Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego – oleju napędowego dla pojazdów Zakładu Gospodarki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego – oleju napędowego dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKąty Wrocławskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-26
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033133
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego – oleju napędowego dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932195516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 MAJA 26B

1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/39-13-242

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@zgk-katy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk-katy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliwa płynnego – oleju napędowego dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c911404-990c-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja międzyzamawiającym, a wykonawcami odbywa się poprzez stronę internetową: https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122Link do postępowania dostępny jest na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122.2. Składanie dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemstrony internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122 i formularza Wyślij wiadomość.3 Zamawiający będzie odpowiadał na zapytania wykonawców wysyłając wiadomość publiczną zamieszczoną w dziale Komunikaty na stronieinternetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122. W wyjątkowych przypadkach (np. w sytuacjach awaryjnych) -niedziałania strony internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/443122 Zamawiający może również komunikować sięz wykonawcami za pomocą adresu elektronicznego zgk@zgk-katy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne iorganizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostępny na stronie internetowejhttps://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, 2. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie internetowejhttps://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view3. Przykładowa instrukcja składania oferty wprzetargu nieograniczonym jest dostępna na stronie internetowej:https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq4Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lubspakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. Przy dużych plikach kluczowe jest łącze internetowe idostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika.Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadkusiły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnejprzeglądarki, itp. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda.Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięćmin. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz 14 RODO Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)informujemy:I. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora Administratorem danych osobowych jest Zakład GospodarkiKomunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich, ul. 1-go Maja 26B, Kąty Wrocławskie, tel.: 71 / 316 61 67II. Dane kontaktoweinspektora ochrony danych 1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w sprawach przetwarzania danychosobowych i realizacji państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej inspektor@zgk-katy.pl, tel.: 71 316 61 67lub listownie na adres placówki. . III. Cel i podstawa prawna przetwarzania danychPaństwa dane osobowe przetwarzane będąw celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursurealizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), a także innych krajowych lub unijnychprzepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególnościna podstawie przepisów: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019,. zezm.)/Pzp/, oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164). IV. Okres przechowywania danychDane osobowe przechowywane będą przez okres, o którym mowa w art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznegoprzekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora (jednolitymrzeczowym wykazem akt) oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK/DUK/02/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa płynnego – oleju napędowego, dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich.Zakupy paliwa do pojazdów służbowych Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich będą odbywały się na terenie całego kraju.Przewidywana ilość dostarczanych paliw ciekłych przedstawiono w poniższej tabeli nr 1.Tabela 1. Przewidywane ilości paliw ciekłych do pojazdów ZamawiającegoLp Rodzaj paliwa ciekłego Prognozowana ilość na24 miesiące1 Olej napędowy ON 138 000,00 dm32 Gaz ciekły LPG 4 000,00 dm33 Benzyna bezołowiowa PB 1 000,00 dm3Zapotrzebowanie na zamówiony olej napędowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w czasie trwania umowy.Ilość dostarczanych pali ciekłych jest ilością prognozowaną i z tego względu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu zakupu mniejszej ilości pali ciekłych. Zamawiający informuje, że gwarantowana minimalna ilość zakupionych paliw ciekłych wyniesie:a) dla oleju napędowego w ilości 95 000,00 dm3 b) dla benzyny w ilości 700 dm3c) dla gazu ciekłego LPG w ilości 3 000 dm3Zakupy paliw ciekłych dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione na podstawie 4 kryteriów oceny oferty. Najwyżej oceniona oferta musi uzyskać największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stał upust cenowy na zakup oleju napędowego

4.3.6.) Waga: 48,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stały upust cenowy na zakup benzyny

4.3.6.) Waga: 1,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stał upust cenowy na zakup gazu LPG

4.3.6.) Waga: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2) zdolność techniczna lub zawodowa 1a) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejNa potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym postępowaniem tj. wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi2a) Zdolność techniczna lub zawodowa Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną stacją paliw w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, która będzie dostarczała paliwo, określone przedmiotem zamówienia, do pojazdów Zamawiającego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi przedmiotem zamówienia.b) wykazu stacji paliw dostępnych wykonawcy w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie, w celu wykonania przedmiotu zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) dokumentu potwierdzającego cenę paliw w danym dniu na dystrybutorze stacji paliw, na której będą tankowane pojazdy zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) dokumentu potwierdzającego cenę paliw w danym dniu na dystrybutorze stacji paliw, na której będą tankowane pojazdy zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcjiZamawiający może żądać od wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, złożyli kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana wynagrodzenia WykonawcyWynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wy nagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) e) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://plstformazakupowa.pl/transakcja/443122

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-25

2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię drewno kominkowe - Lubin
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuję 2 kubiki suchego drewna kominkowego - dąb, buk, grab od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI