Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego zgodnych z obowiązującymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego zgodnych z obowiązującymi normami dla potrzeb PZD Pszczyna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPszczyna
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-25
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PSZCZYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00393823
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego zgodnych z obowiązującymi normami dla potrzeb PZD Pszczyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PSZCZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276291963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Sygietyńskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322128068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdpszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpszczyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego zgodnych z obowiązującymi normami dla potrzeb PZD Pszczyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ece4c1f7-4bb2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009472/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego zgodnych z obowiązującymi normami dla potrzeb PZD Pszczyna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzd-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,103839,e28fbf78474e81cf5246e15a4097f6ba.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,103839,e28fbf78474e81cf5246e15a4097f6ba.html, adres poczty email-zamowienia@pzdpszczyna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się w formie
elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę przetargową.2. Wykonawca zamierzający
złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem
https://pzdpszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej
dostępny pod adresem: https://pzdpszczyna.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 3. Złożenie oferty poprzez Platformę
przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa powyżej. 4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z
Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://pzdpszczyna.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej
dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od
poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00. 6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej
oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach
użytkowników Platformy przetargowej. 7. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki
dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o
którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, „zwane dalej zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki
dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z
2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem
rodzaju przekazywanych danych. 8. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej
"RODO", informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, zwany dalej PZD Pszczyna,
reprezentowany przez Dyrektora PZD Pszczyna, z siedzibą przy ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna, e-mail:
sekretariat@pzdpszczyna.pl
2. Kontakt do pracownika pełniącego funkcję Inspektora Ochrony Danych: iodpzd@powiat.pszczyna.pl Klauzula Informacyjna
RODO znajduje się w pkt. 25 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-ZP-WSM.2711.22.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95
b) dostawa oleju napędowego
Wstępnie ustala się przedmiot dostawy w ilościach:
- 38 000 litrów oleju napędowego
- 2 600 litrów benzyny bezołowiowej PB 95
Dostawy będą realizowane na stacji paliw na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań.
Zamawiający musi mieć możliwość tankowania paliw do kanistrów.
Paliwo winno spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych określone przepisami obowiązującego prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat dla oleju napędowego

4.3.6.) Waga: 13

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat dla benzyny bezołowiowej

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10
kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1585).
2. zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi dysponować stacją paliw na terenie miasta Pszczyna, która umożliwia dokonywanie transakcji
bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych (kart magnetycznych, kart mikroprocesorowych itp.) lub na podstawie
potwierdzania na stacji przez przedstawiciela Wykonawcy wydaniem dowodu „wz”.
W przypadku tankowań bezgotówkowych na podstawie kart paliwowych Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu
dodatkową kartę „uniwersalną” (oprócz kart przyporządkowanych do poszczególnych samochodów służbowych i sprzętu)
umożliwiającą tankowanie w systemie bezgotówkowym do kanistrów i ewentualnych aut zastępczych.
Przedmiotowa karta „uniwersalna” będzie wykorzystywana również w przypadku gdy zablokowana, zgubiona lub zniszczona
zostanie któraś z kart paliwowych Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Koncesja wydana przez Prezesa Urzędu regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem, wydana
zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz nr 1 do SWZ - Oferta, 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z
innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. Zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne
zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w
przypadkach wymienionych w §11 projektowanych postanowień umowy - załącznik 1 do SWZ. Zmiany mogą nastąpić także
w przypadkach o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 oraz ust. 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://pzd-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,103839,e28fbf78474e81cf5246e15a4097f6ba.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Do wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie stosuje się art. 7 ust. 3 ww. ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Żory
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pszczyna: Zakup energii elektrycznej dla Zamku oraz Stajni Książęcych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Zakup paliw płynnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawy jaj kurzych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI