Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego – oleju napędowego dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932195516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 MAJA 26B
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/39-13-242
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@zgk-katy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk-katy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego – oleju napędowego dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c911404-990c-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4431223.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja międzyzamawiającym, a wykonawcami odbywa się poprzez stronę internetową: https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122Link do postępowania dostępny jest na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122.2. Składanie dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemstrony internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122 i formularza Wyślij wiadomość.3 Zamawiający będzie odpowiadał na zapytania wykonawców wysyłając wiadomość publiczną zamieszczoną w dziale Komunikaty na stronieinternetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122. W wyjątkowych przypadkach (np. w sytuacjach awaryjnych) -niedziałania strony internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122 Zamawiający może również komunikować sięz wykonawcami za pomocą adresu elektronicznego zgk@zgk-katy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne iorganizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostępny na stronie internetowejhttps://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, 2. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie internetowejhttps://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view3. Przykładowa instrukcja składania oferty wprzetargu nieograniczonym jest dostępna na stronie internetowej:https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq4Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lubspakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. Przy dużych plikach kluczowe jest łącze internetowe idostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika.Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadkusiły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnejprzeglądarki, itp. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda.Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięćmin. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz 14 RODO Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)informujemy:I. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora Administratorem danych osobowych jest Zakład GospodarkiKomunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich, ul. 1-go Maja 26B, Kąty Wrocławskie, tel.: 71 / 316 61 67II. Dane kontaktoweinspektora ochrony danych 1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w sprawach przetwarzania danychosobowych i realizacji państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej inspektor@zgk-katy.pl, tel.: 71 316 61 67lub listownie na adres placówki. . III. Cel i podstawa prawna przetwarzania danychPaństwa dane osobowe przetwarzane będąw celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursurealizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), a także innych krajowych lub unijnychprzepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególnościna podstawie przepisów: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019,. zezm.)/Pzp/, oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164). IV. Okres przechowywania danychDane osobowe przechowywane będą przez okres, o którym mowa w art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznegoprzekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora (jednolitymrzeczowym wykazem akt) oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK/DUK/02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa płynnego – oleju napędowego, dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich.Zakupy paliwa do pojazdów służbowych Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich będą odbywały się na terenie całego kraju.Przewidywana ilość dostarczanych paliw ciekłych przedstawiono w poniższej tabeli nr 1.Tabela 1. Przewidywane ilości paliw ciekłych do pojazdów ZamawiającegoLp Rodzaj paliwa ciekłego Prognozowana ilość na24 miesiące1 Olej napędowy ON 138 000,00 dm32 Gaz ciekły LPG 4 000,00 dm33 Benzyna bezołowiowa PB 1 000,00 dm3Zapotrzebowanie na zamówiony olej napędowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w czasie trwania umowy.Ilość dostarczanych pali ciekłych jest ilością prognozowaną i z tego względu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu zakupu mniejszej ilości pali ciekłych. Zamawiający informuje, że gwarantowana minimalna ilość zakupionych paliw ciekłych wyniesie:a) dla oleju napędowego w ilości 95 000,00 dm3 b) dla benzyny w ilości 700 dm3c) dla gazu ciekłego LPG w ilości 3 000 dm3Zakupy paliw ciekłych dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
09134100-8 - Olej napędowy