Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej czynnej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2618820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej czynnej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-749e8feb-f6d8-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035158/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.5 Dostawy energii elektrycznej wrazz usługą dystrybucji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art.13 ust 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119, s.1) – zwanego dalej RODO- informujemy, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 31-540 Kraków. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych po adresem e-mail: iodo@rckik-krakow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Celem przetwarzania jest: realizacja procedury przetargowej czyli realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa. Podstawą przetwarzania jest (art. 6 ust.1 lit c) ogólnego rozporządzenia) w związku z art. 132 i 275 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, tj. inne podmioty uczestniczące w realizacji, ponadto postępowanie przetargowe jest ustawowo procedurą jawną i każdy może zapoznać się z jej treścią. Wykonawca ma prawo utajnić swoją ofertę w części dotyczącej tajemnicy przedsiębiorstwa. Państwa dane osobowe zawarte w protokołach przetargowych będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Podanie danych ma charakter obligatoryjny i jest wymogiem prawnym. W wyniku przetwarzania danych przysługują Państwu, określone prawa wynikające z RODO
a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c. prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e. prawo do przenoszenia danych;
f. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO ul. Stawki 2 w Warszawie
Należy wskazać iż realizacja niektórych praw może podlegać ograniczeniom wynikającym z realizacji przepisów prawa:
Państwa dane nie będą przekazywane do Państwa trzecich.
Państwa dane nie będą przedmiotem zautomatyzowane procesu przetwarzania w tym profilowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r tj. Rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych informujemy, iż:
Zgodnie z art.13 ust 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Ogłoszenie nr 2022/BZP 00206955/01 z dnia 2022-06-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119, s.1) – zwanego dalej RO-DO- informujemy, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul.
Rzeźniczej 11 31-540 Kraków.
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych po
adresem e-mail: iodo@rckik-krakow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Celem przetwarzania jest: realizacja procedury przetargowej czyli realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Podstawą przetwarzania jest (art. 6 ust.1 lit c) ogólnego rozporządzenia) w związku z art. 132 i 275 ustawy prawo zamówień
publicznych z dnia 11.09.2019r.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów
prawa, tj. inne podmioty uczestniczące w realizacji, ponadto postępowanie przetargowe jest ustawowo procedurą jawną i każdy
może zapoznać się z jej treścią. Wykonawca ma prawo utajnić swoją ofertę w części dotyczącej tajemnicy przedsiębiorstwa.
Państwa dane osobowe zawarte w protokołach przetargowych będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Podanie danych ma charakter obligatoryjny i jest wymogiem prawnym
W wyniku przetwarzania danych przysługują Państwu, określone prawa wynikające z RODO
a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c. prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e. prawo do przenoszenia danych;
f. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO ul. Stawki 2 w Warszawie
Należy wskazać iż realizacja niektórych praw może podlegać ograniczeniom wynikającym z realizacji przepisów prawa
Państwa dane nie będą przekazywane do Państwa trzecich .
Państwa dane nie będą przedmiotem zautomatyzowane procesu przetwarzania w tym profilowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-14/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przedmiot zamówienia stanowi dostawa energii elektrycznej czynnej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby RCKiK w Krakowie.”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Dostawę energii elektrycznej w ilości wynoszącej 471,75 MWh dla wszystkich punktów poboru wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SWZ – Szczegółowy wykaz punktów poboru;
Usługę dystrybucji dla wszystkich punktów poboru wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SWZ – Szczegółowy wykaz punktów poboru;
Zamawiający posiada obiekt w grupie taryfowej B23:
a. Prognozowane zużycie w szczycie przedpołudniowym – 105MWh.
b. Prognozowane zużycie w szczycie popołudniowym – 60MWh.
c. Prognozowane zużycie w pozostałych godzinach – 305MWh.
Zamawiający posiada obiekt w grupie taryfowej C21:
a. Prognozowane zużycie 1,75 MWh.
Moc umowna dla wszystkich punktów poboru wynosi 345kW;
3. Dostarczana energia elektryczna winna spełniać parametry techniczne wskazane w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. 2021, poz. 710 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych wydanych na podstawie delegacji ustawowej.
4. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące punktów poboru zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (na podstawie art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2021r., poz. 710, z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 1.1. Sekcji VIII SWZ:
a. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1., w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
b. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007r. – o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2021, poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i należącego to tej samej grupy kapitałowej.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 1.2. Sekcji VIII SWZ:
a. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.
b. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1., w zakresie art. 109 ust. 1 pkt.4, 7-8 i 10 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poświadczona za zgodność z oryginałem kopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczna wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (na podstawie art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2021r., poz.710, z późn. zm.)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwego ze względu na położenie obiektów Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ.
Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowy wykaz punktów poboru.
Stosowne Pełnomocnictwo – jeżeli został ustanowiony pełnomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie pod adresem Profil Nabywcy - Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie (platformazakupowa.pl)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak