Detaliczna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Dąbrowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Detaliczna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Dąbrowa - postępowanie nr 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-08-17
  • ZamawiającySkarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Detaliczna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Dąbrowa - postępowanie nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 25

1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52-33-187-13

1.5.8.) Numer faksu: 52-33-187-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowa@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowa.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Detaliczna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Dąbrowa - postępowanie nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b203405-f510-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065042/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup paliw płynnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/nadlesnictwo-dabrowa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty lub jej wycofanie w dozwolonym terminie następuje wyłącznie za pośrednictwem platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/support .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w JOSEPHINE – Skrócona Instrukcja – Wykonawca, która dostępna jest w zakładce Biblioteka instrukcji i linków w prawym, górnym rogu ekranu głównego portalu JOSEPHINE. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 500MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ 21. Specyfikacji warunków zamówienia - SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ 21. Specyfikacji warunków zamówienia - SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.2.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 358898,70 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych i dodatku chemicznego AdBlue lub równoważnego, poprzez bezpośrednie tankowanie na stacji, którą dysponuje Dostawca w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

24957000-7 - Dodatki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

C =Cn/Co x100 pkt x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).
2.W ramach kryterium „Rabat udzielony przez Wykonawcę” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

R = Rof/Rmax x100 pkt x 20 %

gdzie:
R – liczba punktów w ramach kryterium „Rabat udzielony przez Wykonawcę”,
Rof – Rabat za olej napędowy i benzynę bezołowiową podany w ofercie
Rmax – Najwyższy zaoferowany rabat za olej napędowy i benzynę bezołowiową

W ramach kryterium „Lokalizacja stacji paliw” oceniana będzie lokalizacja stacji paliw Wykonawcy pod względem zasięgu administracyjnego województw sąsiadujących z województwem kujawsko-pomorskim.
Wykonawca zamieści w formularzu oferty ( załącznik nr 1 do SWZ) informacje o lokalizacjach stacji paliw, określając w tabeli województwa, na terenie których zlokalizowane są stacje paliw Wykonawcy.
Maksymalnie Wykonawca może uzyskać w tym kryterium 20 pkt.
Wykonawca który wskaże w formularzu oferty, że posiada co najmniej jedną stację paliw na terenie administracyjnym jednego z pięciu województw sąsiadujących z województwem kujawsko-pomorskim otrzyma:
- 4 pkt. za każde województwo ( łącznie można uzyskać 20 pkt. – po 4 pkt. za każde z pięciu województw)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat udzielony przez Wykonawcę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja stacji paliw

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami płynnymi wydaną w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2007 roku Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 poz.716)
2. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację w odległości 25 km. w linii prostej od siedziby Nadleśnictwa Dąbrowa ( ul. Leśna 25, 86-131 Jeżewo)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o aktualności danych zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik 5 do SWZ)
2. Aktualna koncesja na prowadzenie obrotu paliwami płynnymi - koncesja wydana w trybie ustawy z dia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 poz. 716)
3. Wykaz stacji paliw Wykonawcy (załącznik 6 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiące oraz brak podstaw wykluczenia wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w fromularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oferta musi być podpisana w taki sposób aby wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; dokumenty o których mowa w powyższym obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie lidera, upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i też wszystkich partnerów, Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian opisuje par. 9 Projektu umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Rogowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.