Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW na terenie Regionalnego Zakładu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Dębowcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZamość
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-12-28
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00314977
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Dębowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950242408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucza 10

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84-638-12-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zz@pgk.zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zamosc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Dębowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10114abe-5cd9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: 4 Energia Przyjazna Środowisku, Działanie 4.2.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.pgk.zamosc.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.bip.pgk.zamosc.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki
komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowe środki dowodowe,
przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w
formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 10.1. SWZ
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Rejestracja na miniPortal, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga aby: Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Rejestracja i korzystanie z miniPortal: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.bip.pgk.zamosc.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.
z o.o. w Zamościu, ul. Krucza 10, 22-400 Zamość;
1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: iod@pgk.zamosc.pl
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZIZ/129/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Dębowcu - teren zamkniętego składowiska odpadów

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Punkcie 9 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże: posiadanie dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 2.000.000,00 zł,
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (od rozpoczęcia robót do wykonania zadania) polegającą na budowie instalacji fotowoltaicznej posadowionej na gruncie, o mocy co najmniej 800 kWp, o wartości robót co najmniej 2.000.000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj. nie niższą niż 2.000.000,00 zł;
2. wykaz robót budowlanych – zgodnie z pkt 8.2.4 SWZ, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2010 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego modułu fotowoltaicznego potwierdzający:
a. znamionowa moc modułu PMOD ≥ 340 Wp,
b. liczba modułów (liczba całkowita z zaokrągleniem w dół) ≤ 2856 szt,
c. łączna znamionowa moc modułów - Σ PMOD: 971,04 kWp ≥ Σ PMOD > 971,04 - PMOD
d. technologia ogniw mono-facial,
e. sprawność modułu ≥ 20,8 %,
f. współczynnik temperaturowy mocy modułów PV ≤ -0,36%/°C,
g. stopień ochrony skrzynki przyłączeniowej ≥ IP 67,
h. gwarancja producenta na wady produkcyjne ≥ 12 lat,
i. gwarancja producenta na liniową degradację modułów ≤ 0,56 %/rok,
j. sprawność po 25 latach (suma degradacji w pierwszym roku i 24 lat degradacji rocznej) ≥ 84,5 %.
2) Dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego inwertera potwierdzający:
a. znamionowa moc czynna AC inwerterów ≥ 27,6 kW,
b. ilość inwerterów ≤ 32,
c. łączna znamionowa moc czynna AC inwerterów od 800 do 883,26kW
d. liczba stringów w falowniku ≥ 12 ,
e. sposób chłodzenia inwertera - naturalny (konwekcyjny),
f. ochronniki przepięciowe AC i DC typ II,
g. monitoring inwerterów,
h. sprawność ważona europejska inwerterów ≥ 98,5 %,
i. całkowite zniekształcenie harmoniczne prądu ≤ 3 %,
j. znamionowy współczynnik mocy i dopuszczalny zakres regulacji współczynnika ≥ 0.8 ind. do ≤ 0.8 poj.,
k. nominalne napięcie wyjściowe 400V,
l. stopień ochrony ≥ IP65,
m. zabezpieczenia, monitoring i ochrona:
- ochronniki przepięciowe AC i DC typ II;
- przed pracą wyspową;
- monitoring błędów łańcucha PV;
- przed zmianą polaryzacji
n. zdalne wyłączenie lub załączenie falowników,
o. certyfikat NC RfG, nie krótszy niż do 30.04.2026 r,
p. reakcja serwisu 24h, 6 dni w tygodniu (z wyjątkiem niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy), po zgłoszeniu telefonicznym,
q. gwarancja producenta na wady produkcyjne ≥ 5 lat.
3) Dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego transformatora potwierdzający:
a. nowy - rok produkcji nie starszy niż 2021,
b. transformator olejowy trójfazowy 1000 kVA ,
c. uzwojenie z miedzi elektrolitycznej,
d. dostosowane do pracy ciągłej,
e. regulacja napięcia po stronie SN ≥ (± 3x2,5%) ,
f. przełącznik zaczepów wbudowany w kadź transformatora z napędem ręcznym na zewnątrz, zmiana przekładni transformatora po uprzednim odłączeniu transformatora spod napięcia
g. gwarancja producenta na wady produkcyjne ≥ 3 lat.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego modułu fotowoltaicznego potwierdzający:
a. znamionowa moc modułu PMOD ≥ 340 Wp,
b. liczba modułów (liczba całkowita z zaokrągleniem w dół) ≤ 2856 szt,
c. łączna znamionowa moc modułów - Σ PMOD: 971,04 kWp ≥ Σ PMOD > 971,04 - PMOD
d. technologia ogniw mono-facial,
e. sprawność modułu ≥ 20,8 %,
f. współczynnik temperaturowy mocy modułów PV ≤ -0,36%/°C,
g. stopień ochrony skrzynki przyłączeniowej ≥ IP 67,
h. gwarancja producenta na wady produkcyjne ≥ 12 lat,
i. gwarancja producenta na liniową degradację modułów ≤ 0,56 %/rok,
j. sprawność po 25 latach (suma degradacji w pierwszym roku i 24 lat degradacji rocznej) ≥ 84,5 %.
2) Dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego inwertera potwierdzający:
a. znamionowa moc czynna AC inwerterów ≥ 27,6 kW,
b. ilość inwerterów ≤ 32,
c. łączna znamionowa moc czynna AC inwerterów od 800 do 883,26kW
d. liczba stringów w falowniku ≥ 12 ,
e. sposób chłodzenia inwertera - naturalny (konwekcyjny),
f. ochronniki przepięciowe AC i DC typ II,
g. monitoring inwerterów,
h. sprawność ważona europejska inwerterów ≥ 98,5 %,
i. całkowite zniekształcenie harmoniczne prądu ≤ 3 %,
j. znamionowy współczynnik mocy i dopuszczalny zakres regulacji współczynnika ≥ 0.8 ind. do ≤ 0.8 poj.,
k. nominalne napięcie wyjściowe 400V,
l. stopień ochrony ≥ IP65,
m. zabezpieczenia, monitoring i ochrona:
- ochronniki przepięciowe AC i DC typ II;
- przed pracą wyspową;
- monitoring błędów łańcucha PV;
- przed zmianą polaryzacji
n. zdalne wyłączenie lub załączenie falowników,
o. certyfikat NC RfG, nie krótszy niż do 30.04.2026 r,
p. reakcja serwisu 24h, 6 dni w tygodniu (z wyjątkiem niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy), po zgłoszeniu telefonicznym,
q. gwarancja producenta na wady produkcyjne ≥ 5 lat.
3) Dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego transformatora potwierdzający:
a. nowy - rok produkcji nie starszy niż 2021,
b. transformator olejowy trójfazowy 1000 kVA ,
c. uzwojenie z miedzi elektrolitycznej,
d. dostosowane do pracy ciągłej,
e. regulacja napięcia po stronie SN ≥ (± 3x2,5%) ,
f. przełącznik zaczepów wbudowany w kadź transformatora z napędem ręcznym na zewnątrz, zmiana przekładni transformatora po uprzednim odłączeniu transformatora spod napięcia
g. gwarancja producenta na wady produkcyjne ≥ 3 lat.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie: 40.000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.2. SWZ powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: skrzynka E PUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena, Gwarancja
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy jako kierowca kat.C- Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy jako kierowca kat.C. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI