow
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycinkę zagajnika wraz z posprzątaniem gałęzi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI