Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dokarmianie ptaków wraz z dozorem powierzchni adaptacyjnych w okresie adaptacji ptaków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO RUSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 2
1.5.2.) Miejscowość: Ruszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-950
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ruszow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dokarmianie ptaków wraz z dozorem powierzchni adaptacyjnych w okresie adaptacji ptaków”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47594393-efc5-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00051392/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dokarmianie kuraków leśnych w okresie adaptacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
1) I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA „ Czynna ochrona cietrzewia na gruntach w zarządzie Lasów Państwowych w Polsce” finansowanego ze środków Funduszu Leśnego. 2) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA „Kompleksowa ochrony gatunków i siedlisk przyrodniczych na obszarach zarządzanych przez PGL Lasy Państwowe” z POIS
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ruszow_lasy3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ruszow_lasy
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 17. Zamawiający udostępnia Wykonawcom kanał elektronicznej komunikacji pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ruszow_lasy na stronie danego postępowania.
18. Wykonawca może zarejestrować się bezpłatnie na platformie pod podanym wyżej adresem, zgodnie z zasadami podanymi przez operatora platformy.
19. Wymagania techniczne, organizacyjne i sposób korzystania z platformy oraz szczegóły dotyczące złożenia oferty znajdują się na stronie internetowej pod adresami: http://www.platformazakupowa.pl/strona/l-regulaminoraz http://www.platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcie
20. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana kwalifikowalnym elektronicznym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy Wykonawca może złożyć podpis w następujący sposób:
1) bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy - jeżeli to jest wymagane oraz
2) dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu przycisku „Przejdź do podsumowania").
21. Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie wraz z wgraniem paczki w formacie XML, w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przyciski „złóż ofertę" i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona.
22. Zaleca się sporządzenie oferty i oświadczeń w plikach pdf i podpisanie podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca nie ma obowiązku szyfrowania podpisanych dokumentów - za szyfrowanie ofert odpowiada platforma zakupowa.
23. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku, który można załączyć na Platformie to 75 MB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych folderów. W przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 75 MB każda.
24. Zaleca się nazwanie poszczególnych dokumentów w sposób umożliwiający ich identyfikację: np. formularz oferty, arkusz cenowy, itp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej „RODO”, że:
1.1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Ruszów z siedzibą ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, tel. 75 7714338, fax 75 7714339, e-mail: ruszow@wroclaw.lasy.gov.pl ;
1.2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej
na adres: Pani Renata Szewczyk (kontakt: Nadleśnictwo Ruszów, ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, tel. 757714338, e-mail: ruszow@wroclaw.lasy.gov.pl;
1.3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „„Dokarmianie ptaków wraz z dozorem powierzchni adaptacyjnych w okresie adaptacji ptaków”
1.4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 76 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwałości Projektu
tj. przez okres 5 lat od zakończenia realizacji projektu, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 3.2. SIWZ.
1.6. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.7. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
1.10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych
do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.1.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – „Dokarmianie wsiedlonych oraz z kontrolowanego rozrodu osobników cietrzewia wraz z dozorem powierzchni adaptacyjnych” realizowana w ramach projektu „ Czynna ochrona cietrzewia na gruntach w zarządzie Lasów Państwowych w Polsce” finansowanego ze środków Funduszu Leśnego obejmuje sukcesywne wykładanie na powierzchniach adaptacyjnych dziennych racji pokarmowych w ilości odpowiedniej do liczby ptaków, z komponentów przekazanych przez Zamawiającego. Usługa obejmuje dozór, dwukrotne w ciągu dnia dokarmianie ptaków (wraz z przygotowaniem i podaniem odpowiedniej karmy przygotowanej z komponentów dostarczonych przez Zamawiającego oraz czynność odpowiedniego, wg wskazań Zamawiającego, przygotowania racji pokarmowych. Przygotowanie podawanego pokarmu i wody, musi się odbywać bezpośrednio przed ich podaniem. Dokarmianie ptaków odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu dnia. Godziny dokarmiania -wg indywidualnych wskazań Zamawiającego. Czynność ta obejmuje również sukcesywny przewóz, na teren zaplecza technicznego Nadleśnictwa Ruszów, przy ulicy Koszarowej 2, nie zjedzonych resztek pokarmu powstałych przy wykonywaniu usługi szczegółowo opisanym w Załączniku nr 2 do SWZ oraz Załączniku nr 5.1. Wzór umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający w rozumieniu art.441 pzp przewiduje prawo opcji polegające na powtórzeniu tożsamych usług na poziomie do 20% wartości wynagrodzenia Wykonawcy lub 20% poziomu usług wskazanego w Formularzu ofertowym.9. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji polegającego na powtórzeniu tych samych usług dla zadania nr 1 i 2 o wartości 20% przewidywanego świadczenia. Prawo opcji polega na przedłużeniu świadczenia usługi poza termin realizacji zamówienia podstawowego i zakres świadczenia podstawowego.
10. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w terminie przewidzianym prawem opcji tj. przez okres 5 miesięcy po planowanym zakończeniu realizacji usługi lub po wyczerpaniu 70% wartości zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni przed najbliższym terminem zakończenia świadczenia usługi lub wyczerpania środków przeznaczonych na realizację usługi zgodnie z zakresem.
11. W treści oświadczenia Zamawiający wskaże na jaki okres chciałby skorzystać z prawa opcji.
12. Realizacja prawa opcji będzie odbywała się na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
13. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. ZAMAWIAJĄCY DOKONA OCENY OFERT DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ODRĘBNIE.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA –„Dokarmianie wsiedlonych oraz z kontrolowanego rozrodu osobników głuszca wraz z dozorem powierzchni adaptacyjnych” realizowana w ramach „Kompleksowego projektu ochrony gatunków i siedlisk przyrodniczych na obszarach zarządzanych przez PGL Lasy Państwowe” dofinansowanego. Usługa obejmuje dozór, dwukrotne w ciągu dnia dokarmianie ptaków (wraz z przygotowaniem i podaniem odpowiedniej karmy przygotowanej z komponentów dostarczonych przez Zamawiającego oraz czynność odpowiedniego, wg wskazań Zamawiającego, przygotowania racji pokarmowych. Przygotowanie podawanego pokarmu i wody, musi się odbywać bezpośrednio przed ich podaniem. Dokarmianie ptaków odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu dnia. Godziny dokarmiania -wg indywidualnych wskazań Zamawiającego. Czynność ta obejmuje również sukcesywny przewóz, na teren zaplecza technicznego Nadleśnictwa Ruszów, przy ulicy Koszarowej 2, nie zjedzonych resztek pokarmu powstałych przy wykonywaniu usługi szczegółowo opisanym w Załączniku nr 2 do SWZ oraz Załączniku nr 5.2. Wzór umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający w rozumieniu art.441 pzp przewiduje prawo opcji polegające na powtórzeniu tożsamych usług na poziomie do 20% wartości wynagrodzenia Wykonawcy lub 20% poziomu usług wskazanego w Formularzu ofertowym.9. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji polegającego na powtórzeniu tych samych usług dla zadania nr 1 i 2 o wartości 20% przewidywanego świadczenia. Prawo opcji polega na przedłużeniu świadczenia usługi poza termin realizacji zamówienia podstawowego i zakres świadczenia podstawowego.
10. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w terminie przewidzianym prawem opcji tj. przez okres 5 miesięcy po planowanym zakończeniu realizacji usługi lub po wyczerpaniu 70% wartości zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni przed najbliższym terminem zakończenia świadczenia usługi lub wyczerpania środków przeznaczonych na realizację usługi zgodnie z zakresem.
11. W treści oświadczenia Zamawiający wskaże na jaki okres chciałby skorzystać z prawa opcji.
12. Realizacja prawa opcji będzie odbywała się na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
13. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. ZAMAWIAJĄCY DOKONA OCENY OFERT DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ODRĘBNIE.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp.
b) oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie, spełnienie warunków będzie oceniane w oparciu o oświadczenie własne Wykonawcy zawarte w Załączniku nr 4 do SWZ składanego wraz z ofertą.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt: 8.4.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedurySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:1) 700,00 zł dla I części zamówienia (słownie: siedemset złotych i 00/100)
2) 650,00 zł dla II części zamówienia (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych i 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
c) .Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
d) W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).
e) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 ustawy pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dodatkowo członkowie Konsorcjum na podstawie art. 117 ust. 4 wskazują podziały zadań między podmiotami tworzącymi Konsorcjum, -
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 & 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.